Utilizatorii serviciului de mobile banking, MyBRD Mobile, beneficiaza de noi functionalitati, anunta banca printr-un comunicat de presa remis BankingNews.ro. «Split the bill» (Imparte nota de plata) le permite celor care folosesc serviciul sa imparta cheltuielile, fie ca este vorba despre o masa in oras cu prietenii sau de plata facturilor de utilitati in cazul locuintelor folosite in comun.
Suplimentar, utilizatorii au acum posibilitatea de a solicita bani prin functionalitatea «Request money» (Cere bani) sau de la orice alt utilizator al aplicatiei MyBRD Mobile indicand doar numarul de telefon.
Potrivit bancii, Cele 2 noi optiuni de transfer de bani completeaza gama de functionalitati inovatoare oferita de serviciul de mobile banking al BRD. Una dintre acestea este transferul direct catre un numar de telefon mobil, o modalitate unica pe piata bancara din Romania. Beneficiarul platii poate ridica banii, imediat, de la orice agentie BRD, chiar si fara sa fie titularul unui cont bancar. Suplimentar, clientii beneficiaza de alte functionalitati inovatoare, precum plata facturilor de utilitati prin scanarea codului de bare si transferurile prin coduri QR catre alti utilizatori MyBRD Mobile.
Lansat in noiembrie 2013, serviciul de mobile banking MyBRD Mobile numara peste 205.000 de utilizatori si este in topul celor mai descarcate 3 aplicatii financiare.
Si serviciul de internet banking MyBRD Net le propune utilizatorilor cateva functionalitati noi.
Astfel, clientii persoane fizice, investitori la unul din fondurile de investitii BRD Asset Management, distribuite prin BRD, pot consulta informatii legate de fondurile detinute si, de asemenea, pot subscrie si rascumpara unitati de fond.
Aplicatia de internet banking devine si mai prietenoasa pentru utilizatori prin noua functionalitate care le ofera acestora ajutor contextual in realizarea operatiunilor. Informatiile sunt afisate personalizat, in functie de metoda de autentificare / semnare a utilizatorului, si descriu pasii care trebuie urmati pentru finalizarea cu succes si in siguranta a tranzactiei.
Serviciul MyBRD Net numara 703.000 utilizatori care au generat, in 2015, peste 2,5 milioane de tranzactii, in crestere cu 15 % fata de anul precedent, valoarea tranzactiilor fiind, in acelasi interval, cu aproximativ 1 milion RON mai mare decat cea inregistrata la finalul anului 2014, potrivit BRD.