UniCredit Consumer Financing (UCFin) mai face încă un pas în procesul său de digitalizare, cu noi fluxuri simple de finanțare puse la dispoziția clienților săi, de oriunde și oricând. După produsele digitale disponibile clienților UniCredit prin Mobile Banking încă din 2022, eforturile din ultimele luni au adus finanțarea produselor comercianților parteneri mai aproape de fiecare cumpărător, printr-un proces 100% digital, direct din site-urile magazinelor partenere.
“Continuăm digitalizarea în zona creditării de consum cu dorința de a fi mai aproape de clienți, exact acolo unde au nevoie. Acesta este un pas important spre atingerea obiectivelor de digitalizare și eficientizare, precum și de servisarea optimă a clientului. În momentul de față, am ajuns ca 95% din documentele generate de UCFin în relația cu clientul să fie semnate în mod digital, în timp ce peste 90% din aplicațiile de credit să fie analizate utilizând procese automatizate specifice creditării la distanță, conform legii, astfel încât clientul să primească un raspuns în aproximativ 15 minute. Ținând cont de faptul că majoritatea cumpărăturilor se fac online – telefoane mobile, produse electronice, electrocasnice etc – ne-am dorit să fim la îndemâna clientului pe site-ul unde își face cumpărăturile în mod obișnuit. Procesul de aplicare este unul simplu și produsele sunt primite rapid, similar ca la orice altă modalitate de plată.”, a declarat Sorin Drăgulin, Președinte Directorat UniCredit Consumer Financing.
Pașii pe care îi parcurg clienții pentru a obține finanțarea 100% online de la UCFin sunt simpli și intuitivi:
- Accesează site-ul magazinului partener (lista cu magazine partenere poate fi consultată pe https://www.ucfin.ro/CreditareOnline);
- Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături;
- Aleg ca metodă de plată finanțarea online de la UniCredit Consumer Financing;
- Primesc decizia de aprobare în aproximativ 15 minute.
Ulterior, contravaloarea produselor este transferată automat către comerciant, iar clientul va primi produsul dorit, precum și informațiile necesare privind derularea creditului și efectuarea plăților ratelor de credit. Clientul are nevoie doar de un telefon mobil pentru verificarea identității video printr-un selfie, actul de identitate valabil și o adresă de email pentru corespondență.