Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Studiu Mastercard: Românii își aleg echipa de fotbal favorită în funcție de succesul său
Share
Notification Show More
Latest News
Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri
Stiri de top
#BankingNews20. Alessio Cioni, Intesa Sanpaolo Bank România: ”Succesul BankingNews se bazează pe credibilitatea câștigată pas cu pas, pe consecvența valorilor editoriale și pe o înțelegere profundă a industriei bancare”
Interviuri Stiri de top
#BankingNews20. Philipp Gamauf, ING Bank România: ”Remarc contribuția esențială a BankingNews la consolidarea unui dialog autentic între industria bancară și publicul larg”
Interviuri Stiri de top
ING Bank și Generali România lansează plata serviciilor de asigurare prin scanarea codului QR RoPay, direct din aplicația bancară
Stiri de top
CFA România avertizează: economia încetinește, inflația coboară lent, iar euro va trece pragul psihologic de 5,2 lei, în 2026
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Studiu Mastercard: Românii își aleg echipa de fotbal favorită în funcție de succesul său
Stiri de top

Studiu Mastercard: Românii își aleg echipa de fotbal favorită în funcție de succesul său

Gabriela Dinu
Last updated: 01/06/2017 8:12
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Studiul “Al 12-lea jucător”, realizat de Mastercard, prezintă tendințele suporterilor de fotbal din Europa în ceea ce privește modul în care își susțin echipele favorite. Cercetarea analizează cât de departe sunt dispuși microbiștii să meargă în susținerea echipelor preferate de fotbal și ia în considerare criterii precum sumele de bani cheltuite, distanțele parcurse pentru a fi prezenți la un meci de fotbal sau factori sociali cum ar disponibilitatea de a-și sacrifica o relație cu cei dragi pentru echipa preferată sau momentul vizionării primului meci.

În cadrul sondajului, britanicii au fost votați drept cei mai înflăcărați suporteri, fiind considerați de 32% dintre microbiștii din alte state europene creatorii celor mai intense atmosfere de pe stadioane. Aceștia sunt urmați de iubitorii de fotbal spanioli (16%) și de către italieni (12%), locul patru fiind ocupat de turci, în timp ce germanii se plasează abia pe locul al cincilea.

În comparație cu ocupanții primelor cinci locuri din top, suporterii români sunt mai puțin dispuși să își sacrifice viața personală pentru echipa favorită. De exemplu, în timp ce 1 din 10 britanici susține că și-ar anula chiar și luna de miere pentru a putea urmări un meci al echipei sale în finala UEFA Champions League, 32% dintre români spun că evenimentul la care ar putea renunța pentru acest lucru ar fi o aniversare a relației cu partenerul.

În același timp, englezii devin suporteri la vârste mai fragede decât românii. 37% au început să susțină echipa favorită înainte de vârsta de 10 ani, în timp ce românii devin fani ai unei echipe de fotbal în jurul vârstei de 13 ani, la fel ca majoritatea europenilor. Cei mai precoce sunt portughezii, care devin suporteri încă de la vârsta de 7 ani.

În ceea ce privește disponibilitatea de a călători un timp îndelungat pentru a viziona un meci al echipei preferate, polonezii ocupă primul loc. Aceștia călătoresc în medie 8,25 ore pentru acest lucru, dublu față de britanici. În comparație cu aceștia, cei mai mulți români au călătorit maximum 2 ore pentru a fi în tribune la un meci al echipei pe care o susțin.

Studiul include și alte date de interes despre suporterii europeni:

  • Olandezii sunt singurii suporteri din Europa care preferă să vadă meciurile la televizor, în loc să fie pe stadion. 42% au aceasta preferință, în timp ce 23% spun că le este indiferent.
  • Italienii susțin preponderent echipele din orașul natal, 41% dintre ei încadrându-se în această categorie.
  • Românii sunt considerați cei mai mari vânători de glorie. Peste un sfert (26%) au declarat că își aleg echipa favorită în funcție de succesul pe care aceasta îl înregistrează.
  • 66% dintre ucraineni ar prefera să își vadă echipa preferată în finala UEFA Champions League în loc să câștige la loto.
  • Turcii ar fi dispuși să își anuleze luna de miere pentru un bilet la UEFA Champions League.

„De-a lungul timpului, Champions League a creat nenumărate momente frumoase ale fotbalului, iar suporterii contribuie în egală măsură la această magie. Parteneriatul nostru cu acest campionat exprimă tocmai acest spirit sportiv de neprețuit”, a declarat Ann Cairns, Președinte Piețe Internaționale în cadrul Mastercard.

Sondajul a inclus 10.500 suporteri din 16 state europene, majoritatea respondenților fiind din Marea Britanie, Germania, Spania, Franța și Italia.

You Might Also Like

Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri

#BankingNews20. Alessio Cioni, Intesa Sanpaolo Bank România: ”Succesul BankingNews se bazează pe credibilitatea câștigată pas cu pas, pe consecvența valorilor editoriale și pe o înțelegere profundă a industriei bancare”

#BankingNews20. Philipp Gamauf, ING Bank România: ”Remarc contribuția esențială a BankingNews la consolidarea unui dialog autentic între industria bancară și publicul larg”

ING Bank și Generali România lansează plata serviciilor de asigurare prin scanarea codului QR RoPay, direct din aplicația bancară

CFA România avertizează: economia încetinește, inflația coboară lent, iar euro va trece pragul psihologic de 5,2 lei, în 2026

TAGGED: Mastercard Standard Euro, MasterCard, UEFA Champions League
Gabriela Dinu 01/06/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article OTP Bank organizează “Săptămâna Porților Deschise pentru Copii” în perioada 6-9 iunie
Next Article 1 si 5 iunie 2017 sunt zile nelucratoare in sistemul bancar
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri

8 ore ago

#BankingNews20. Alessio Cioni, Intesa Sanpaolo Bank România: ”Succesul BankingNews se bazează pe credibilitatea câștigată pas cu pas, pe consecvența valorilor editoriale și pe o înțelegere profundă a industriei bancare”

9 ore ago

#BankingNews20. Philipp Gamauf, ING Bank România: ”Remarc contribuția esențială a BankingNews la consolidarea unui dialog autentic între industria bancară și publicul larg”

o zi ago

ING Bank și Generali România lansează plata serviciilor de asigurare prin scanarea codului QR RoPay, direct din aplicația bancară

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?