Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experiențe în timp real, pe toate canalele, pentru clienții săi. Este o premieră în România privind experiența oferită de bănci în colaborarea și comunicarea cu clienții, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.
Parteneriatul reprezintă o schimbare esențială în industria bancară, combinând platforma inovatoare, de ultimă generație a Evam, cu experiența oferită de BT. Împreună aduc o nouă eră a serviciilor bancare, care va redefini experiența clienților și va stabili noi repere pe piață.
Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania: „Personalizarea în banking înseamnă recomandări, produse și servicii adaptate pentru clienții de acum și de mâine, care așteaptă tot mai mult acest lucru de la banca lor. Ne bucurăm să fim în avangarda soluțiilor pe care le oferim ținând cont de informații în timp real, ceea ce înseamnă oferta potrivită, la momentul și în locul potrivit, ținând cont de nevoile, preferințele și obiceiurile clienților”.
Doruk Mutlu, Director General, Evam: „Intrăm în acest parteneriat împreună cu Banca Transilvania pentru a realiza ceva interesant. Aducem cele mai bune și noi tehnologii, pregătind terenul pentru o revoluție bancară care se bazează pe date în timp real și experiențe centrate pe client. Acesta este locul în care serviciile bancare întâlnesc inovația”.
Banca Transilvania are peste 4,2 milioane de clienți, dintre care 90% sunt digitalizați, folosind cel puțin una dintre aplicațiile BT pentru banking la distanță.