Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Clienții Raiffeisen Bank sunt 100% online prin Smart Mobile. Catălin Munteanu: „Raiffeisen Bank răspunde nevoilor actuale. Achiziția unui credit de nevoi personale se face în cateva minute, 100% în mediu digital”
Share
Notification Show More
Latest News
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG
Stiri de top
FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci
Stiri de top
”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%
Analize Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Clienții Raiffeisen Bank sunt 100% online prin Smart Mobile. Catălin Munteanu: „Raiffeisen Bank răspunde nevoilor actuale. Achiziția unui credit de nevoi personale se face în cateva minute, 100% în mediu digital”
Stiri de top

Clienții Raiffeisen Bank sunt 100% online prin Smart Mobile. Catălin Munteanu: „Raiffeisen Bank răspunde nevoilor actuale. Achiziția unui credit de nevoi personale se face în cateva minute, 100% în mediu digital”

Gabriela Dinu
Last updated: 16/12/2021 10:40
Gabriela Dinu 4 ani ago
Share
Catalin Munteanu, Director Clienti Persoane Fizice Raiffeisen Bank
SHARE
Catalin Munteanu, Director Clienti Persoane Fizice Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank ofera posibilitatea de a deveni client al bancii pe un flux 100% online, prin aplicatia Smart Mobile, fara vizite in agentii.

Contents
Oricine isi poate deschide un cont curent la Raiffeisen Bank in 5 pasi simpli:Elena Ungureanu, Visa: Avem o crestere de peste 40% a tranzactiilor online in prima jumatate din 2021

„Noul mod de a deveni client Raiffeisen Bank raspunde nevoilor actuale ale clientilor si confirma tendinta de digitalizare a proceselor spre care ne indreptam cu totii. Achizitia de produse in mediul digital are, de asemenea, o crestere naturala accelerata, influentata suplimentar si de perioada pandemiei, iar multe din demersurile si lansarile noastre din ultimul timp au avut ca scop intampinarea acestor nevoi – posibilitatea achizitiei unui credit de nevoi personale, in cateva minute, 100% in mediu digital, lansarea modelul de Relationship Manager la distanta, actualizarea datelor personale in Smart Mobile, subscrieri in cadrul fondurilor de investitii din aplicatia de mobile banking si, acum, deschiderea relatiei cu banca 100% online si accesarea serviciilor bancare direct din Smart Mobile. Raiffeisen Bank va continua sa faca eforturi sa-si sustina clienti in fiecare zi, ca partener de incredere si pe termen lung.”, a spus Catalin Munteanu, Director Clienti Persoane Fizice.

Oricine isi poate deschide un cont curent la Raiffeisen Bank in 5 pasi simpli:

➡️ descarca aplicatia Raiffeisen Smart Mobile din App Store/ Google Play pe telefonul mobil si da click pe „Hai si tu la Raiffeisen Bank”;
➡️ pozeaza actul de identitate si face un selfie;
➡️ completeaza informatiile solicitate pentru inceperea unei relatii cu banca;
➡️ face cunostinta apoi, printr-un apel video, cu un coleg Raiffeisen Bank;
➡️ vizualizeaza noul card, afla despre beneficiile atasate ofertei ZERO Simplu si semneaza electronic contractul, printr-un cod trimis prin SMS;

Cardul Visa urmeaza sa fie primit direct acasa, prin curier. Informatii pot fi gasite pe site-ul bancii AICI.

Elena Ungureanu, Visa: Avem o crestere de peste 40% a tranzactiilor online in prima jumatate din 2021

„Pe masura ce interesul consumatorilor pentru platile online si cele cu telefonul mobil continua sa creasca, ne concentram sa ajutam cat mai multi oameni sa faca plati, sa trimita si sa primeasca bani digital, rapid si in siguranta. Datele Visa in Romania arata o crestere de peste 40% a tranzactiilor online in prima jumatate din 2021 comparativ cu anul trecut, intrucat pandemia a creat o nevoie imediata de experiente de plata mai sigure si mai eficiente, ceea ce a determinat consumatorii sa migreze catre comertul digital”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa in Romania.

Pachetul de cont curent Zero Simplu are zero comisioane pentru cont si card in lei, mobile banking, cont de economii, retrageri gratuite de la bancomatele oricarei banci din Romania, toate aceste beneficii conditionate de doar o plata lunara cu cardul, cu telefonul sau direct din Smart Mobile.

In plus, aplicatia Smart Mobile le ofera clientilor Raiffeisen Bank acces la o multitudine de beneficii direct de pe telefon: schimb valutar euro-lei si lei-euro la curs BNR, in fiecare zi de luni-vineri, intre 10:00 si 11:00; notificari push prin care vezi instant platile facute cu cardul sau incasarile de pe cont, widget pentru verificarea soldului fara autentificare in aplicatie, deschiderea de conturi sau atasarea de carduri suplimentare.

Clientii care isi deschid cont din Smart Mobile intre 15 decembrie 2021 – 15 martie 2022 intra automat in tragerea la sorti pentru castigarea premiilor oferite de Raiffeisen Bank si Visa: o masina BMW 255xe Active Tourer sau unul dintre cele 5 telefoane iPhone 13.

Raiffeisen Bank este in top 5 banci din Romania, cu peste 2,22 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.600 de angajați, 300 de agentii in toata tara, 660 de ATM-uri, 450 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de peste 25.600 de POS-uri.

You Might Also Like

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%

TAGGED: card, digital, Visa, widget, Cont curent, Raiffeisen Smart Mobile, banca, Zero Simplu, cont, banca 100% online, Smart Mobile, comisioane, online, Raiffeisen Bank, credit de nevoi personale, mobile banking, Catalin Munteanu, credit, Elena Ungureanu
Gabriela Dinu 16/12/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Cum poate deveni Bursa de Valori București vector de creștere a gradului de intermediere financiară. Radu Hanga: ”Noi creăm pentru sectorul bancar clienţi solvabili. Dacă piaţa de capital se dezvoltă, se va dezvolta şi creditarea în România”
Next Article Bursa Binelui încheie anul cu peste 100.000 euro strânși pe platformă în 2021. Nicoleta Deliu Pașol, BCR: ”Nu există un sentiment mai frumos decât atunci când văd că oamenii contribuie și lucrează împreună ca să-i ajute pe ceilalți”

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

22 de ore ago

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

4 zile ago

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

5 zile ago

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

5 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?