Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Raiffeisen Bank continuă investițiile în digitalizare și lansează Raiffeisen Smart Market. Vladimir Kalinov: Aplicația învață preferințele utilizatorilor și le oferă beneficii relevante, prin înțelegerea comportamentului de consum al acestora, cu ajutorul tehnologiei AI
Share
Notification Show More
Latest News
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG
Stiri de top
FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci
Stiri de top
”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%
Analize Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Raiffeisen Bank continuă investițiile în digitalizare și lansează Raiffeisen Smart Market. Vladimir Kalinov: Aplicația învață preferințele utilizatorilor și le oferă beneficii relevante, prin înțelegerea comportamentului de consum al acestora, cu ajutorul tehnologiei AI
Stiri de top

Raiffeisen Bank continuă investițiile în digitalizare și lansează Raiffeisen Smart Market. Vladimir Kalinov: Aplicația învață preferințele utilizatorilor și le oferă beneficii relevante, prin înțelegerea comportamentului de consum al acestora, cu ajutorul tehnologiei AI

Gabriela Dinu
Last updated: 06/06/2022 14:06
Gabriela Dinu 3 ani ago
Share
Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank
SHARE
Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank

Raiffeisen Smart Market este o aplicație de loializare inovativă, bazată pe un ecosistem digital, ce își propune să aducă împreună clienții digitali persoane fizice, cu partenerii și comercianții, persoane juridice, pentru a-și împărtăși unii altora experiența, a mobiliza resurse și a crea valoare pentru toți.

„Ne dorim să ne loializam clienții oferindu-le produse si servicii digitale personalizate, care să raspundă perfect nevoilor lor, dar și recunoașterea noastră, prin beneficii atractive, de la partenerii băncii. Practic, aplicația învață preferințele utilizatorilor și le oferă beneficii relevante, prin înțelegerea comportamentului de consum al acestora, cu ajutorul tehnologiei AI. Vom continua investițiile în infrastructura digitală, astfel încât clienții noștri să se bucure de experiențe unice de utilizare, în fiecare zi”, a spus Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Smart Market face parte din strategia de digitalizare și inovare a băncii, completând portofoliul de produse și soluții digitale oferite clienților și personalizate conform nevoilor lor. Este prima aplicație bancară din România care le oferă acestora în același timp: discount-uri sau premii de la branduri relevante din piața românească și nu numai – cashback pentru plățile cu cardul Raiffeisen, puncte de loialitate, oferte la produse bancare și premii. Și, nu în ultimul rând, campanii personalizate pentru nevoile lor, pe care aplicația le „învață” utilizând servicii de AI și Advance Analytics.

Beneficiază de aplicația Raiffeisen Smart Market clienții aplicației de mobile banking pentru persoane fizice, Smart Mobile, ce dețin minimum un card Raiffeisen Bank. Aplicația este disponibilă, deocamdată, în App Store și Play Store pentru dispozitive cu sistemul de operare în versiunea minimum 10 Android sau minimum 13 iOS. În plus, clienții vor putea să își salveze în aplicație toate cardurile de loialitate cu ajutorul funcției „Carduri Virtuale” pentru a avea o experiență de shopping completă și stress-free.

Pentru companii și antreprenori, Raiffeisen Smart Market înseamnă un nou canal digital de vânzare și de promovare a produselor proprii, susținut de soluții de inteligență artificială. Astfel, vor putea să își comunice mai „smart” campaniile și să fie mai aproape de nevoile clienților.

În acest ecosistem, Raiffeisen Bank va avea și rol de comerciant, Smart Market fiind un nou canal digital de promovare și vânzare a produselor și serviciilor băncii.

You Might Also Like

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%

TAGGED: companii, consum, antreprenori, brand, Vladimir Kalinov, cashback, discount, plati cu cardul, Raiffeisen Smart Market, shopping, mobile banking
Gabriela Dinu 06/06/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Integrarea Idea::Bank în Grupul Banca Transilvania a intrat în linie dreaptă. Din 14 iunie, clienții Idea::Bank cesionați devin clienți BT
Next Article 2 din 3 români întâmpină dificultăți în a pune bani de-o parte pentru zile negre. Cei care reușesc preferă să utilizeze soluțiile de economisire oferite de bănci. Cum s-a schimbat atitudinea românilor față de economisire și investiții

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

2 ore ago

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

3 zile ago

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

4 zile ago

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?