BCR angajeaza Analist Resurse Umane in Directia Resurse Umane din Bucuresti, unde va asigura derularea procesului de bugetare a cheltuielilor si numarului de personal precum si monitorizarea evolutiei acestora. Cerintele bancii pentru ocuparea postului: studii superioare de lunga durata: economice/ Cursuri de perfectionare in domeniul economic: masterat/ studii post-universitare/ studii de specializare. Minim 2 ani experienta in specialitate. Excelenta cunoastere a limbii engleze (scris, citit, vorbit). Foarte bune abilitati de operare PC – Microsoft Office (Excel, Powerpoint). Capacitate de analiza si sinteza in evaluarea si corelarea informatiilor. Capacitate de comunicare si negociere. Capacitate de asimilare cunostinte noi. Abilitatea de a lucra cu dead-line-uri stricte si de a administra mai multe sarcini simultan. Capacitatea de a lua decizii in timp util; persoana orientata spre rezultate; persoana sociabila, proactiva, capabila sa lucreze in echipa, orientata catre client, ordonata, cu bune abilitati de gestionare a timpului si de valorificare a resurselor.
Descrierea postului:
Efectueaza planificarea in cadrul procesului de bugetare a numarului de personal si cheltuielilor de personal precum si a celorlalte cheltuieli administrative in responsabilitatea Directiei Resurse Umane. Solicita si centralizeaza propunerile centrelor de cost privind estimarile de buget.Repartizeaza bugetul de cheltuieli de personal la nivelul centrelor de cost. Elaboreaza si propune masuri de optimizare a procesului de bugetare si monitorizare a cheltuielilor de personal. Colaboreaza cu Directia Controlling in cadrul activitatilor ce implica estimari privind numarul si cheltuielile de personal (business case). Elaboreaza rapoarte lunare privind evolutia numarului de personal (pe categorii) si explica deviatiile.
Elaboreaza rapoarte lunare privind evolutia cheltuielilor de personal (plan/realizat), si explica deviatiile.Verifica inregistrarile contabile pe conturile aflate in responsabilitatea Directiei Resurse Umane si propune corectii, acolo unde este cazul.Colaboreaza cu Directia Contabilitate in vederea asigurarii inregistrarii corecte in conturi a cheltuielilor de personalCalculeaza si transmite lunar catre Directia Contabilitate sumele aferente inregistrarilor de provizioane, cheltuieli anticipate pentru tipurile de cheltuieli aflate in responsabilitatea DRU.Centralizeaza si monitorizeaza contractele de consultanta la nivelul DRU din punct de vedere al platilor efectuate si al incadrarii in bugetul aprobat.Participa in alte activitati de HR controlling, dupa cazParticipa la toate proiectele inter si intra departamentale, atunci cand este solicitat.
Cerinte post
Studii superioare de lunga durata: economiceCursuri de perfectionare in domeniul economic: masterat/ studii post-universitare/ studii de specializare Minim 2 ani experienta in specialitateExcelenta cunoastere a limbii engleze (scris, citit, vorbit)Foarte bune abilitati de operare PC – Microsoft Office (Excel, Powerpoint)Capacitate de analiza si sinteza in evaluarea si corelarea informatiilor Capacitate de comunicare si negociere;Capacitate de asimilare cunostinte noi;Abilitatea de a lucra cu dead-line-uri stricte si de a administra mai multe sarcini simultanCapacitatea de a lua decizii in timp util;Persoana orientata spre rezultate;Persoana sociabila, proactiva, capabila sa lucreze in echipa, orientata catre client, ordonata, cu bune abilitati de gestionare a timpului si de valorificare a resurselor.
CV si scrisoare de intentie poti aplica aici