De 1 Decembrie – şi nu numai – Banca Transilvania şi Simona Halep au lansat un mesaj comun difuzat internațional, în special în țările cu comunități mari de români, prin intermediul unei campanii multimedia de anvergură, derulată la televiziuni din România, Italia şi Spania, precum şi în social media.
Rezultatele sunt peste aşteptări:
• Peste 10 milioane de persoane au văzut campania la televiziuni din Europa (6,2 milioane în Italia și 4,3 în Spania).
• Reach online: 16 milioane persoane din Spania și Italia au văzut proiectul. Plus 7 milioane în România, unde campania este în derulare.
• YouTube şi Google: aproape 2 milioane de persoane au văzut campania în Italia şi Spania. Pe YouTube România sunt aproape 1 milioane de views.
• Reach Facebook: 3,5 milioane de persoane.
Prin intermediul Simonei Halep, mesajul a ajuns în țări cu mari comunități de români, pentru a afla cât mai multă în lume că 1 Decembrie este Ziua Națională a României.
În 2018, fostul număr unu mondial în tenisul feminin, Simona Halep, şi prima bancă locală după active au semnat un parteneriat prin care BT îşi propunea să crească încrederea şi optimismul românilor, dar şi să promoveze educaţia sportivă.
„Planul nostru este o colaborare pe mai mulţi ani cu Simona Halep şi, deşi încă este devreme, vom atinge mai mulţi piloni strategici pentru dezvoltarea României – de la încrederea în sine şi moralul românilor, probabil vom continua cu educaţia sportivă şi, de ce nu, până la educaţie pe plan general. Avem în vedere şi acţiuni de CSR (corporate social responsibility – campanii de responsabilitate socială), dar şi umanitare pe care să le derulăm împreună cu Simona Halep şi cu Fundaţia Simona Halep”, afirma Sergiu Mircea, director de marketing şi comunicare în cadrul Băncii Transilvania.