Bancile se indreapta catre o digitalizare a operatiunilor si a modului in care interactioneaza cu clientii, considera Natalia Chiritescu, regional manager Eastern Europe in cadrul Vodafone, prezenta la ZF Bankers Summit ’14.
„Vedem doua tendinte principale in sectorul bancar: de continuare a optimizarii, bancile cu retele mari reduc numarul sucursalelor, a bancomatelor. Totodata, alta tendinta este de adaptabilitate in functie de nevoile clientilor. Bancile se indreapta spre digitalizare, agentii virtuale, targetare a clientilor prin SMS, proiecte de schimbare a modului de lucru in canalul de gestionare a clientilor”, a declarat Chiritescu.
Bancherii se pregatesc pentru digitalizarea completa
Tehnologia si internetul de mare viteza ajuta bancile sa ajunga mai usor la clienti, considera si Fatih Arpas, IT & ADC & logistic director in cadrul GarantiBank Romania, prezent la ZF Bankers.
”Vrem sa mergem noi la client, sa nu mai fie nevoit sa vina la sucursala, iar implementarea 4G ne va ajuta, conchide acesta.