Numărul clienților digitali activi ai Raiffeisen Bank (cei care folosesc lunar aplicațiile de online și mobile banking) a depășit 800.000, se menționează într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.
95% dintre ei aleg să utilizeze serviciile digitale pe telefonul mobil, prin aplicația Smart Mobile. Numărul utilizatorilor acesteia a crescut cu 30% în ultimul an și banca înregistrează lunar peste 15 milioane de logări in Smart Mobile.
“În fiecare lună, înrolăm peste 20.000 de clienți în aplicațiile de internet și mobile banking și, în medie, 300.000 de clienți unici accesează serviciile digitale în fiecare zi. Cea mai aglomerată oră este “Smart Hour”, de la 10.00 la 11.00, în fiecare zi, pentru că atunci clienții pot face schimburi valutare lei-euro și euro-lei la cursul BNR. Opțiunea aceasta, foarte apreciată de clienți, a împlinit în septembrie 2020, un an de la lansare.” a spus Cătălin Munteanu, director executiv Aria Clienți Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.
În primele 10 luni ale anului 2020, numărul tranzacțiilor efectuate de clienții persoane fizice în aplicațiile de mobile și internet banking a crescut cu 60%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Numărul total de utilizatori de servicii de plată cu telefonul prin RaiPay, Apple Pay și Garmin Pay a depășit 200.000, iar volumul plăților cu telefonul și smartwatch-uri înregistrează o creștere de la lună la lună de 10% în 2020.
Volumul plăților online efectuate cu cardurile băncii a crescut cu 60%, în luna septembrie 2020, față de septembrie 2019. Din 23 noiembrie 2020, clienții au la dispoziție o nouă metodă, rapidă și sigură, de autorizare a plăților online la comercianți: prin biometrie (amprentă sau Face ID) sau PIN, cu aplicația Raiffeisen SmartToken de pe telefonul mobil.
Raiffeisen Bank administrează cel mai mare portofoliu de carduri de credit active din România, aproximativ 530.000, iar numărul de carduri de debit active a trecut de 2 milioane de unități.
Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piața bancară din România și peste 2,1 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.900 de angajați, 340 de agenții în toată țara, 750 de ATM-uri, 373 de mașini multifuncționale (MFM-uri) și o rețea de 24.000 de POS-uri.