Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania, IBM Global Business Services şi QUALITANCE, parteneri în transformare digitală cu ajutorul platformei de tehnologie FlowX.AI
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România
Stiri de top
Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România
Analize Stiri de top
Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții
Stiri de top
Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei
Stiri de top
Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania, IBM Global Business Services şi QUALITANCE, parteneri în transformare digitală cu ajutorul platformei de tehnologie FlowX.AI
Stiri de top

Banca Transilvania, IBM Global Business Services şi QUALITANCE, parteneri în transformare digitală cu ajutorul platformei de tehnologie FlowX.AI

Gabriela Dinu
Last updated: 13/05/2021 12:11
Gabriela Dinu 4 ani ago
Share
SHARE

QUALITANCE și IBM Global Business Services (GBS) au fost selectate de către Banca Transilvania să dezvolte o soluție integrată, unificată și scalabilă, bazată pe inteligență artificială, care oferă experiențe digitale unitare angajaților și clienților băncii. Noua soluție a fost construită cu ajutorul platformei de tehnologie FlowX.AI.

Platforma FlowX.AI, creată inițial de către QUALITANCE, ajută Banca Transilvania în reconstruirea, simplificarea și automatizarea interacțiunilor digitale dintre angajați și clienți, accelerând operațiunile și dezvoltările digitale ulterioare. Cei trei parteneri – BT, IBM GBS şi QUALITANCE – au implementat platforma FlowX.AI și au realizat integrarea acesteia cu multiple sisteme existente, urmând să fie scalată în întreaga rețea Banca Transilvania, formată din peste 500 de sucursale şi agenţii.

„Suntem încântați că avem oportunitatea de a oferi cea mai avansată platformă de dezvoltare de experiențe digitale din sectorul financiar în cadrul BT, alături de care am descoperit aceeași viziune despre viitorul serviciilor financiare. În egală măsură, suntem onorați că parteneriatul de peste 10 ani pe care îl avem cu IBM se extinde într-unul dintre cele mai ambițioase proiecte ale noastre de până acum”, declară Ioan Iacob, cofondator QUALITANCE și CEO FlowX.AI.

„Suntem mândri să ne aflăm în această călătorie de transformare digitală împreună cu Banca Transilvania”, susține Hary Olaru, Senior Partner – Client Service Leader CICs EMEA, Global Business Services. Abilitățile IBM GBS, împreună cu o amplă expertiză tehnică oferită de profesioniștii IBM din România, vor permite in continuare Băncii Transilvania să inoveze și să răspundă nevoilor clienților, asigurând, în același timp, respectarea cerințelor esențiale de infrastructură și a reglementărilor specifice industriei financiare. Vom lucra să dezvoltam acest parteneriat de succes cu Banca Transilvania, oferind soluții inovatoare și valoare adăugată”, completează Olaru.

„Noua platformă înseamnă adoptarea celor mai noi tehnologii IT care ne ajută la reducerea complexităţii operaţionale, cu efecte pozitive atât pentru clienţi, cât şi pentru angajaţi. Pe lângă pasul făcut de BT pentru continuarea evolutiei tehnologice, dezvoltarea platformei a fost o experienţă de învăţare pentru noi – ca bancă și echipă. Mulţumim partenerilor IBM GBS şi QUALITANCE”, declară Leontin Toderici, Director General Adjunct Operaţiuni, Banca Transilvania.

FlowX.AI revoluționează modul în care companiile cu infrastructură complexă, precum bănci, companii de asigurări, telecom sau oil & gas, construiesc și oferă interacțiuni digitale angajaților și clienților. Platforma ajută companiile să dezvolte într-un ritm accelerat interfețe digitale scalabile, folosind componente de inteligență artificială și design comportamental.

Bazată pe o arhitectură proprie inovatoare și hiper scalabilă, o bibliotecă de componente reutilizabile și inteligență artificială, platforma FlowX.AI accelerează dezvoltarea de noi funcționalități digitale, astfel încât module bancare complexe să poată fi implementate în 10 săptămâni.

Platforma ajută companiile mari să creeze interacțiuni intuitive atât pentru clienți, cât și pentru angajați sau colaboratori, accelerând productivitatea și eliminând nevoia de training, chiar și pentru cei nefamiliarizati cu tehnologia.

De asemenea, IBM oferă Băncii Transilvania soluții multiple de securitate și cloud, care facilitează accesul sigur și ușor la serviciile bancare.

You Might Also Like

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări

TAGGED: digital, QUALITANCE, IBM Global Business Services, inteligenta artificiala, FlowX.AI., Platforma FlowX.AI, Banca Transilvania, banci, BT, Leontin Toderici, digitalizare
Gabriela Dinu 13/05/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Banca Națională menţinere dobânda cheie la nivelul de 1,25%. Raport BNR: redresarea economiei a continuat în trimestrul I 2021, dar într-un ritm mult încetinit, iar incertitudinile și riscurile economice depind de evoluția pandemiei și măsurile restrictive asociate
Next Article #️⃣Cryptonews. Elon Musk a realizat că este ecologist și anunță că Tesla nu va mai accepta plățile în Bitcoin. Ungaria taie cu 50% impozitele pe activele criptografice, iar BEI va emite prima obligațiune digitală oferită pe blockchain, folosind rețeaua Ethereum

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

20 de ore ago

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

21 de ore ago

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

5 zile ago

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

6 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?