Divizia Private Banking a Bancii Transilvania si-a depasit obiectivele stabilite pentru acest an, avand cu 16% mai multi clienti si cu aproape 15% mai multe resurse gestionate, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, se arata intr-un comunicat de presa remis de Banca Transilvania. Tinta a fost de 10% crestere in 2014, pentru ambele categorii.
Acest an a insemnat pentru BT Private Banking, de asemenea, investitii in amenajarea unui sediu nou, o vila aflata pe strada Jean Monnet, in Bucuresti, se mai arata in comunicatul bancii.
· In prezent, aproape 3.000 de clienti Private Banking lucreaza cu Banca Transilvania, avand resurse de peste 570 milioane euro.
· Noul sediu BT Private Banking din Bucuresti confera un cadru modern, destinat consilierii clientilor. Pentru clientii iubitori de arta, in cadrul locatiei bancii sunt expuse lucrari ale unor artisti contemporani cu recunoastere inclusiv internationala.
· In acest an, Banca Transilvania a extins serviciile de Private Banking, pe langa Bucuresti si Cluj, in alte patru zone: Constanta, Brasov, Timisoara si Oradea.
· Clientii BT Private Banking sunt ce cei care au la Banca Transilvania disponibilitati de peste 100.000 euro sau echivalent. De asemenea, sunt persoanele care investesc sume semnificative in companiile care fac parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, cum sunt BT Asset Management sau BT Securities, dar si clientii cu carduri premium sau cu imprumuturi mari la BT.
· Obiectivele BT Private Banking pentru 2015 sunt ambitioase: crestere de peste 10% privind numarul de clienti, respectiv de peste 10% in ceea ce priveste resursele atrase. Anul viitor va fi amenajat inclusiv in Cluj-Napoca un sediu Private Banking, aproape de Sediul Central BT.
Despre Banca Transilvania
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei banci din Romania, in functie de active, cu o cota de piata de 9,7%. Activitatea sa este organizata pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formata din aproape 550 de sedii si 1,88 de milioane de clienti activi. Strategia bancii este sustinuta de actionari internationali, BERD si IFC–Banca Mondiala. in acest an, Banca Transilvania a implinit 20 de ani.