Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania își mărește echipa cu roboți. Ömer Tetik: BT creşte o echipă de angajați virtuali care integrează tehnologii inovatoare şi care ajută echipa în activitatea zilnică
Share
Notification Show More
Latest News
Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit
Stiri de top
De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii
Stiri de top
Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii
Stiri de top
Copiii intră în vacanță, hackerii nu: Sfaturi de la Asociația Română a Băncilor pentru siguranța online în familie
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania își mărește echipa cu roboți. Ömer Tetik: BT creşte o echipă de angajați virtuali care integrează tehnologii inovatoare şi care ajută echipa în activitatea zilnică
Stiri de top

Banca Transilvania își mărește echipa cu roboți. Ömer Tetik: BT creşte o echipă de angajați virtuali care integrează tehnologii inovatoare şi care ajută echipa în activitatea zilnică

Gabriela Dinu
Last updated: 12/10/2018 13:16
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Banca Transilvania face încă un pas spre digitalizare, de data aceasta pentru echipa sa, prin folosirea integrată a platformelor UiPath (RPA – Robotic Process Automation) și Druid (enterprise chatbots). Cei peste 7.000 de angajați BT vor putea interacționa natural cu inteligența artificială, prin conversații ghidate sau naturale, folosind NLP (Natural Language Processing), găsind astfel suport în activitatea de zi cu zi.

Ca rezultat al colaborării cu UiPath, liderul global în domeniul RPA şi Druid, Banca Transilvania are în echipă, în cadrul Direcției Resurse Umane, un robot care ajută cu informații angajații, prin intermediul chat-ului. BT doreşte să folosească avantajele inteligenței artificiale inclusiv pentru echipa sa, după ce a lansat, în premieră în comunicarea băncilor din România, doi chatbots pentru oferirea de informații online către clienții săi persoane fizice şi companii, Livia şi Raul.

 “După lansarea celor doi chatbots care ne ajută să oferim informații non-stop clienților, ne bucurăm să venim cu soluții inclusiv pentru echipa BT, pentru a avea mai mult timp pentru activități cu valoare adăugată. Ceea ce aduce colaborarea cu UiPath şi Druid, businessuri născute în România, este un pas firesc pe care îl facem la BT, pentru a creşte o echipă de angajați virtuali care integrează tehnologii inovatoare şi care ajută echipa în activitatea zilnică”. – declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

„Parteneriatele de acest tip pleacă de la nevoia companiilor de a fi mai eficiente, de a motiva angajații și de a reduce timpii de lansare ai produselor și serviciilor noi”, afirmă Dragoș Metea, CEO Druid.
„Sunt fericit să văd trei companii românești care colaborează într-un domeniu de avangardă și inovație și, nu în ultimul rând, mă bucur că putem pune druizii la treabă” declară Dan Liviu Dragan, Fondator & Chairman Druid.
„Salut spiritul vizionar al echipei Băncii Transilvania, care a decis să folosească Robotic Process Automation în planul de digitalizare alături de noi încă de anul trecut. Ca rezultat al parteneriatului dintre Druid și UiPath, angajații BT vor putea interacționa zilnic cu un chatbot – ceea ce ne apropie de realizarea misiunii noastre, aceea de a facilita accesul fiecărui angajat la un robot, în viitorul apropiat”. – afirmă Daniel Dines, CEO și CoFondator UiPath.

Colaborarea cu UiPath şi Druid: creșterea eficienței și a satisfacției angajaților

În colaborare cu UiPath, Banca Transilvania a automatizat până acum, începând din iunie 2017, mai multe procese din diferite zone de business, cum sunt: contabilitate, audit, conformare, call center, resurse umane etc. „În cazul unuia dintre primele procese automatizate folosind platforma UiPath, am reuşit reducerea timpului mediu de execuție de la 10 minute (cu utilizator uman) – la 12 secunde (cu robot), pentru o activitate care se executa de aproximativ 500 de ori pe zi de către colegi. Pornind de la un proces automatizat de HR, dezvoltăm acum chatbots care facilitează colaborarea dintre angajați şi roboți”. – declară Gabriel Mocan, Director Departamentul Tehnologie Digitală și Inovație, Banca Transilvania.

Din nevoia de a interacționa direct cu roboții s-a născut colaborarea cu Druid, companie specializată în construcția de chatbots. Implementarea platformei RPA de la UiPath în cadrul BT și interfațarea acesteia cu chatbots dezvoltați de Druid contribuie semnificativ la creșterea eficienței, dar și a satisfacției angajaților. Banca Transilvania şi-a propus să mărească în viitor echipa roboților la nivelul mai multor departamente.

You Might Also Like

Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit

De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii

Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

Copiii intră în vacanță, hackerii nu: Sfaturi de la Asociația Română a Băncilor pentru siguranța online în familie

TAGGED: chatbot, Druid, UiPath, Dan Liviu Dragan, Dragoș Metea, Banca Transilvania, Gabriel Mocan, companii, BT, business, Omer Tetik, tehnologie
Gabriela Dinu 12/10/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Banking Innovation Lab. Florin Brănici, Alpha Bank: ”Cum am putea să-i digitalizam pe locuitorii din mediul rural? În primul rând, obișnuindu-i să plătească cu cardul!”
Next Article Poșta Româna a implementat plata cu cardul bancar doar în 50 de unități poştale

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit

2 zile ago

De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii

2 zile ago

Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi

3 zile ago

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?