Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: TBI Bank: 2 ani de consolidare pe piata din Romania
Share
Notification Show More
Latest News
BRD accelerează digitalizarea, dar păstrează rețeaua fizică. Banca are 5.000 de utilizatori pe minut în YOU BRD. Mădălina Teodorescu: Obiectivul nostru rămâne să fim o bancă de top în România
Stiri de top
BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”
Stiri de top
ProCredit Bank lansează „Marea ProPortare”, campania care răsplătește curajul de a schimba banca. Andreea Nastase: ”Într-un context economic volatil, noi spunem simplu: e momentul să faci o alegere care te plătește, nu te costă”
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Familia, instituțiile de învățământ și instituțiile financiar bancare – factori cheie în educarea tinerilor privind prevenția fraudelor financiare online. Zdenek Romanek: Colaborarea oferă tinerilor încrederea necesară pentru a construi economia de mâine
Stiri de top
Mandatele actualei conduceri de la Banca de Investiții și Dezvoltare se încheie la 23 noiembrie 2025
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > TBI Bank: 2 ani de consolidare pe piata din Romania
Stiri de top

TBI Bank: 2 ani de consolidare pe piata din Romania

bankingnews.ro
Last updated: 22/04/2015 12:49
bankingnews.ro 11 ani ago
Share
SHARE

La 2 ani de la deschidere, Sucursala din Romania a TBI BANK EAD Sofia a continuat cresterea, activele sucursalei depasind 400 milioane lei, respectiv cu 26% mai mult decat la finalul primului an de activitate. Sucursala are 86 de angajati si deserveste 12.700 de clienti.

Urmare a continuarii investitiilor in reteaua  de unitati si sistemul IT, Sucursala inregistreaza pierdere de 1,9 mil lei in 2014. Dar, asa cum se angaja inca de la lansare, Sucursala din Romania a TBI Bank a continuat perioada de doi ani de consolidare a businessului. Conform declaratiei Conducerii Sucursalei, se asteapta ca 2015 sa fie primul an cu profit.

In ceea ce priveste portofoliul de credite al bancii, cea mai mare parte este reprezentata de IMM-uri. Incepand cu 2015, banca va lansa produse pentru persoanele fizice. Banca ofera clientilor sai produse diversificate, inclusiv: conturi curente si produse de economisire, facilitati de credit, imprumuturi si servicii de leasing, conturi de salarii, credit documentar si solutii de finantare a comertului extern.

TBI BANK EAD Sofia este detinuta de Grupul financiar TBIF Financial Services NV, prezent in Romania de peste 13 ani in servicii financiare–leasing, credite de consum si carduri de credit, prin TBI Leasing IFN SA si TBI Credit IFN SA.
Deschiderea Sucursalei a fost o dezvoltare fireasca a businessului Grupului  TBIF si o angajare a prezentei sale in sectorul financiar romanesc.

Banca “mama”, TBI BANK EAD Sofia se afla in top 10 banci in Bulgaria, fiind apreciata pentru calitatea managementului, politica de risc si dezvoltarea sustinuta intr-un timp scurt. Banca este prezenta in zona retail, IMM-uri si corporate. Capitalul social al TBI BANK EAD Sofia este de 36 milioane de euro.
Activele TBI BANK EAD Sofia erau, la finalul lui 2014, de 245,4 milioane de euro, din care 146 milioane de euro ii reprezinta creditele catre companii si persoane fizice.

Depozitele atrase in sold la decembrie 2014 erau de 198 de milioane de euro.

Lichiditatea bancii in continuare solida, de 40,15%, peste media sistemului bancar din Bulgaria, de 30,12%. Banca a avut un ROE (Return on Equity) la finalul lui 2014 de 24,96%. In Bulgaria, banca opereaza in 52 de sucursale, prin 3.000 de parteneri si are 640 de angajati.

In Bulgaria si Romania, strategia Bancii este sa-si consolideze pozitia pe piata prin serviciile din ce in ce mai eficiente oferite IMM-urilor si clientilor retail, acordand fiecaruia o atentie sporita, in functie de cerinte.

You Might Also Like

BRD accelerează digitalizarea, dar păstrează rețeaua fizică. Banca are 5.000 de utilizatori pe minut în YOU BRD. Mădălina Teodorescu: Obiectivul nostru rămâne să fim o bancă de top în România

BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”

ProCredit Bank lansează „Marea ProPortare”, campania care răsplătește curajul de a schimba banca. Andreea Nastase: ”Într-un context economic volatil, noi spunem simplu: e momentul să faci o alegere care te plătește, nu te costă”

Studiu Raiffeisen Bank: Familia, instituțiile de învățământ și instituțiile financiar bancare – factori cheie în educarea tinerilor privind prevenția fraudelor financiare online. Zdenek Romanek: Colaborarea oferă tinerilor încrederea necesară pentru a construi economia de mâine

Mandatele actualei conduceri de la Banca de Investiții și Dezvoltare se încheie la 23 noiembrie 2025

TAGGED: IMM, euro, credite, depozite, TBI Bank, lei, banca, profit
bankingnews.ro 22/04/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Catalin Cretu, Cosmin Vladimirescu, Septimiu Tulpan, Ruxandra Avram, Bianca Ionita si Emanuel Iancu, speakeri de top la conferinta ”EU platesc cu cardul”
Next Article Traian Halalai, EximBank: Putem juca un rol definitoriu in procesul absorbtiei de fonduri europene
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BRD accelerează digitalizarea, dar păstrează rețeaua fizică. Banca are 5.000 de utilizatori pe minut în YOU BRD. Mădălina Teodorescu: Obiectivul nostru rămâne să fim o bancă de top în România

42 de minute ago

BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”

13 ore ago

ProCredit Bank lansează „Marea ProPortare”, campania care răsplătește curajul de a schimba banca. Andreea Nastase: ”Într-un context economic volatil, noi spunem simplu: e momentul să faci o alegere care te plătește, nu te costă”

15 ore ago

Studiu Raiffeisen Bank: Familia, instituțiile de învățământ și instituțiile financiar bancare – factori cheie în educarea tinerilor privind prevenția fraudelor financiare online. Zdenek Romanek: Colaborarea oferă tinerilor încrederea necesară pentru a construi economia de mâine

15 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?