Datorita succesului inregistrat la nivel national in cadrul campaniei “AEGONOMISEsTE acum pentru momentele cheie din viata ta!” derulata in perioada februarie-iunie 2012, Banca Transilvania si AEGON au decis reluarea campaniei pentru ultimele 4 luni ale anului, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
In primul semestru al acestui an, AEGON a obtinut in Romania o crestere de 350% pe segmentul de asigurari de viata, ajungand la un volum de prime brute subscrise de 2,11 milioane de euro. Astfel, Grupul AEGON isi consolideaza prezenta pe acest segment, depasind semnificativ evolutia medie a pietei si triplandu-si cota de piata.
Compania a inregistrat rezultate bune pe segmentul de asigurari de viata traditionale, prin introducerea produsul de acumulare si protectie AEGON Fii Sigur. La nivelul semestrului I al acestui an, valoarea vanzarilor acestui produs au reprezentat 80% din totalul vanzarilor AEGON. in acelasi timp, valoarea portofoliului de asigurari de viata unit-linked a crescut cu 13,75%, de la 0,80 la 0,91 milioane de euro, datorita produsului AEGON Fii Istet. Prima medie pentru produsul garantat AEGON Fii Sigur a fost de 1.493 lei, iar pentru produsul unit-linked AEGON Fii Istet a fost de 3.977 lei.
Rezultatele au fost impulsionate de campania promotionala “AEGONOMISEsTE acum pentru momentele cheie din viata ta!”, prin care a acordat o luna gratuita de contract fiecarui nou client, cu valoare intre 100 si 550 lei, in functie de optiunile contractuale si de beneficiile alese. Pe langa aceasta, rezultatele au fost favorizate si de o politica de subscriere prudenta si un bun management al costurilor, dar si de dezvoltarea segmentului de bancassurance prin parteneriatul cu Banca Transilvania.
Pornind de la aceste considerente, Banca Transilvania impreuna cu AEGON au decis reluarea campaniei si in luna octombrie, in capitala si inca 10 judete din tara: Alba, Bihor, Bacau, Iasi, Satu Mare, Olt, Dolj, Ilfov, Constanta si Mures. Beneficiile promotiei includ o luna gratuita in primul an de contract pentru fiecare nou client care a achizitionat un produs AEGON in perioada de campanie, precum si un obiect-cadou.
“Monitorizam cu atentie nevoile clientilor nostri si cautam in permanenta cele mai bune solutii. Credem ca prin calitatea serviciilor oferite, produsele flexibile si profesionalismul consilierilor de vanzari din agentiile Bancii Transilvania vom reusi sa ne atingem cu succes obiectivele de business si planurile de dezvoltare pe termen lung in Romania.”, a declarat Sinziana Maioreanu CEO AEGON Romania.
Produsul AEGON Fii Sigur ofera in pachetul de baza o componenta de economisire cu dobanda garantata de 3,2% si participatie la profit, precum si protectie in caz de deces din accident sau boala. Produsul permite atasarea si detasarea unor asigurari suplimentare, accesarea in anumite conditii a fondurilor economiste in caz de nevoie, precum si depunerea unor sume de bani suplimentare, oricand pe durata contractului.
AEGON Fii Istet este un plan financiar care cuprinde in pachetul de baza protectie in caz de accident sau boala si o componenta de investitie a primelor platite de catre client de-a lungul contractului. Pe langa acestea, produsul mai poate oferi despagubiri pentru cheltuielile medicale necesare spitalizarii si convalescentei cauzate de un accident, la valoarea stabilita in contract. in plus, clientul este scutit de plata primelor in caz de invaliditate de gradul I, ele fiind preluate de AEGON pana la finalul contractului.