Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Premieră în banking: Clienții CaixaBank pot retrage bani de la ATM prin recunoaștere facială
Share
Notification Show More
Latest News
Fondurile de pensii facultative administrate de BT Pensii, inclusiv în BT Pay, aplicația de mobile banking de la Banca Transilvania
Stiri de top
UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România
Stiri de top
Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România
Analize Stiri de top
Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții
Stiri de top
Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Premieră în banking: Clienții CaixaBank pot retrage bani de la ATM prin recunoaștere facială
Stiri de top

Premieră în banking: Clienții CaixaBank pot retrage bani de la ATM prin recunoaștere facială

Gabriela Dinu
Last updated: 18/02/2019 10:57
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

CaixaBank a devenit prima bancă din lume care oferă clienților posibilitatea de a utiliza recunoașterea facială pentru a retrage numerar de la ATM, fără să introducă codul PIN.

Obiectivul implementării tehnologiei de recunoaștere facială la ATM-uri înseamnă o experiență mai bună pentru clienți, o mai mare securitate a tranzacțiilor, dat fiind faptul că simplifică procesul de identificare a clienților și face posibilă retragerea de numerar fără memorarea mai multor parole.

CaixaBank dispune acum de acest sistem de verificare în patru filiale ale magazinelor din Barcelona, ​​cu un total de 20 de terminale. Compania intenționează să extindă progresiv recunoașterea facială în a doua jumătate a anului 2019.

CaixaBank a dezvoltat acest proiect în colaborare cu partenerii tehnologici Fujitsu și FacePhi.

Peste 16.000 de puncte de securitate

Sistemul este revoluționar la nivel global, deoarece permite utilizatorilor să retragă bani de la un ATM prin simpla recunoaștere a acestora din imaginea capturată de aparatul de fotografiat al terminalului. ATM-urile dispun de hardware și software necesar pentru a valida până la 16.000 de puncte pe imaginea chipului utilizatorului, ceea ce garantează o identificare sigură.

Cu toate acestea, clientul poate selecta întotdeauna cea mai convenabilă tehnologie de identificare personală, dat fiind că ATM-urile CaixaBank vor avea ambele opțiuni: recunoașterea facială și PIN-ul.

Lansarea acestui nou serviciu pentru ATM-uri se încadrează în obiectivele Planului Strategic CaixaBank 2019-2021, în care proiectele inovatoare joacă un rol-cheie. Gonzalo Gortázar, CEO al CaixaBank, afirmă că ” tehnologia ne ajută să oferim un serviciu mai bun clienților noștri, într-un mod mai apropiat și mai specializat”.

Jordi Nicolau, head of Global Customer Experience at CaixaBank, a declarat că această dezvoltare înseamnă „definirea unei experiențe inovatoare în rândul clienților, ca parte a strategiei CaixaBanks de a evolua în mod constant spre noi nevoi și obiceiuri”.

Înainte de a fi implementat noul sistem, banca a efectuat un studiu cu clienți reali pentru a determina gradul de acceptare a identificării prin recunoașterea facială. Rezultatele au fost favorabile: 70% dintre respondenți ar fi gata să o folosească ca o alternativă la introducerea codului personal de identificare pe o tastatură.

Printre beneficiile menționate de către utilizatori, respondenții au subliniat sentimentul de securitate care vine cu recunoașterea facială (66% dintre participanți au menționat acest lucru), confort (important pentru 19% dintre respondenți) și viteză (evidențiată de 15% dintre clienți). Mai mult, CaixaBank a implicat clienții în dezvoltarea și proiectarea soluției tehnologice, realizate cu metodologii de gândire agile și de design.

Orice client CaixaBank poate folosi acum recunoașterea facială pentru a retrage bani de la ATM-uri care utilizează această tehnologie. Cu toate acestea, utilizatorii vor trebui să se înregistreze pentru serviciu înainte de a-l folosi pentru prima dată, precizează banca.

You Might Also Like

Fondurile de pensii facultative administrate de BT Pensii, inclusiv în BT Pay, aplicația de mobile banking de la Banca Transilvania

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

TAGGED: CaixaBank, recunoastere faciala, securitate
Gabriela Dinu 18/02/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Teodorovici: Programul Prima Casă va deveni unul social. Ce modificări pregătește Guvernul și când vor fi gata
Next Article Comitetul de Supraveghere Macroprudențială comunică într-un limbaj de lemn că ”a identificat soluții de posibile scenarii de adaptare a OUG 114/2018, cu respectarea legislației in vigoare”

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Fondurile de pensii facultative administrate de BT Pensii, inclusiv în BT Pay, aplicația de mobile banking de la Banca Transilvania

9 ore ago

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

o zi ago

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

o zi ago

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

6 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?