BCR Leasing accelerează digitalizarea serviciilor pentru clienți și lansează o nouă funcționalitate a asistentului virtual LEA, integrat în cadrul platformei Self Service. Noua opțiune permite clienților să efectueze rambursări anticipate parțiale sau integrale în cadrul unui proces complet digital, eliminând astfel prezența fizică și documentele tipărite. Întregul flux este intuitiv, rapid și ușor de parcurs, direct din contul de client Self Service, se arată într-un comunicat de presă remis de societatea de leasing.
Clienții care accesează platforma Self Service sunt ghidați pas cu pas de LEA, asistentul virtual conversațional. LEA oferă suport personalizat pentru:
* Selectarea tipului de rambursare anticipată – parțială sau integrală;
* Calcularea sumelor de plată și a condițiilor pentru rambursarea anticipată integrală;
* Semnarea electronică a documentelor.
„În 2025, BCR Leasing își menține direcția strategică de creștere sustenabilă prin digitalizare accelerată și simplificarea experienței clienților. Ne dorim să fim mai rapizi, mai flexibili și mai aproape de nevoile reale ale celor care ne aleg. Iar lansarea noii funcționalități pentru LEA este un exemplu concret al angajamentului nostru de a transforma procesele tradiționale în experiențe digitale simple, relevante, care fac diferența”, a declarat Vlad Vitcu, CEO BCR Leasing.
Noua funcționalitate este deja disponibilă în platforma de client Self Service din site-ul BCR Leasing și face parte din a doua etapă de dezvoltare a asistentului virtual LEA, consolidând angajamentul companiei pentru inovație și experiență digitală completă.