22.500 de clienti folosesc acum serviciul de Mobile Banking al Bancii Transilvania, BT24, in crestere cu 50% in decurs de doar trei luni. Banca si-a atins astfel obiectivul propus pana la finalul acestui an, contribuind la cresterea accesibilitatii operatiunilor bancare realizate prin smartphone.
Prin optiunea BT, care permite abonarea online la Mobile Banking prin intermediul Internet Banking BT24, persoanele fizice si firmele au la dispozitie 3 luni de gratuitate pentru acest serviciu, de la data activarii lui. Facilitatea de abonare online ramane valabila si dupa aceasta campanie care tocmai s-a incheiat, asa incat clientii vor putea opta online in continuare pentru Mobile Banking, la un abonament accesibil, de 4 lei / luna pentru persoanele fizice si de 5 lei / luna pentru persoanele juridice.
Mobile Banking BT24 permite clientilor bancii sa realizeze o gama variata de operatiuni – simplu, intr-un interval de timp foarte scurt si in conditii de maxim confort: plati in lei, transferuri intre conturi proprii, depozite, plati ale facturilor sau schimburi valutare. De asemenea, pot fi vizualizate online: tranzactiile, soldurile conturilor, limitele de sume setate pe carduri, precum si date despre credite.
Banca Transilvania tine pasul cu cresterea interesului pentru Mobile Banking, in acest an lansand pana acum doua noi facilitati ale acestui serviciu: posibilitatea platii facturilor de utilitati, prin scanarea codului de bare direct de pe telefonul de tip smartphone, respectiv abonarea la Mobile Banking, direct din Internet Banking BT24.