Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Clienții BT pot interacționa și altfel cu banca. Ionela Roș: Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clienților o alternativă nouă pentru banking la distanță prin telefon, iar interacțiunea este mai accesibilă
Share
Notification Show More
Latest News
De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Intesa Sanpaolo Bank Romania lansează o ofertă de credit ipotecar cu dobândă fixă de la 4,89% și stimulente pentru refinanțare. Alin Fodoroiu: ”Am construit această ofertă cu gândul la nevoile actuale ale oamenilor care își doresc să aibă un preț corect, costuri inițiale mai mici și o rată lunară predictibilă”
Stiri de top
UNCHAIN Festival 2025 a oferit ce lipsește cel mai mult Europei: intersecții reale între industrii și conexiuni de încredere. Alexandra Pollack: ”Anul acesta ne-a arătat tuturor că viitorul finanțelor în Europa Centrală și de Est nu va fi conturat de jucători individuali, ci de ecosisteme”
Stiri de top
Peste 14.000 de profesori au accesat Life-Lab.ro, platforma educațională, care introduce educația financiară la fiecare materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Scopul BCR este sa ajute românii, de toate vârstele, să aibă încredere în ei. Știm că educația financiară este una dintre cele mai concrete forme de a construi această încredere”
Stiri de top
BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Clienții BT pot interacționa și altfel cu banca. Ionela Roș: Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clienților o alternativă nouă pentru banking la distanță prin telefon, iar interacțiunea este mai accesibilă
Stiri de top

Clienții BT pot interacționa și altfel cu banca. Ionela Roș: Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clienților o alternativă nouă pentru banking la distanță prin telefon, iar interacțiunea este mai accesibilă

Gabriela Dinu
Last updated: 11/08/2022 11:41
Gabriela Dinu 3 ani ago
Share
Bt lansează Call Center Vizual
SHARE
Bt lansează Call Center Vizual

Banca Transilvania și FICX (CallVU), companie specializată în customer experience cu sediul în San Francisco, lansează o premieră pe piața românească, Call Center Vizual, un mod nou de interacțiune a clienților cu BT.

Persoanele care iau legătura prin telefon cu echipa Call Center a Băncii Transilvania au opțiunea Call Center Vizual, meniu interactiv prin care pot selecta modul de obținere a informațiilor: prin self-service, chat, chatbot, aplicația BT Visual Help sau prin intrarea în dialog cu un consultant BT.

Meniul cuprinde cele mai căutate categorii de informații: de la soldul contului, tranzacții, extras de cont, IBAN, carduri, BT Pay, BT24, Neo, credite, depozite, popriri, la actualizarea datelor.

Accesul la Call Center Vizual se face în doi pași:

• apelarea BT Call Center (0264 30 80 28 sau *8028);
• accesarea link-ului primit prin SMS, care direcționează clientul spre platforma vizuală, fără a închide apelul.

“Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clienților o alternativă nouă pentru banking la distanță prin telefon, iar interacțiunea cu BT este astfel mai accesibilă. În acest parteneriat, fintech-ul a venit cu agilitatea şi tehnologia în ADN, iar Banca Transilvania, cu expertiză privind cunoașterea clienților, cu experienţă financiară şi instrumente care ne ajută în managementul riscurilor”, declară Ionela Roș, Director Contact Center & Customer Care, Banca Transilvania.

“Personalizarea experienței clienților este cheia pentru o bancă, pentru a oferi valoare și a crea customer engagement. Acest lucru este posibil prin folosirea unor canale digitale de ultimă generație și a unor instrumente care susțin agilitatea băncii prin posibilitatea de a adăuga și modifica partea digitală în funcție de evoluția preferințelor clienților”, afirmă Dr. Ori Faran, fondator și director excutiv FICX.

În etapa pilot a platformei, banca a remarcat preferința clienților pentru experiența vizuală: mai mult de jumătate au accesat Call Center-ul Vizual în perioada aprilie – iulie a.c.

You Might Also Like

De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

Intesa Sanpaolo Bank Romania lansează o ofertă de credit ipotecar cu dobândă fixă de la 4,89% și stimulente pentru refinanțare. Alin Fodoroiu: ”Am construit această ofertă cu gândul la nevoile actuale ale oamenilor care își doresc să aibă un preț corect, costuri inițiale mai mici și o rată lunară predictibilă”

UNCHAIN Festival 2025 a oferit ce lipsește cel mai mult Europei: intersecții reale între industrii și conexiuni de încredere. Alexandra Pollack: ”Anul acesta ne-a arătat tuturor că viitorul finanțelor în Europa Centrală și de Est nu va fi conturat de jucători individuali, ci de ecosisteme”

Peste 14.000 de profesori au accesat Life-Lab.ro, platforma educațională, care introduce educația financiară la fiecare materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Scopul BCR este sa ajute românii, de toate vârstele, să aibă încredere în ei. Știm că educația financiară este una dintre cele mai concrete forme de a construi această încredere”

BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde

TAGGED: depozite, fintech, banca, BT Pay, clienti, BT Visual Help, carduri, NEO, banking, Ori Faran, cont, Call Center Vizual, BT, FICX, telefon, customer, BT24, extras de cont, Banca Transilvania, sold, Ionela Roș, credite, IBAN
Gabriela Dinu 11/08/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Clienții IMM de la Raiffeisen Bank iși pot transforma telefonul în terminal de plată. Raluca Nicolescu: Fără cablu, monitor sau hârtie, doar un telefon, care poate fi folosit oriunde, RaiPOS este o aplicație care le va face viața mai ușoară clienților noștri și afacerea lor mai sustenabilă
Next Article Cum explică OTP Bank pierderile de 14 milioane lei din primul semestru. Gyula Fatér: Pentru OTP Bank au fost șase luni de dezvoltare, investiții constante și transformare organizațională

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

o oră ago

Intesa Sanpaolo Bank Romania lansează o ofertă de credit ipotecar cu dobândă fixă de la 4,89% și stimulente pentru refinanțare. Alin Fodoroiu: ”Am construit această ofertă cu gândul la nevoile actuale ale oamenilor care își doresc să aibă un preț corect, costuri inițiale mai mici și o rată lunară predictibilă”

2 ore ago

UNCHAIN Festival 2025 a oferit ce lipsește cel mai mult Europei: intersecții reale între industrii și conexiuni de încredere. Alexandra Pollack: ”Anul acesta ne-a arătat tuturor că viitorul finanțelor în Europa Centrală și de Est nu va fi conturat de jucători individuali, ci de ecosisteme”

3 ore ago

Peste 14.000 de profesori au accesat Life-Lab.ro, platforma educațională, care introduce educația financiară la fiecare materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Scopul BCR este sa ajute românii, de toate vârstele, să aibă încredere în ei. Știm că educația financiară este una dintre cele mai concrete forme de a construi această încredere”

4 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?