Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BCR: 217.000 de clienti au deschis un cont curent gratuit. Numarul de utilizatori de Mobile Banking a crescut cu 150%
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BCR: 217.000 de clienti au deschis un cont curent gratuit. Numarul de utilizatori de Mobile Banking a crescut cu 150%
Stiri de top

BCR: 217.000 de clienti au deschis un cont curent gratuit. Numarul de utilizatori de Mobile Banking a crescut cu 150%

bankingnews.ro
Last updated: 09/11/2016 11:49
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
SHARE

BCR a înregistrat, în acest an, o creștere substanțială a operațiunilor efectuate de persoanele fizice, odată cu eliminarea comisioanelor pentru cele mai importante tranzacții și introducerea contului curent gratuit, potrivit unui comunicat de presă.

Cele mai importante evoluții 2016 vs. 2015:

  • Clienții BCR au beneficiat de peste 44 de milioane de tranzacții gratuite de la implementarea ofertei, în octombrie 2015, prin ATM-urile și multifuncționalele instalate în întreaga țară;
  • Peste 84% din tranzacții se realizează în mediul on-line, la nivelul sistemelor POS instalate la comercianți sau prin sistemele automate. BCR a investit in cea mai mare rețea de ATM-uri, multifuncționale, echipamente de schimb valutar și aparate de plăți, 2.600 de astfel de echipamente fiind disponibile clienților în toată țară;
  •  Numărul tranzacțiilor efectuate prin sistemele POS instalate la comercianți, de către clienții BCR, a crescut cu 20%, în primele nouă luni ale acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut;
  • Din februarie 2016, peste 217.000 de persoane și-au deschis conturi curente la BCR, cu costuri zero și având carduri de debit gratuite, dintre care aproape 54.000 sunt elevi și studenți;
  • Peste 300.000 de clienți noi au ales să-și deschidă conturi la BCR, în 2016, ceea ce confirmă nevoia populației României de a accesa serviciile bancare;
  • Nivelul utilizatorilor, persoane fizice, de servicii de Internet Banking (24 Banking) a crescut cu 30% în ultimul an;
  • Numărul de clienți BCR, persoane fizice, care folosesc serviciile bancare prin Mobile Banking (Touch 24 Banking) a cunoscut un avans spectaculos de nu mai puțin de 150%;
  • Indicele de satisfacție a clienților BCR, în raport cu serviciile băncii, a crescut cu peste 10%, comparativ cu anul 2015, conform celui mai recent studiu al Erste Grup, care analizează gradul de mulțumire a clienților. În ultimii ani, BCR a investit semnificativ în optimizarea rețelei de unități, a proceselor din cadrul acestora, precum și în digitalizarea serviciilor și accesul mai facil la produsele bancare. Toate acestea au condus la identificarea tot mai bună a nevoilor clienților și la oferirea unor soluții flexibile la nivelul tuturor canalelor disponibile.

“Suntem extrem de bucuroși că strategia noastră de creștere a gradului de accesibilitate a populației la produsele bancare dă roade. Considerăm că educația financiară începe, în primul rând, prin acces gratuit la servicii bancare. Contul curent cu comision zero și cardul de debit gratuit atașat acestuia sunt principalele instrumente prin care oricine poate beneficia de astfel de servicii, de la elevi, până la salariați sau pensionari. În plus, măsura eliminării comisioanelor tranzacționale pentru cele mai importante tranzacții cu cardul a dus la creșterea vizibilă a operațiunilor și, suntem convinși, la o reașezare a încrederii clienților noștri. Este responsabilitatea noastră, ca cea mai mare bancă din România, sa susținem prosperitatea clienților noștri și să contribuim la construcția unui sistem stabil și de încredere într-o piață imprevizibilă”, a declarat Dana Demetrian, Vicepreședinte Retail BCR.

Introdus în oferta comercială în februarie 2016, contul curent BCR cu comisioane zero oferă posibilitatea oricărei persoane să-și deschidă un cont curent bancar cu card de debit gratuit, fără niciun fel de taxe bancare. Astfel, oferta comercială vine cu zero comision de administrare a contului curent, zero comision de administrare a cardului de debit atașat, zero comision de retragere la bancomatele BCR și zero comision de interogare la bancomatele BCR.

BCR este prima bancă din România care a decis să ofere, în mod proactiv, soluții comerciale sustenabile pentru reducerea costurilor suportate de către clienții săi. Aproape 200.000 de clienți ai BCR au beneficiat, începând cu 2009, de refinanțări, restructurări sau ajustări de costuri, aceasta fiind și una dintre soluțiile găsite de bancă pentru optimizarea bugetului personal. Practic, în ultimii șapte ani, credite în volum de peste 4,5 miliarde lei au intrat într-un proces de reducere de costuri.

Programul de educație financiară se extinde

BCR a inaugurat, pe 20 octombrie, Centrul de Dialog Financiar la București, un concept nou de sucursală care reprezintă concretizarea unui altfel de model de comunicare bancară, bazată pe educație financiară, care urmărește dezvoltarea unui dialog mult mai apropiat cu fiecare client. Deschiderea acestei sucursale reprezintă o etapă în cadrul strategiei băncii de abordare a clienților bazată pe principii de educație financiară. De altfel, conceptul de Dialog Financiar a fost demarat și în alte orașe din țară, Clujul și Iașul fiind următoarele orașe după București în care BCR oferă săptămânal ore de educație financiară în sucursale tuturor celor care doresc sa participe, atât clienților BCR, cât și altor persoane.

Potrivit celui mai recent studiu realizat de BCR în octombrie 2016, intitulat „Românii și educația financiară”, 42% dintre români se așteaptă ca educația financiară să fie oferită de bănci și specialiști în finanțe, în timp ce numai 18% cred că ar trebui să fie predată în școală și familie (13%). Conform aceleiași cercetări, românii înțeleg prin educația financiară să împrumute bani numai atunci când sunt siguri că îi pot da înapoi (75%), să nu cheltuiască mai mult decât câștigă (66%), să își prioritizeze cheltuielile curente (61%). Totodată, sondajul mai arată că doar 1 din 5 români declară că are un cont de economii sau un depozit bancar și doar 1 din 4 își face un plan de cheltuieli amănunțit, în scris.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: conturi, cont, educatie financiara, ERSTE Grup, Dana Demetrian, mobile banking, Centrul de Dialog Financiar la București, BCR, credite, ATM, banci, POS
bankingnews.ro 09/11/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Raiffeisen Bank reduce avansul până la 20% pentru creditele ipotecare accesate în orașele cu indice imobiliar în creștere
Next Article Trei acționari se retrag din Banca Carpatica, în urma fuziunii acesteia cu Patria Bank

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?