Banca Transilvania a anunțat dezvoltarea unui hub de Digital Banking, ca parte a strategiei de a creşte şi de a investi în omni-channel banking. Hub-ul va lansa şi va gestiona proiecte de profil pentru BT, prin conectarea unor idei creative care să transforme oferta Băncii Transilvania în soluții digitale.
Sediul BT va ocupa 450 mp. in parcul tehnologic
Echipa Digital Banking va cuprinde aproximativ 100 de persoane şi un mix de specializări: banking, IT, dar şi alte domenii şi parteneri strategici români şi internaționali.
BT omni-channel are la bază integrarea avantajelor unei sucursale tradiționale şi a uneia digitale, Internet Banking şi Mobile Banking, precum şi social media.
Pentru Banca Transilvania, digital banking înseamnă un pas înainte pentru personalizarea ofertelor, eficiență sporită, cunoaşterea detaliată a clienților şi atragerea persoanelor nebancarizate. Digital banking aduce clienților mobilitate, rapiditate, economie de timp, gestionarea personală a finanțelor, precum şi costuri mai mici.
Hub-ul BT Digital Banking se află în cadrul Liberty Technology Park din Cluj-Napoca, primul parc tehnologic din România, creat pentru a oferi un mediu destinat dezvoltării companiilor din domeniile IT, comunicații, cercetare şi dezvoltare.