Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cati clienti are Banca Transilvania in Italia si ce produse prefera acestia
Share
Notification Show More
Latest News
Nou semnal solid de încredere din partea investitorilor internaționali: BCR atrage 500 milioane euro în cea de-a doua emisiune de euroobligațiuni. Sergiu Manea: Succesul emisiunii este un vot de încredere nu doar pentru BCR, ci și pentru direcția în care evoluează economia țării
Stiri de top
Cum a fost în primul MoonShotX Bootcamp din acest an, pentru cele 21 de companii românești selectate în programul susținut de Raiffeisen Bank. Cine sunt cei 100 de experți gata să inspire următoarea generație de lideri
Stiri de top
TEKUNI, cel mai amplu program pentru tinerii antreprenori din România, a fost lansat la Timișoara, cu sprijinul UniCredit
Stiri de top
ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor
Stiri de top
Leonardo Badea avertizează: Europa are nevoie de o piață de capital integrată. Piața de capital din România are un drum de dezvoltare bine conturat. Ritmul cu care vom transforma acest potențial în realitate va face diferența
Opinii Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Cati clienti are Banca Transilvania in Italia si ce produse prefera acestia
Stiri de top

Cati clienti are Banca Transilvania in Italia si ce produse prefera acestia

Cornel Dinu
Last updated: 10/02/2014 21:16
Cornel Dinu 12 ani ago
Share
SHARE

La o luna de la deschiderea oficiala a agentiei din Italia (Roma), Banca Transilvania a reusit sa dezvolte deja un portofoliu de aproximativ 200 de clienti. Banca Transilvania a remarcat interes mai ales pentru credite si transferuri de bani catre Romania, prin BT Italia. Totodata, companiile autohtone cu activitate in Italia s-au aratat interesate sa isi deschida cont la Sucursala BT Italia pentru activitatea din aceasta tara.

”Aproape 200 de clienti – romani si italieni – s-au inscris online pentru a deveni clientii BT Italia. De cand sucursala a devenit operationala, in ianuarie 2014, este in derulare etapa de verificare si autentificare a datelor acestora”, au precizat, in exclusivitate pentru publicatia online www.bankingnews.ro, reprezentantii Banca Transilvania.

Produsele si serviciile care au fost vandute clientilor din Italia pana in prezent sunt conturi curente, carduri, internet  banking BT24, depozite, transferuri si operatiuni cu numerar.

Produsele oferite de Banca Transilvania in cadrul Sucursalei Italia sunt incluse in trei pachete gratuite pana in 31 martie 2014, acestea cuprinzand, dupa caz: cont curent in euro si in lei, Internet Banking, card si asigurare de viata. Gama de produse Banca Transilvania disponibile pentru clientii din Italia cuprinde depozite, imprumuturi, conturi de economii, credite pentru nevoi personale, garantate cu ipoteca pe imobilul din Romania, credite imobiliare pentru cumpararea de imobile in Romania, pe baza veniturilor din Italia Transferuri de bani catre BT Romania (lei, euro), Transferuri de bani catre oricare banca din Italia, Romania sau din alte tari (lei, euro), Operatiuni cu numerar (euro), Internet Banking si Mobile Banking si carduri.

Pe langa oferta Banca Transilvania, facilitatile pe care Sucursala Italia le ofera clientilor includ acces liber la Internet in cadrul sucursalei, initiere in utilizarea serviciului de Internet Banking BT24, consultanta in limba romana si zona accesibila in care se afla sucursala.

You Might Also Like

Nou semnal solid de încredere din partea investitorilor internaționali: BCR atrage 500 milioane euro în cea de-a doua emisiune de euroobligațiuni. Sergiu Manea: Succesul emisiunii este un vot de încredere nu doar pentru BCR, ci și pentru direcția în care evoluează economia țării

Cum a fost în primul MoonShotX Bootcamp din acest an, pentru cele 21 de companii românești selectate în programul susținut de Raiffeisen Bank. Cine sunt cei 100 de experți gata să inspire următoarea generație de lideri

TEKUNI, cel mai amplu program pentru tinerii antreprenori din România, a fost lansat la Timișoara, cu sprijinul UniCredit

ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor

Leonardo Badea avertizează: Europa are nevoie de o piață de capital integrată. Piața de capital din România are un drum de dezvoltare bine conturat. Ritmul cu care vom transforma acest potențial în realitate va face diferența

TAGGED: Banca Transilvania, BT Italia
Cornel Dinu 10/02/2014
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article UniCredit Tiriac Bank premiata pentru cele mai bune servicii de Private Banking
Next Article Cum poti sa identifici cea mai noua banca din Romania… Dupa obiective!
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Nou semnal solid de încredere din partea investitorilor internaționali: BCR atrage 500 milioane euro în cea de-a doua emisiune de euroobligațiuni. Sergiu Manea: Succesul emisiunii este un vot de încredere nu doar pentru BCR, ci și pentru direcția în care evoluează economia țării

36 de secunde ago

Cum a fost în primul MoonShotX Bootcamp din acest an, pentru cele 21 de companii românești selectate în programul susținut de Raiffeisen Bank. Cine sunt cei 100 de experți gata să inspire următoarea generație de lideri

26 de minute ago

TEKUNI, cel mai amplu program pentru tinerii antreprenori din România, a fost lansat la Timișoara, cu sprijinul UniCredit

o oră ago

ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor

22 de ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?