Raiffeisen Bank anunta un parteneriat cu Vodafone. Clientii care folosesc site-ul companiei de telefonie Vodafone pentru achizitii de telefoane si accesorii, plata lunara a abonamentului sau reincarcare cartele prepay pot plati direct, prin intermediul Raiffeisen Online, serviciile sau produsele pentru care opteaza.
Pasii de parcurs, odata ce clientul a ales de pe site-ul www.vodafone.ro serviciul sau produsul dorit:
– introduce online datele solicitate de compania Vodafone Romania;
– alege modalitatea de plata prin Raiffeisen Internet Banking si este redirectionat automat catre aplicatia Raiffeisen Online, unde introduce codul de utilizator si codul de autentificare;
– in ecranul de plata, utilizatorul selecteaza contul, iar detaliile tranzactiei sunt preluate automat de pe site-ul Vodafone;
– ulterior, urmeaza confirmarea platii, iar utilizatorul este din nou directionat pe site-ul Vodafone, unde poate vizualiza confirmarea tranzactiei.
In plus, clientii comuni ai companiilor Vodafone Romania si Raiffeisen Bank pot achita factura lunara Vodafone direct din aplicatia Raiffeisen Online. Platforma permite memorarea datelor utilizatorului de servicii Vodafone si, dupa obtinerea acordului acestuia, permite efectuarea de plati lunare,automate, fara a mai fi necesara introducerea elementelor din factura sau altor date. Solutia permite inclusiv interogarea sumei minime de plata pentru facturile restante, in scopul deblocarii contului de utilizator.
“O tendinta imbucuratoare manifestata de cativa ani, confirmata si in 2015, este aceea ca tot mai multi clienti opteaza pentru plati online si folosesc canalele electronice pentru a face operatiuni bancare – peste 100.000 de utilizatori noi Smart Mobile si Raiffeisen Online in 2015). Raiffeisen Bank are in prezent peste 650.000 de utilizatori ai aplicatiei Raiffeisen Online si un portofoliu extins de furnizori de utilitati sau alti parteneri comerciali” a spus Catalin Munteanu, Director executiv, Aria Persoane Fizice, Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor sai multiple canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: Internet banking (Raiffeisen Online), Phone Banking (Raiffeisen Direct), Mobile Banking (Smart Mobile) sau plata automata a facturilor prin Direct Debit. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 si costurile cu pana la 85% mai mici decat cele de la ghiseele bancii.