Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Fotbalul devine atractiv pentru bancile locale. Au aparut carduri pentru Steaua, Dinamo, Petrolul si CFR.
Share
Notification Show More
Latest News
Ionuț Dumitru, la conferința AAFBR: „Atât timp cât oamenii nu văd o eficiență a cheltuirii banilor publici, apetitul pentru plata taxelor rămâne scăzut, iar gradul de conformare voluntară va fi limitat”. De ce România nu plătește taxe mari
Stiri de top
Românii au tot mai puțină încredere unii în alții. BCR lansează campania „Ai încredere în tine” și vrea să reaprindă speranța
Stiri de top
Raiffeisen Bank investește în viitorul educației: peste 100.000 de studenți vor avea acces la campusuri modernizate în 8 centre universitare din România
Stiri de top
Datele oficiale ale BNR confirmă: ieșiri masive din rezerva valutară în luna mai. Guvernatorul BNR a explicat amploarea intervențiilor pentru apărarea cursului. Mugur Isărescu: Estimările din piață nu au greșit prea mult
Stiri de top
Raiffeisen Bank România a sărbătorit Ziua Copilului oferind cursuri gratuite de de inteligență artificială dedicate copiilor angajaților. Zdenek Romanek: ”În Raiffeisen Bank folosim proactiv tehnologiile AI și explorăm noi oportunități de a ne redefini și optimiza operațiunile”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Fotbalul devine atractiv pentru bancile locale. Au aparut carduri pentru Steaua, Dinamo, Petrolul si CFR.
Stiri de top

Fotbalul devine atractiv pentru bancile locale. Au aparut carduri pentru Steaua, Dinamo, Petrolul si CFR.

Cornel Dinu
Last updated: 12/05/2013 21:00
Cornel Dinu 12 ani ago
Share
SHARE

Incet-incet, fotbalul devine motor de crestere si pentru bancile autohtone, care au ales sa-si lege imaginea de sportul rege si sa lanseze produse co-branded cu diverse cluburi din Romania. Suporterii acestor echipe sunt tinta principala, institutiile de credit mizand pe dragostea lor pentru fotbal.

Cel mai utilizat produs bancar este cardul personalizat cu stema clubului, cu echipa, cu jucatorul preferat sau cu imagini din galerie. In prezent, persoanele care-si pot achizitiona un card co-branded cu echipa favorita sunt supoterii cluburilor Steaua Bucuresti, Dinamo Bucuresti, Petrolul Ploiesti si CFR Cluj. Cele doua banci detin in portofoliu asemenea carduri sunt BRD si Raiffeisen Bank.

BRD are cele mai multe instrumente de plata inrudite cu fotbalul. Cardul creat special pentru suporteri se numeste BRD MultiPass Suporter si este singurul produs bancar personalizat cu fotografia jucatorului preferat. Acesta functioneaza si ca abonament sau bilet de acces pe stadion, fiind echipat cu tehnologia contactless, care permite accesul la meci mai rapid si mai simplu.

Utilizatorii pot efectua toate tipurile de operatiuni, fiind un card de debit atasat unui cont curent in Lei, cu utilizare nationala si internationala. De asemenea, se pot realiza plati contactless la comerciantii din tara si din strainatate unde este afisata sigla MasterCard PayPass.

Cardul BRD se adreseaza suporterilor echipelor Dinamo Bucuresti, Petrolul Ploiesti si CFR Cluj, banca punand la dispozitia potentialilor clienti numeroase imagini care pot personaliza instrumentul de plata.

Raiffeisen Bank a ales o asociere cu cea mai iubita echipa de fotbal din tara noastra, respectiv Steaua Bucuresti. Cardul Raiffeisen Bank – Steaua le aduce suporterilor intrare gratuita la toate meciurile de acasa din campionatul intern ale echipei Steaua.

Practic, utilizatorii acestor carduri trebuie sa mearga cu cel putin o zi inainte de meci la casele de bilete cu cardul Raiffeisen Bank- Steaua si cu actul de identitate pentru a intra in posesia biletelor gratuite. Biletul este oferit la tribuna a 2-a.

Produsul oferit de Raiffeisen Bank le da posibilitatea suporterilor Stelei sa-si sustina echipa o data in plus. Practic, prin simplul fapt ca utilizeaza cardul, contribuie la dezvoltarea Centrului de Copii si Juniori. Raiffeisen Bank va dona lunar acestuia 0,5% din valoarea tranzactiilor efectuate cu cardul la comercianti si pe internet si 50% din taxa anuala de administrare a cardului.

You Might Also Like

Ionuț Dumitru, la conferința AAFBR: „Atât timp cât oamenii nu văd o eficiență a cheltuirii banilor publici, apetitul pentru plata taxelor rămâne scăzut, iar gradul de conformare voluntară va fi limitat”. De ce România nu plătește taxe mari

Românii au tot mai puțină încredere unii în alții. BCR lansează campania „Ai încredere în tine” și vrea să reaprindă speranța

Raiffeisen Bank investește în viitorul educației: peste 100.000 de studenți vor avea acces la campusuri modernizate în 8 centre universitare din România

Datele oficiale ale BNR confirmă: ieșiri masive din rezerva valutară în luna mai. Guvernatorul BNR a explicat amploarea intervențiilor pentru apărarea cursului. Mugur Isărescu: Estimările din piață nu au greșit prea mult

Raiffeisen Bank România a sărbătorit Ziua Copilului oferind cursuri gratuite de de inteligență artificială dedicate copiilor angajaților. Zdenek Romanek: ”În Raiffeisen Bank folosim proactiv tehnologiile AI și explorăm noi oportunități de a ne redefini și optimiza operațiunile”

TAGGED: Raiffeisen Bank, BRD, card, Dinamo, Steaua, Card Suporter
Cornel Dinu 12/05/2013
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article UniCredit Tiriac Bank a inregistrat un profit de 60 milioane de lei
Next Article Lectia crizei: banci VS clienti

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Ionuț Dumitru, la conferința AAFBR: „Atât timp cât oamenii nu văd o eficiență a cheltuirii banilor publici, apetitul pentru plata taxelor rămâne scăzut, iar gradul de conformare voluntară va fi limitat”. De ce România nu plătește taxe mari

4 ore ago

Românii au tot mai puțină încredere unii în alții. BCR lansează campania „Ai încredere în tine” și vrea să reaprindă speranța

o zi ago

Raiffeisen Bank investește în viitorul educației: peste 100.000 de studenți vor avea acces la campusuri modernizate în 8 centre universitare din România

o zi ago

Datele oficiale ale BNR confirmă: ieșiri masive din rezerva valutară în luna mai. Guvernatorul BNR a explicat amploarea intervențiilor pentru apărarea cursului. Mugur Isărescu: Estimările din piață nu au greșit prea mult

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?