Pentru al doilea an, Banca Transilvania este banca oficiala Untold Festival. Cel mai eficient sistem de plată al unui festival, utilizat până acum de peste 1.000.000 de oameni din întreaga lume, Festipay, va fi integrat și în această vară în sistemul de plăți de la UNTOLD. Sistemul este pus la dispoziție de Banca Transilvania.
În acest an, festivalierii au la dispoziție două opțiuni pentru instrumentele de plată: cardurile și brățările contactless UNTOLD, ambele dotate cu sistem RFID.
Organizatorii festivalului UNTOLD au pregătit 50.000 de carduri contactless, dar și 15.000 de brățări contactless. În perimetrul festivalului, vor exista 60 de puncte de încărcare a cardurilor și a brățărilor, iar pentru a evita cozile și aglomerările, organizatorii pun la dispoziția participanților 20.000 de carduri preîncărcate cu 100 de lei, în ziua dinaintea începerii festivalului, adică din data de 3 august 2016, de la punctele de preschimbare a brățărilor de acces în festival.
Visa, CARDUL OFICIAL AL FESTIVALULUI!
Festivalierii pot să-și încarce instrumentele de plată direct cu cardul Visa și vor fi accesorizați automat cu o brățară de silicon colorată. Totodată toti cei care plătesc cu orice card Visa vor intra automat și într-un concurs unde pot câștiga abonamente pentru UNTOLD 2017.
Cei care vor să folosească banii cash pentru încărcarea cardurilor contactless sau a brățărilor RFID, trebuie să știe că în perimetrul festivalului vor exista 3 ATM-uri ale Băncii Transilvania. Banii de pe instrumentul de plată pot fi recuperați pe toată perioada festivalului doar numerar, de la orice CREDIT POINT, până cel târziu luni, 8 august, ora 10.00 a.m. Toate căsuțele CREDIT POINT vor fi deschise în intervalul 12.00—06.00, iar în zonele cele mai frecventate, acestea vor rămâne deschise NON STOP.
APLICAȚIA FESTIPAY
Participanții la festivalul UNTOLD au posibilitatea prin aplicația Festipay, disponibilă pe Android și iOS, să își înregistreze cardul contactless sau brățara RFID și pot vedea toate tranzacțiile operate cu instrumentul lor de plată. În cazul unui furt sau a pierderii cardului sau a brățării, acesta se poate bloca din aplicație, iar ulterior se poate solicita un nou instrument de plată.