Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Septimiu Postelnicu este noul şef al Diviziei de Retail din cadrul UniCredit Bank
Share
Notification Show More
Latest News
„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia
Analize Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”
Stiri de top
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei
Analize Stiri de top
Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”
Stiri de top
UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Septimiu Postelnicu este noul şef al Diviziei de Retail din cadrul UniCredit Bank
Stiri de top

Septimiu Postelnicu este noul şef al Diviziei de Retail din cadrul UniCredit Bank

Cornel Dinu
Last updated: 24/08/2016 7:38
Cornel Dinu 9 ani ago
Share
SHARE

Începând cu luna august 2016, Septimiu Postelnicu a preluat poziţia de Head of Retail Division în cadrul UniCredit Bank, mandatul său fiind autorizat de către Banca Naţională a României, se arată într-un comunicat de presă remis de UniCredit Bank.

Septimiu Postelnicu are o experienţă de peste 18 ani în domeniul serviciilor financiare, în poziţii manageriale din zone diverse de business – atât comercial, cât şi operaţional. Astfel, în perioada 2004-2006 a ocupat poziţia de Managing Director al HVB Leasing România, iar între 2006 – 2008 a fost CEO şi respectiv Coordonator de integrare UniCredit Leasing – HVB Leasing în cadrul UniCredit Leasing Corporation.

În 2009 a acceptat provocarea unei experienţe internaţionale în cadrul Grupului UniCredit, ocupând poziţia de Head of Global Services al UniCredit Leasing S.p.a., în Milano, coordonând ariile de Organizare, Logistică, IT şi Securitate Europa Centrală şi de Est. În tot acest timp, a fost membru al Comitetului Executiv şi membru al Comitetului de Supraveghere al subsidiarelor UniCredit de leasing din Ucraina, Slovenia şi Ţările Baltice.

În 2010, a fost numit Head of Global Banking Services în UniCredit Bank România, responsabil de IT, Operaţiuni, Securitate şi Organizare, coordonând proiecte majore – precum cel de achiziţie a portofoliului de clienţi preluat de la The Royal Bank of Scotland plc – Sucursala România şi pe cele de transformare şi digitalizare ale băncii în România.

„Sunt onorat şi bucuros pentru acest mandat care mi-a fost încredinţat, cu atât mai mult cu cât activitatea de retail în cadrul UniCredit Bank este în plină dezvoltare, iar strategia de creştere este una ambiţioasă. Ne propunem ca, pe termen mediu, să atingem pragul de un milion de clienţi în România şi să devenim un jucător de top în zona de retail bancar digital – inovând şi investind constant pentru a le oferi clienţilor noştri cele mai moderne instrumente şi canale de interacţiune cu banca. De altfel, facem deja paşi fermi în direcţiile pe care ni le-am propus, îmbunătăţind substanţial în perioada recentă atât web site-ul băncii, www.unicredit.ro, cât şi aplicaţiile de Online Banking şi Mobile Banking. De curând, am lansat Cardul Meniu şi Mobile POS. Iar rezultatele strategiei noastre se văd deja: numărul de clienţi persoane fizice* în primele şase luni din 2016 a fost cu peste 15% mai mare faţă de perioada similară a anului trecut”, a declarat Septimiu Postelnicu, Şeful Diviziei de Retail  în cadrul UniCredit Bank.

Strategia de retail a UniCredit Bank urmăreşte ca principale direcţii îmbunătăţirea permanentă a serviciilor bancare oferite clienţilor prin soluţii simple, rapide şi la îndemână, digitalizarea activităţii şi inovaţia, precum şi dezvoltarea constantă a ofertei de produse – şi, ca rezultat al acestora, creşterea accelerată a bazei de clienţi şi menţinerea unui nivel sustenabil al activităţii.

În acelaşi timp, banca şi-a intensificat demersurile menite să îmbunătăţească gradul de satisfacţie al clienţilor, prin simplificarea şi eficientizarea produselor şi serviciilor pe care le oferă. De exemplu, prin încheierea unui protocol de colaborare cu Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF), care permite eliminarea documentelor de venit pentru clienţii ale căror venituri sunt raportate la ANAF, procesul de acordare a creditelor a fost simplificat iar viteza de răspuns a băncii la solicitările clienţilor s-a îmbunătăţit semnificativ.

În acelaşi sens, prin încheierea unui parteneriat cu Euronet, banca a dublat reţeaua de ATM-uri pe care clienţii săi o pot utiliza beneficiind de condiţii de preţ şi siguranţă similare celor oferite în reţeua proprie. Prin revizuirea ofertei de produse, UniCredit Bank oferă clienţilor unul dintre cele mai competitive produse de cont curent din piaţă, GeniusCont – disponibil fără comision de administrare pentru clienţii care încasează venituri salariale recurente sau pensia într-un cont curent deschis la bancă şi cu alte beneficii gratuite (precum card de debit, retrageri ATM fără comision, online şi mobile banking etc.).

You Might Also Like

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

TAGGED: Septimiu Postelnicu, Unicredit, Unicredit Bank
Cornel Dinu 23/08/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article EximBank finanţează Poşta Română cu 60 de milioane de lei
Next Article Băncile au depus peste 150 de sesizări la CCR privind darea în plată

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

14 ore ago

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

18 ore ago

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

18 ore ago

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

18 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?