Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype: Robotul Livia
Share
Notification Show More
Latest News
Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere
Stiri de top
Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân
Stiri de top
Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie
Stiri de top
ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții
Stiri de top
România are unul dintre cele mai solide sisteme bancare din Europa. Datele ARB și BCE confirmă reziliența băncilor
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype: Robotul Livia
Stiri de top

Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype: Robotul Livia

Gabriela Dinu
Last updated: 10/05/2017 8:00
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype, robotul Livia, cu ajutorul căruia pot afla informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT.

Unic în România, chatbot-ul oferă non-stop şi gratuit informații care până acum puteau fi obținute doar prin intermediul echipelor BT din sucursale, agenții şi call center: IBAN-ul şi soldul conturilor curente în lei, euro sau dolari; sumele de plată aferente cardurilor de credit; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.

Confidențialitatea informațiilor primite cu ajutorul robotului Livia este conferită de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon, ambele fiind necesar să fie completate la inițierea comunicării cu robotul prin Facebook Messenger sau Skype. Fiecare client BT are un cod unic de identificare, reprezentând o combinație de şapte cifre care apar în IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regăseşte pe extrasul de cont curent, inclusiv în cel din BT24 Internet Banking sau poate fi aflat prin alte trei modalități: în oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic, cu ajutorul echipei Call Center BT (0264.308.028).

Cum pot lua legătura cu Livia clienții Băncii Transilvania:

  • Prin Facebook: like la pagina Livia de la BT → Messenger → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris
  • Prin Skype: se adaugă Livia de la BT în lista de contacte → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris

Proiectul robotul Livia a fost inițiat şi dezvoltat in-house, la Banca Transilvania, prin colaborarea echipelor IT, Dezvoltare Produse Retail, Marketing & Comunicare. Povestea sa, care a început cu întrebarea „Oare noi, la BT, putem face aşa ceva?”, poate fi urmărită pe Blogul BT.

Paşi BT spre digitalizare

Banca Transilvania se orientează tot mai mult spre lansarea de soluții digitale, iar cele mai recente sunt următoarele:

  • facilități la automatele BT de plăți: depunerea de numerar (lei, euro sau dolari) în contul propriu deschis la BT şi schimb valutar (2017);
  • campanii de shopping online, cea mai recentă fiind BaBeTe (2017);
  • posibilitatea deschiderii online a unui cont bancar în lei, cu un card bancar de debit ataşat, prin BT Sign Up;
  • autentificarea prin parolă unică primită prin SMS pentru tranzacțiile online cu cardul BT;
  • brățara contactless, care poate înlocui cardul la plata cumpărăturilor atât în țară, cât şi în străinătate;
  • posibilitatea de autentificare prin amprentă digitală pe BT24 Mobile Banking;
  • prima platformă integrată pentru medicii întreprinzători, diviziapentrumedici.ro;
  • alimentarea KidCONT – produs dedicat părinților pentru a economisi pentru copiii lor – cu cardul de debit şi fără comision, prin platforma kidcont.ro.

Prin lansarea robotului Livia, Banca Transilvania face încă un pas spre digitalizare, conferind clienților mobilitate şi economie de timp. Ideea deschide perspective noi în comunicarea cu BT, dar şi în educația financiară prin contribuția la dezvoltarea deprinderilor de gestionare personală a informațiilor şi banilor.

You Might Also Like

Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere

Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân

Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie

ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții

România are unul dintre cele mai solide sisteme bancare din Europa. Datele ARB și BCE confirmă reziliența băncilor

TAGGED: rate, sucursale, Robotul Livia, Facebook Massenger, Skype, Banca Transilvania, credite, credit, card, BT, comisioane
Gabriela Dinu 10/05/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Olimpiada Micilor Bancheri: “Micul bancher” al anului 2017 vine de la Satu Mare
Next Article Adrian Vasilescu, BNR: Statul pregătește programul „Casa Mea”!
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere

6 ore ago

Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân

19 ore ago

Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie

o zi ago

ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?