Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania este cel mai valoros brand bancar românesc
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit Bank oferă persoanelor fizice dobândă de 7% pe an, pentru depozite constituite pe 12 luni din fonduri noi, de minim 3000 de lei
Stiri de top
Raiffeisen Bank susține formarea liderilor în conducerea strategică prin programul „Guvernanța Corporativă care Creează Valoare”. Când încep înscrierile
Stiri de top
De ce nu mișcă BNR dobânda? Cosmin Marinescu, viceguvernator, explică adevăratul risc din spatele inflației de azi
Opinii
ING Bank, împreună cu un sindicat de bănci, sprijină grupul Rodbun cu o finanțare verde de 19,5 milioane de euro pentru extinderea pădurilor din România
Stiri de top
#BankingNews20. Sergiu Manea, BCR: ”Ce am admirat mereu la BankingNews este felul în care surprinde pulsul real al economiei, prin curajul de a merge dincolo de cifre”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania este cel mai valoros brand bancar românesc
Stiri de top

Banca Transilvania este cel mai valoros brand bancar românesc

Gabriela Dinu
Last updated: 31/08/2017 9:59
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Dacia este cel mai valoros brand românesc în 2017, şi de altfel singurul care depăşeşte un miliard de euro -1,2 miliarde euro – relevă raportul Brand Finance România 50. Brandurile bancare prezent în clasament ne indică un sector puternic, iar trei dintre acestea se plasează între primele zece brandur

  Situată pe locul 6, Banca Transilvania este cel mai valoros brand bancar românesc, evaluat la 130 milioane euro, în timp ce BCR şi BRD, evaluate la 111 şi respectiv 103 milioane euro, ocupă locurile 8 şi 9.

CEC Bank ocupa locul 13 in clasamentul celor mai valoroase 50 de branduri romanesti, fiind evaluat la 56 milioane euro, in TOPUL realizat de Brand Finance Romania.

„Brandurile bancare conturează un sector puternic în studiul Brand Finance România 50, iar trei dintre acestea se plasează între primele zece branduri. Pe locul 6, Banca Transilvania este cel mai valoros brand bancar românesc, evaluat la 130 milioane euro, în timp ce BCR și BRD, evaluate la 111 și respectiv 103 milioane euro, ocupă locurile 8 și 9. Fondată de antreprenori cu viziune în inima Transilvaniei în 1993, banca cu același nume a depășit rând pe rând competitori cu mai multă vechime și mărime, în special în ultimul deceniu,  ajungând astăzi a doua bancă din România după active. Succesul brandului său poate fi atribuit unei poziționări convingătoare, care atrage cele mai dinamice segmente de clienți”, se arată în raportul Brand Finance România 50.
TOP 10 branduri româneşti:
top
Poţi studia raportul AICI

You Might Also Like

UniCredit Bank oferă persoanelor fizice dobândă de 7% pe an, pentru depozite constituite pe 12 luni din fonduri noi, de minim 3000 de lei

Raiffeisen Bank susține formarea liderilor în conducerea strategică prin programul „Guvernanța Corporativă care Creează Valoare”. Când încep înscrierile

ING Bank, împreună cu un sindicat de bănci, sprijină grupul Rodbun cu o finanțare verde de 19,5 milioane de euro pentru extinderea pădurilor din România

#BankingNews20. Sergiu Manea, BCR: ”Ce am admirat mereu la BankingNews este felul în care surprinde pulsul real al economiei, prin curajul de a merge dincolo de cifre”

#BankingNews20. Traian Halalai, Exim Banca Românească: ”BankingNews a oferit claritate într-un domeniu care, de multe ori, pare complicat, prin analize valoroase, explicații accesibile și o voce echilibrată”

TAGGED: CEC Bank, BT, brand bancar, Brand Finance România 50, Banca Transilvania, BRD, BCR
Gabriela Dinu 31/08/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article CEC Bank, in topul celor mai valoroase 50 de branduri romanesti. Managerii performanţi pot întoarce soarta unui business de stat în declin
Next Article Ce conține raportul întocmit de Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor în urma controalelor efectuate la bănci în ultimii 2 ani
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

UniCredit Bank oferă persoanelor fizice dobândă de 7% pe an, pentru depozite constituite pe 12 luni din fonduri noi, de minim 3000 de lei

2 ore ago

Raiffeisen Bank susține formarea liderilor în conducerea strategică prin programul „Guvernanța Corporativă care Creează Valoare”. Când încep înscrierile

3 ore ago

ING Bank, împreună cu un sindicat de bănci, sprijină grupul Rodbun cu o finanțare verde de 19,5 milioane de euro pentru extinderea pădurilor din România

7 ore ago

#BankingNews20. Sergiu Manea, BCR: ”Ce am admirat mereu la BankingNews este felul în care surprinde pulsul real al economiei, prin curajul de a merge dincolo de cifre”

10 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?