OTP Bank România anunţă lansarea unei oferte unice pe piața din România pentru pachetul OTP POS, destinată clienților persoane juridice şi celor din categoria profesiilor liberale. Clienții care optează pentru un astfel de pachet până în data de 31 decembrie 2017, beneficiază de un comision de doar 0.35% la procesarea tranzacțiilor POS/ e-commerce, pe o perioadă de șase luni.
OTP Bank România a redus cu 50% comisionul de procesare tranzacții în primele 6 luni de utilizare a terminalului OTP POS. Astfel, pentru rulaje lunare POS de minimum 10.000 de lei, comisionul este de 0.35% (față de 0.70% standard), iar pentru rulaje POS mai mici de 10.000 RON, comisionul este de 0.45% (de la 0.90% standard).
„Plata cu cardul este o necesitate indispensabilă în prezent, un act de normalitate demonstrat de creșterea accelerată a numărului de persoane care utilizează cardul pentru plăți la comercianți sau în magazinele online. În acest context, am decis să întâmpinăm cererea din piață cu o ofertă pe măsură. Astfel, am lansat un pachet POS avantajos din punct de vedere financiar, care să îi ajute pe comercianți să răspundă așteptărilor actuale ale propriilor clienți. Credem în parteneriatul dintre bancă și client, motiv pentru care ne-am propus să acoperim cât mai bine necesarul de servicii bancare al comercianților, inclusiv soluții eficiente de gestionare a plăților prin carduri bancare”, a declarat Adrian Chichiţă, Director Carduri, OTP Bank România.
Clienții care desfăşoară activităţi în domeniul comerţului electronic, pot beneficia de 3 luni de gratuitate a pachetului POS. Utilizatorii seviciului e-commerce se bucură de asistenţă tehnică specializată la configurarea website-urilor şi procesarea tranzacţiilor prin carduri pe internet, la standardele 3D Secure furnizate de Visa şi Mastercard, pentru limitarea riscului de fraudă prin card. Decontarea tranzacţiilor POS este realizată în termen de o zi lucrătoare.
Pachetul OTP POS de la OTP Bank România pune la dispoziția clienţilor și alte avantaje, precum:
-instalarea și administrarea gratuită a terminalului POS cu tehnologie „contactless”;
-abonament OTPdirekt gratuit (Internet Banking, SmartBank, contact center şi alerte SMS) pentru un utilizator;
-comision zero pentru ordinele de plată intrabancare în lei realizate prin OTPdirekt;
-10 ordine de plată interbancare gratuite/ lună, în lei, realizate prin OTPdirekt.
OTP Bank România este subsidiară a OTP Bank, membru al celui mai mare grup bancar din Europa Centrală şi de Est – un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Prezența sa în România datează din 2004. Activitatea sa este caracterizată prin simțul responsabilității, angajament şi profesionalism. Înțelegând nevoile clienților şi contextul actual al pieţei, OTP Bank România este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare.