Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Clienții Raiffeisen Bank sunt 100% online prin Smart Mobile. Catălin Munteanu: „Raiffeisen Bank răspunde nevoilor actuale. Achiziția unui credit de nevoi personale se face în cateva minute, 100% în mediu digital”
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Clienții Raiffeisen Bank sunt 100% online prin Smart Mobile. Catălin Munteanu: „Raiffeisen Bank răspunde nevoilor actuale. Achiziția unui credit de nevoi personale se face în cateva minute, 100% în mediu digital”
Stiri de top

Clienții Raiffeisen Bank sunt 100% online prin Smart Mobile. Catălin Munteanu: „Raiffeisen Bank răspunde nevoilor actuale. Achiziția unui credit de nevoi personale se face în cateva minute, 100% în mediu digital”

Gabriela Dinu
Last updated: 16/12/2021 10:40
Gabriela Dinu 3 ani ago
Share
Catalin Munteanu, Director Clienti Persoane Fizice Raiffeisen Bank
SHARE
Catalin Munteanu, Director Clienti Persoane Fizice Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank ofera posibilitatea de a deveni client al bancii pe un flux 100% online, prin aplicatia Smart Mobile, fara vizite in agentii.

Contents
Oricine isi poate deschide un cont curent la Raiffeisen Bank in 5 pasi simpli:Elena Ungureanu, Visa: Avem o crestere de peste 40% a tranzactiilor online in prima jumatate din 2021

„Noul mod de a deveni client Raiffeisen Bank raspunde nevoilor actuale ale clientilor si confirma tendinta de digitalizare a proceselor spre care ne indreptam cu totii. Achizitia de produse in mediul digital are, de asemenea, o crestere naturala accelerata, influentata suplimentar si de perioada pandemiei, iar multe din demersurile si lansarile noastre din ultimul timp au avut ca scop intampinarea acestor nevoi – posibilitatea achizitiei unui credit de nevoi personale, in cateva minute, 100% in mediu digital, lansarea modelul de Relationship Manager la distanta, actualizarea datelor personale in Smart Mobile, subscrieri in cadrul fondurilor de investitii din aplicatia de mobile banking si, acum, deschiderea relatiei cu banca 100% online si accesarea serviciilor bancare direct din Smart Mobile. Raiffeisen Bank va continua sa faca eforturi sa-si sustina clienti in fiecare zi, ca partener de incredere si pe termen lung.”, a spus Catalin Munteanu, Director Clienti Persoane Fizice.

Oricine isi poate deschide un cont curent la Raiffeisen Bank in 5 pasi simpli:

➡️ descarca aplicatia Raiffeisen Smart Mobile din App Store/ Google Play pe telefonul mobil si da click pe „Hai si tu la Raiffeisen Bank”;
➡️ pozeaza actul de identitate si face un selfie;
➡️ completeaza informatiile solicitate pentru inceperea unei relatii cu banca;
➡️ face cunostinta apoi, printr-un apel video, cu un coleg Raiffeisen Bank;
➡️ vizualizeaza noul card, afla despre beneficiile atasate ofertei ZERO Simplu si semneaza electronic contractul, printr-un cod trimis prin SMS;

Cardul Visa urmeaza sa fie primit direct acasa, prin curier. Informatii pot fi gasite pe site-ul bancii AICI.

Elena Ungureanu, Visa: Avem o crestere de peste 40% a tranzactiilor online in prima jumatate din 2021

„Pe masura ce interesul consumatorilor pentru platile online si cele cu telefonul mobil continua sa creasca, ne concentram sa ajutam cat mai multi oameni sa faca plati, sa trimita si sa primeasca bani digital, rapid si in siguranta. Datele Visa in Romania arata o crestere de peste 40% a tranzactiilor online in prima jumatate din 2021 comparativ cu anul trecut, intrucat pandemia a creat o nevoie imediata de experiente de plata mai sigure si mai eficiente, ceea ce a determinat consumatorii sa migreze catre comertul digital”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa in Romania.

Pachetul de cont curent Zero Simplu are zero comisioane pentru cont si card in lei, mobile banking, cont de economii, retrageri gratuite de la bancomatele oricarei banci din Romania, toate aceste beneficii conditionate de doar o plata lunara cu cardul, cu telefonul sau direct din Smart Mobile.

In plus, aplicatia Smart Mobile le ofera clientilor Raiffeisen Bank acces la o multitudine de beneficii direct de pe telefon: schimb valutar euro-lei si lei-euro la curs BNR, in fiecare zi de luni-vineri, intre 10:00 si 11:00; notificari push prin care vezi instant platile facute cu cardul sau incasarile de pe cont, widget pentru verificarea soldului fara autentificare in aplicatie, deschiderea de conturi sau atasarea de carduri suplimentare.

Clientii care isi deschid cont din Smart Mobile intre 15 decembrie 2021 – 15 martie 2022 intra automat in tragerea la sorti pentru castigarea premiilor oferite de Raiffeisen Bank si Visa: o masina BMW 255xe Active Tourer sau unul dintre cele 5 telefoane iPhone 13.

Raiffeisen Bank este in top 5 banci din Romania, cu peste 2,22 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.600 de angajați, 300 de agentii in toata tara, 660 de ATM-uri, 450 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de peste 25.600 de POS-uri.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: card, digital, Visa, widget, Cont curent, Raiffeisen Smart Mobile, banca, Zero Simplu, cont, banca 100% online, Smart Mobile, comisioane, online, Raiffeisen Bank, credit de nevoi personale, mobile banking, Catalin Munteanu, credit, Elena Ungureanu
Gabriela Dinu 16/12/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Cum poate deveni Bursa de Valori București vector de creștere a gradului de intermediere financiară. Radu Hanga: ”Noi creăm pentru sectorul bancar clienţi solvabili. Dacă piaţa de capital se dezvoltă, se va dezvolta şi creditarea în România”
Next Article Bursa Binelui încheie anul cu peste 100.000 euro strânși pe platformă în 2021. Nicoleta Deliu Pașol, BCR: ”Nu există un sentiment mai frumos decât atunci când văd că oamenii contribuie și lucrează împreună ca să-i ajute pe ceilalți”

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

23 de ore ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

23 de ore ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

o zi ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?