Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: First Bank, banca unde fiecare are oportunitatea de a fi pe primul loc, a lansat campania de employer branding ‘My First’ semnată de Cheil Centrade
Share
Notification Show More
Latest News
„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia
Analize Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”
Stiri de top
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei
Analize Stiri de top
Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”
Stiri de top
UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > First Bank, banca unde fiecare are oportunitatea de a fi pe primul loc, a lansat campania de employer branding ‘My First’ semnată de Cheil Centrade
Stiri de top

First Bank, banca unde fiecare are oportunitatea de a fi pe primul loc, a lansat campania de employer branding ‘My First’ semnată de Cheil Centrade

Gabriela Dinu
Last updated: 29/09/2023 15:06
Gabriela Dinu 2 ani ago
Share
SHARE

Încă de la momentul lansării în România, First Bank nu a fost o bancă obișnuită în peisajul de banking local. Au făcut lucrurile diferit în toate aspectele, iar acest mindset se reflectă în cultura organizațională.

Contents
Angajații First Bank își pot alege propriile direcții de dezvoltare și certificare Prima campanie de employer branding pentru First BankFirst Bank este prima bancă ce permite accesul în sucursale cu animalele de companieAndreea Mihnea: Ne aflăm într-o bancă ce reprezintă mai mult decât un loc de muncăHenk Paardekooper: Ne străduim să rămânem în continuare angajatorul preferat al oamenilor din sectorul bancar. Hai să ne cunoaștem!

First Bank de azi este rezultatul unei schimbări organizaționale de lungă durată, axate pe transformare culturală, model nou de operare în HR și o nouă viziune asupra experienței angajaților.

Noile sisteme și practici de lucru și comportament adoptate au condus către o cultură de tip constructiv, caracterizată prin orientare spre rezultat, asumare, afiliere și autodezvoltare. First Bank premiază meritele, folosind modelul Pay-For-Performance, într-un mediu de lucru în care inițiativele sunt aplaudate și susținute.

Angajații First Bank își pot alege propriile direcții de dezvoltare și certificare

Cultura organizațională dezvoltată în prezent încurajează creșterea nu doar declarativ, ci demonstrativ: prin programe de perfecționare cu abordare tip bottom-up prin care angajații își pot alege propriile direcții de dezvoltare și certificare în colaborare cu managerul, se investește în abilități tehnice, de relaționare și colaborare în echipă, precum și dezvoltare managerială. Oamenii pot experimenta activități în alte departamente, având oportunități de rotație în interiorul băncii pentru dezvoltarea continuă a abilităților.

Numai anul trecut s-au realizat 172 de promovări interne și laterale dintr-un efectiv de 1000 de angajați, iar anul acesta numărul se apropie de 100, cu o pondere de 75% a promovărilor.

Măsurarea engagementului în toate dimensiunile sale și responsabilizarea fiecărui manager să ghideze experiența celor din echipele lor au condus la o mai ușoară adopție a digitalizării, precum și a sistemului de lucru hibrid sau introducerea programelor de wellbeing. În cei 3 ani de transformare eNPS-ul a crescut de la un nivel negativ, la valoarea de 47, iar engagementul de la 68% în 2020, la 82% anul acesta.

Prima campanie de employer branding pentru First Bank

Pornind de la o analiză complexă efectuată în organizație, s-a identificat nevoia unui instrument de apropiere între oameni, o componentă care reflectă trăsăturile First Bank, atât din perspectiva angajaților si a candidaților, cât și cu o diferențiere clară față de competitorii direcți. Proiectul de localizare a EVP-ului trasează 3 piloni vizibili în cultura First Bank: professional challenges (autonomie & delegare), management support (suportul colegilor si al managerilor), impactful work (libertate de exprimare).

Toate aceste acțiuni în schimbarea organizațională au devenit un modus vivendi pentru oamenii din First Bank, care au realizat că efectul transformării este un efort continuu. Banca a primit anul acesta certificarea globală Best Places to Work 2023, care măsoară calitatea practicilor de resurse umane și nivelul de satisfacție a angajaților, într-un mod obiectiv.

Această recunoaștere a creat un context excelent pentru a lansa prima campanie de employer branding pentru First Bank. Așa a apărut campania („The bank where everyone shines their firsts”), în care cunoaștem doar o parte din echipa First Bank și le aflăm premierele lor profesionale.

First Bank este prima bancă ce permite accesul în sucursale cu animalele de companie

Fie că vorbim de iubirea pentru patrupezi a echipei de Marketing, care s-a extins la regulă în întreaga bancă din țară, transformând First Bank în prima bancă ce permite accesul în sucursale cu animalele de companie. Sau lansarea unor noi produse financiare, cu o privire de ansamblu pe tot parcursul proiectului. Sau de ce nu, o partidă de șah cu un Grandmaster, în cadrul unor evenimente la care First Bank este partener.

Premierele lor au dublu rol: de mândrie, dar și de invitație pentru alți oameni ca ei, care își doresc să lucreze într-un mediu bancar diferit, în care inițiativele sunt susținute în echipă și fiecare are oportunitatea de a fi pe primul loc.

Andreea Mihnea: Ne aflăm într-o bancă ce reprezintă mai mult decât un loc de muncă

“După 4 ani de transformare organizațională intensă considerăm că am ajuns în punctul în care credem intern că ne aflăm într-o bancă ce reprezintă mai mult decât un loc de muncă, un loc în care inițiativa, dezvoltarea profesională și abilitatea de a ne manifesta expertiza sunt ceea ce ne place la noi. Și ne place să lucrăm unii cu alții. Prin campania My First ne concentrăm în a-i încuraja pe colegii noștri să devină ambasadori cu titlu onorific și aducem notorietate angajaților implicați în proiecte de amploare, colegi care își împărtășesc cu bucurie premierele lor în First Bank și le încurajează pe cele viitoare, ale noilor noștri colegi”, declară Andreea Mihnea, Chief People Officer First Bank.

Henk Paardekooper: Ne străduim să rămânem în continuare angajatorul preferat al oamenilor din sectorul bancar. Hai să ne cunoaștem!

“Sunt mândru dincolo de cuvinte că am obținut certificarea Best Places To Work în acest an, deoarece acesta premiază cultura și comportamentele pe care am lucrat sistematic să le îmbunătățim, încă de la înființarea First Bank și până în prezent. Ne străduim să rămânem în continuare angajatorul preferat al oamenilor din sectorul bancar. Sperăm că această campanie a făcut oamenii din banking curioși despre cum facem lucrurile alftel și am un mesaj pentru ei: hai să ne cunoaștem!” Henk Paardekooper, CEO First Bank

Campania „My First” este promovată pe canalele media online, social media și DOOH. Pentru mai multe detalii despre oportunitățile de dezvoltare de la First Bank, vizitați website-ul First Bank, secțiunea Cariere.

You Might Also Like

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

TAGGED: job, banking, Henk Paardekooper, First Bank, Andreea Mihnea, Pay-For-Performance, My First at First Bank, echipa, My First, banca, cariere, HR
Gabriela Dinu 29/09/2023
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article BNR anunță un IRCC în creștere
Next Article Leii tăi rămân în cont, majorarea IRCC este minimă, fără impact asupra ratelor

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

2 zile ago

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

3 zile ago

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

3 zile ago

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?