Integrarea Bancpost în Banca Transilvania este în derulare, iar până la finalul anului activitatea celor două bănci este separată. Fuziunea BT – Bancpost va avea loc în 31 decembrie 2018. Potrivit băncii, cardurile BT pot fi folosite de clienții Bancpost începând cu 3 ianuarie 2019.
Clienții Bancpost au la dispoziție patru modalități pentru a afla de unde pot prelua cardul BT. Foștii clienți Bancpost pot apela una dintre echipele Call Center ale celor două bănci, pot apela ambele echipe Info Center prin telefon sau email, sau pot trimite un SMS.
Clienții Bancpost au la dispoziție patru modalități pentru a afla de unde pot prelua cardul BT, şi anume:
• Apelând una dintre echipele Call Center ale celor două bănci:
o BT: 0800 800 881; +040 264 30 80 50; btbancpost@btrl.ro;
o Bancpost: 0800 110 200 sau 021 30 20 789, infocenter@bancpost.ro – contacte valabile până în 2 ianuarie 2019, inclusiv.
• Trimițând un SMS cu textul CARD la numărul 1834;
• De la sediile Băncii Transilvania;
• Din informarea primită poştal, la domiciliu.
Cardurile BT pentru clienții Bancpost au fost distribuite la începutul lunii octombrie a.c. către cele aproape 500 de sedii ale Băncii Transilvania, spre o parte dintre unitățile Bancpost, respectiv prin curierat rapid.
Cardurile BT pot fi folosite de clienții Bancpost începând cu 3 ianuarie 2019:
• Odată cu intrarea în posesia cardului BT, acesta trebuie activat la bancomatele Băncii Transilvania cu ajutorul codului primit prin SMS.
• Cardurile Bancpost vor putea fi folosite până inclusiv în 1 ianuarie 2019.
Detalii despre carduri şi alte produse şi servicii corespondente Bancpost – BT, Oferta de bun venit la BT, ghidul pentru clienții Bancpost, generatorul de IBAN etc. pot fi consultate online, pe siteul Băncii Transilvania, accesând www.bancatransilvania.ro/bunvenit-clienti-bancpost.