Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Premieră pe piaţa bancară: ceasul BT contactless. Noul gadget poate înlocui cardul la cumpărături, în țară şi în străinătate
Share
Notification Show More
Latest News
OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală
Informații financiare
BRD Asset Management, 25 de ani de leadership și încredere. Povestea celui mai mare administrator de fonduri din România și direcțiile pentru viitor
Informații financiare
ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți
Stiri de top
Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”
Stiri de top
ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Premieră pe piaţa bancară: ceasul BT contactless. Noul gadget poate înlocui cardul la cumpărături, în țară şi în străinătate
Stiri de top

Premieră pe piaţa bancară: ceasul BT contactless. Noul gadget poate înlocui cardul la cumpărături, în țară şi în străinătate

Gabriela Dinu
Last updated: 15/06/2017 10:19
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Banca Transilvania, împreună cu Mondaine, Oberthur Technologies şi Mastercard, lansează ceasul BT contactless, un nou instrument de plată care poate înlocui cardul la cumpărături, în țară şi în străinătate. În premieră, ceasul contactless va fi prezentat în cadrul Techsylvania, unul dintre cele mai reprezentative evenimente din Estul Europei, dedicat pasionaților de tehnologie şi inovație, organizat în perioada 17 – 20 iunie a.c., în Cluj-Napoca.

Ceasurile sunt elvețiene, marca Mondaine, iar pentru varianta BT contactless sunt disponibile trei modele: Clasic-Ladies, Clasic-Men si Premium-Unisex. Ceasul poate fi comandat online, pe siteul BT sau în oricare dintre sediile Băncii Transilvania şi se primeşte tot la BT, unde este activată cartela contactless care va fi inserată în cureaua ceasului. În funcție de model, costul este între 1.090 şi 1.690 de lei – aproximativ 300 de euro.

Ceasul funcționează pe baza tehnologiei contactless, lansată în premieră în România de MasterCard, care le permite utilizatorilor să plătească mai repede și mai sigur. Lansarea ceasului contactless se înscrie în politica Mastercard de a crește rata de acceptare a tehnologiei contactless în rândul românilor și de a le pune la dispoziție un ecosistem diversificat de sisteme de plată.

Detalii:

  • Ceasul BT contactless funcționează ca un card bancar prin accesul la contul curent în lei deschis la Banca Transilvania. Poate fi comandat de clienții Băncii Transilvania care au card de debit în lei sau, după caz, cardul poate fi primit împreună cu ceasul.
  • Pentru plățile cu ceasul contactless la comercianți, comisionul este zero.
  • Pentru plățile de până la 100 de lei sau echivalent, nu este necesar PIN-ul.
  • Persoanele care nu sunt clienți BT şi îşi doresc un ceas contactless trebuie să aibă cont curent la Banca Transilvania, cont care se poate deschide inclusiv online.
  • BT este lider de piață în funcție de volumele generate de cardurile proprii, cu 20% mai mari în 2016 față de anul precedent.

În 2016, Banca Transilvania a marcat o altă premieră pe piața instrumentelor alternative de plată, prin lansarea brățării contactless. În plus, facilitățile automatelor de plăți, opțiunea deschiderii online a unui cont bancar, autentificarea prin parolă unică pentru tranzacțiile online cu cardul sau robotul Livia – noul canal de interacțiune cu clienții folosind Facebook Messenger sau Skype sunt câteva dintre proiectele prin care Banca Transilvania se orientează tot mai mult spre soluții digitale, pentru a conferi clienților şi angajaților confort şi mobilitate.

Partenerii Băncii Transilvania în acest proiect sunt Mondaine, Oberthur Technologies şi Mastercard. Mondaine reprezintă un renumit brand elvețian de ceasuri. Designul acestora a fost inspirat de cel al ceasului gărilor elvețiene, iar din 1986 a fost lansată o întreagă colecție. Oberthur Technologies este lider în serviciile și soluțiile de securitate a plăților pentru bănci și instituții financiare, prezent în toată lumea. MasterCard, furnizor de tehnologie în industria globală de plăți, ,prezent în peste 210 țări și teritorii, este inițiatorul tehnologiei contactless în România.

Poţi comanda ceasul BT contactless AICI

You Might Also Like

OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?

FOTO. 21 de companii românești au ocazia să scaleze în Austria, Marea Britanie, SUA și, în premieră, în Japonia în proiectul MoonShotX, susținut de Raiffeisen Bank România și InnovX

TAGGED: carduri, Techsylvania, MasterCard, comision, cont, BT, PIN, Ceasul BT contactless, cont curent in lei, euro, ceas, card, Mondaine, lei, Oberthur Technologies
Gabriela Dinu 15/06/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Studiu: Optimismul românilor și viitorul lor financiar. Aurora Liiceanu, doctor în psihologie: Tinerii nu mai dau dovadă de naivitate, înțeleg piața muncii ca o realitate dinamică și complexă
Next Article Programul Start-Up Nation a devenit operațional de astăzi, 15 iunie. Ce cheltuieli pot deconta companiile participante și condiţiile solicitate
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală

4 ore ago

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

5 ore ago

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

6 ore ago

ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?