Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Valoarea tranzactiilor Banca Transilvania prin serviciul de Internet Banking, mai mare cu 60% decat anul trecut
Share
Notification Show More
Latest News
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG
Stiri de top
FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci
Stiri de top
”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%
Analize Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Valoarea tranzactiilor Banca Transilvania prin serviciul de Internet Banking, mai mare cu 60% decat anul trecut
Stiri de top

Valoarea tranzactiilor Banca Transilvania prin serviciul de Internet Banking, mai mare cu 60% decat anul trecut

Cornel Dinu
Last updated: 16/04/2014 15:43
Cornel Dinu 11 ani ago
Share
SHARE

Valoarea tranzactiilor prin BT24 Internet Banking si Mobile Banking a crescut cu 60% fata de perioada similara a anului trecut. In prezent, aproximativ 425.000 de persoane folosesc BT24, serviciul de Internet Banking si de Mobile Banking de la Banca Transilvania, cu 28% mai mult decat in 2013.

Banca Transilvania are o cota de piata in crestere, ajungand la 15% in zona serviciilor de Internet Banking, respectiv de peste 30% la Mobile Banking. in 2013, banca a adaugat nu mai putin de opt functionalitati acestor servicii, aproape toate fiind premiere nationale. Avand in vedere potentialul i-banking-ului, trendul privind lansarile BT va continua si in acest an.

Cresterile BT24, in comparatie cu martie 2013, sunt urmatoarele:
·    +27% numar de utilizatori ai serviciului de Internet Banking;
·    +117% numar de utilizatori de Mobile Banking;
·    +35% numar de tranzactii derulate prin Internet Banking si Mobile Banking;
·    +60% valoarea tranzactiilor derulate prin BT24.

Marius Flore, Director Canale Electronice in cadrul Banca Transilvania, declara: „Cresterile inregistrate de BT24 se explica in primul rand prin faptul ca avem o platforma simpla, foarte accesibila si cu un grad maxim de securitate, care permite gestionarea conturilor 24/7, de oriunde din lume. Am lansat, si in 2013, functionalitati noi, care asigura accesul online al clientilor la un numar mai mare de produse ale bancii. Avem idei noi inclusiv pentru perioada urmatoare, idei care suntem convinsi ca vor aduce confort suplimentar si economie de timp celor care folosesc BT24 si mBT24 si care sunt tot mai orientati spre activitatea digitala“.

Functionalitatile noi introduse de banca, in 2013, serviciului BT24 Internet Banking si Mobile Banking sunt urmatoarele:
·    iTransfer: este o alternativa la plata online cu cardul sau la cash on delivery. Solutia ofera clientilor utilizatori de BT24, care achizitioneaza produse din magazinele online, sa plateasca direct prin Internet Banking BT;
·    BT24 Facturi: o varianta simplificata de Internet Banking, disponibila gratuit, care permite atat efectuarea de plati la utilitati, cat si vizualizarea online a contului bancar. Poate fi achizitionat online de catre client, de pe siteul bancii, fara sa mai fie nevoie deplasarea la banca.
·    Facebook Payments: premiera nationala care consta in introducerea in cadrul BT24 Internet Banking a optiunii de plati prin Facebook. Folosind acest serviciu, clientul BT24 nu mai este nevoit sa introduca datele beneficiarului, ci acesta este selectat din lista de prieteni de pe Facebook. Transferul de bani se proceseaza doar in momentul confirmarii datelor de plata de catre destinatar, iar platitorul si beneficiarul primesc confirmarea de procesare a platii.
·    Plati prin email / SMS: au aceleasi caracteristici functionale ca in cazul Facebook Payments, insa este necesara, pentru trimiterea de bani, mentionarea in BT24 a email-ului sau a numarului de telefon al destinatarului.
·    Western Union pe Mobile Banking, prin BT24: premiera nationala;
·    BT24 Italia: aplicatie disponibila inclusiv in limba intaliana pentru clientii Sucursalei BT Italia, deschisa in luna ianuarie a.c., in Roma.

Principalele operatiuni derulate de clienti prin intermediul BT24 Internet Banking sunt urmatoarele: plata facturilor la utilitati, transferuri in lei catre terti, schimb valutar, activare SMS Alert, modificarea limitelor de tranzactionare privind cadrurile si plati programate. Iar ca optiuni, cel mai des sunt folosite cele care permit vizualizarea soldului online al contului si graficele de creditare. in ceea ce priveste BT24 Mobile Banking, serviciul este folosit mai ales pentru plata facturilor, inclusiv prin optiunea de scanare a codului de bare al facturilor.

You Might Also Like

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%

TAGGED: Banca Transilvania, internet banking
Cornel Dinu 16/04/2014
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Asociatia Romana a Exportatorilor – AREX – isi incepe activitatea
Next Article Dana Gheorghe, Millennium Bank: Nu este de neglijat migrarea fortei de munca specializate din domeniul bancar in afara tarii

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

2 ore ago

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

3 zile ago

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

4 zile ago

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?