Numarul de clienti si volumul tranzactiilor realizate de acestia prin platforma de Internet Banking a Volksbank Romania a crescut cu circa 50% in primul an de la relansarea serviciului, in octombrie 2012. Valoarea tranzactiilor realizate de clientii Volksbank prin Internet Banking in ultimele 12 luni se ridica la aproximativ 4 miliarde de euro, se arata intr-un comunicat de presa al bancii.
„Este o tendinta clara ca tot mai multe persoane prefera sa-si realizeze tranzactiile prin Internet Banking in loc sa se deplaseze la banca. Institutiile de credit trebuie sa tina pasul cu tehnologia si sa se adapteze nevoilor in schimbare ale clientilor, iar rolul Internet Banking-ului devine din ce in ce mai important. Bancile care vor reusi sa-i valorifice potentialul, se vor bucura de succes”, declara Marius Balcanu, seful departamentului Servicii Online si Strategie in cadrul Volksbank Romania.
Cele mai mari cresteri s-au inregistrat la nivelul transferurile intre conturile proprii, volumul acestora dublandu-se in perioada analizata, in special datorita cresterii volumului depozitelor constituite online (majorare de peste 100%).
In ceea ce priveste evolutia numarului de clienti, cresterea a fost echilibrata, pe segmentul persoane fizice cresterea (+48%) fiind apropiata de cea inregistrata in randul clientilor persoane juridice (+39%).
Prin serviciul Internet Banking de la Volksbank, clientii bancii pot realiza operatiuni bancare (transferuri, schimburi valutare, plati de facturi, etc) si isi pot administra conturile, produsele de economisire si cardurile de oriunde, fara a fi necesara prezenta lor intr-o sucursala. Printre imbunatatirile aduse de relansarea din 2012 se numara efectuarea transferurilor intrabancare in timp real, 24/7, managementul cardurilor si o interfata noua.