UniCredit Tiriac Bank angajeaza Compliance Generalist. Daca doresti sa aplici pentru postul vacant prezentat mai jos, te rugam sa trimiti CV-ul tau si o scrisoare de intentie, prin e-mail, la jobs@unicredit.ro.
Unicredit precizeaza urmatoarele responsabilitati asociate postului:
Ofera o interpretare competenta si avizata a legilor si reglementarilor si este implicat/a in evaluarea impactului acestora in ceea ce priveste strategiile organizatiei; efectueaza o evaluare preventiva din punct de vedere al conformitatii noilor produse / proceduri / structuri / proiecte; ofera opinia de conformitate cu privire la procedurile legate de produsele si serviciile bancii; identificarea, evaluarea, monitorizarea si controlul riscului de neconformitate cu legislatia, reglementarile interne; participa cu opinii la dezvoltarea, implementarea si revizuirea politicilor si procedurilor si evalueaza eficientea schimbarilor sugerate pentru implementare; stabileste ghiduri scrise pentru angajatii bancii in ceea ce priveste implementarea corecta a reglementarilor si standardelor de conformitate prin politici si proceduri; intocmeste rapoartele cerute de catre legile si reglementarile in vigoare si ofera asistenta specializata in stabilirea fluxului de informatii catre departamentele bancii; actioneaza in calitate de reprezentat al bancii in relatia cu autoritatile locale pe subiecte de conformitate; raportarea in mod regulat catre organele cu functie de conducere asupra oricaror aspecte legate de riscul de conformitate; prevenirea conflictului de interese, a situatiilor care pot fi interpretate ca nu respecta sau nu promoveaza interesele clientilor, a situatiilor aparute ca urmare a insatisfactiei exprimate de clientii existenti sau potentiali fata de produsele si serviciile oferite; are responsabilitatea planului evaluarilor pe conformitate si a definirii planurilor de actiune care deriva din acestea;
Competente:
Experienta bancara de minim 3 ani; integritate morala si profesionala; studiile juridice sunt un avantaj; buna cunoastere a cadrului de reglementare, a standardelor profesionale si de etica, precum si a impactului acestora asupra operatiunilor financiare in general; capacitate de prioritizare, de management/administrare a mai multor proiecte in acelasi timp, de respectare a unor termene stranse; experienta sau cunostintele pe zona de conformitate reprezinta un plus; abilitati de comunicare (verbale si in scris); cunostinte foarte bune de limba engleza.