Membrii din boardul BCR si managerii din liniile urmatoare vor fi angajati pana la finalul anului pe pozitii de front office, anunta Ziarul Financiar. Astfel, timp de cate o saptamana, ei vor avea propriul birou intr-o sucursala din Bucuresti, dar si din tara, unde se vor ocupa de operatiuni precum vanzare de carduri sau credite, incasari, plati sau eliberare de numerar, potrivit Danei Demetrian, director executiv al diviziei de retail & private banking, citata de Ziarul Financiar.
„In termeni interni, aceasta initiativa se numeste polenizare. Am pornit de la ideea ca oamenii care se ocupa de strategia bancii trebuie sa inteleaga mult mai bine realitatea relatiei pe care o au cei din front office cu clientii si efortul pe care acestia il depun pentru a obtine anumite rezultate. Atunci cand facem strategii trebuie sa le adaptam la viata reala, nu doar sa ne rezumam la teoria de business. Astfel ca membrii din board si managerii din liniile urmatoare au început, din septembrie, sa petreaca cate o saptamana pe un post din front office“, a explicat Dana Demetrian.
Ea a participat la evenimentul Sales Performance Summit, organizat de firma de training Trend Consult, unde a fost „lansata“ si prima asociatie a vanzatorilor profesionisti de pe plan local.
Proiectul inceput de BCR, menit sa-i apropie pe manageri de nevoile reale ale clientilor care trec pragul celor peste 550 de sucursale ale bancii in fiecare zi, a inceput in luna septembrie a acestui an, iar din 2015 membrii boardului si directorii din subordinea lor isi vor schimba din nou jobul.
De anul viitor, ei vor fi angajati timp de cate o saptamana, tot in sucursale, pe pozitii de consilieri, incercand sa treaca printr-un proces complet de vanzare a unor credite, spre exemplu.
„Unii au experienta in zona asta, au trecut si prin front office, au fost si consilieri, dar avem si oameni care nu au ocupat vreodata o astfel de pozitie. Incepem sa primim solicitari de la ei de a participa la program pentru ca isi dau seama ca ii ajuta sa construiasca o strategie mai buna si sa vada daca ceea ce produc ei, daca deciziile pe care le iau sunt aliniate la nevoile clientilor. Este si o ocazie buna ca cei din front office sa isi cunoasca colegii si sa le arate ce stiu. Se creeaza astfel un spirit de echipă“, a mai spus Demetrian, citata de www.zf.ro.