Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: ING Bank Romania reutilizeaza creativ materialele publicitare, prin lansarea colecției de upcycling INGxPURpose. Silvia Jalea: ”Vorbim tot mai mult în România despre slow fashion, piese vestimentare durabile care descurajează producția excesivă de îmbrăcăminte și consumul compulsiv”
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii
Stiri de top
Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”
Stiri de top
Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”
Analize Stiri de top
Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil
Stiri de top
FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > ING Bank Romania reutilizeaza creativ materialele publicitare, prin lansarea colecției de upcycling INGxPURpose. Silvia Jalea: ”Vorbim tot mai mult în România despre slow fashion, piese vestimentare durabile care descurajează producția excesivă de îmbrăcăminte și consumul compulsiv”
Stiri de top

ING Bank Romania reutilizeaza creativ materialele publicitare, prin lansarea colecției de upcycling INGxPURpose. Silvia Jalea: ”Vorbim tot mai mult în România despre slow fashion, piese vestimentare durabile care descurajează producția excesivă de îmbrăcăminte și consumul compulsiv”

Cornel Dinu
Last updated: 19/09/2024 11:21
Cornel Dinu 10 luni ago
Share
SHARE

ING Bank România lansează colecția capsulă INGxPURpose, o inițiativă de reutilizare creativă a materialelor publicitare, care marchează 30 de ani de existență a ING Bank în România. Creată în colaborare cu designerul Roxana Puriș, fondatoarea brandului de slow fashion pur., și realizată de remesh, o unitate protejată înființată de Ateliere Fără Frontiere, INGxPURpose este o colecție de accesorii ușor de adaptat ținutelor de zi cu zi, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

Cele patru articole – o broșă, un accesoriu de mână, o borsetă și un suport de telefon cu șnur – sunt realizate din materialele publicitare utilizate de bancă în campaniile de marketing (mesh-uri publicitare), precum și din accesorii din bumbac sau din metal, pentru un impact cât mai redus asupra mediului înconjurător. Colecția nu este destinată comercializării, însă a fost deja prezentă la evenimentele și parteneriatele băncii, precum festivalurile Summer Well, CODRU și Comic Con, urmând a fi inclusă și în cele care au loc până la finalul anului.

„Vorbim tot mai mult în România despre slow fashion, piese vestimentare durabile care descurajează producția excesivă de îmbrăcăminte și consumul compulsiv. La nivel de societate, a crescut interesul pentru demersuri care încurajează un stil de viață mai sustenabil, iar acest lucru se observă și în rândul clienților ING care își doresc să găsească soluții pentru a reduce consumul de resurse naturale. La finalul anului 2022 am decis că vom colecta toate panourile publicitare și am ales să colaborăm cu remesh pentru reciclarea lor creativă. În plus, pentru acest an aniversar, colaborăm cu brandul pur. – tocmai pentru că ambii parteneri au dovedit, în ultimii ani, că au luat decizii sustenabile.”, a spus Silvia Jalea, Manager Comunicare internă & externă la ING Bank România.

,,Momentul în care am înțeles că toate acțiunile noastre au un impact direct asupra celor din jur și asupra mediului înconjurător m-a făcut să-mi reconsider alegerile și să optez pentru soluții durabile. De aceea, propunerea pe care mi-a făcut-o ING, și anume de a reutiliza mesh-uri folosite în campaniile lor și de a crea, din ele, o colecție capsulă formată din obiecte utile și purtabile, a venit într-un moment perfect pentru mine. Am simțit că, prin lucrul la aceste 4 obiecte, tot ce am acumulat în cadrul pur. a căpătat sens și formă. Cele 4 obiecte utile și versatile sunt potrivite pentru viața de zi cu zi, pentru accesorizarea ținutelor sau pentru a-ți depozita în siguranță lucrurile la festivaluri. Iar la realizarea lor am utilizat doar mesh reciclat și accesorii din bumbac sau din metal. Colaborarea cu remesh a fost, de asemenea, una minunată și mă bucur mult că am contribuit, prin acest proiect, la misiunea lor. ”, a precizat Roxana Puriș, designer și fondatoare a brandului pur.

ING Bank România și remesh, unitate protejată pentru persoane cu dizabilități, înființată pentru integrarea socială, profesională și civică a persoanelor vulnerabile, excluse și marginalizate, au încheiat anul trecut un contract, ca parte a demersurilor băncii de upcycling.

,,Colaborarea atelierului remesh cu ING Bank România demonstrează un trend încurajator în rândul companiilor, care își îndreaptă atenția către achiziții care contribuie în mod real la indicatorii ESG ai sectorului de business. Este îmbucurător să vedem că, în contextul actual al economiei circulare, acest contract include și colaborarea cu unități protejate precum remesh, promovând incluziunea și angajând persoane din medii defavorizate, inclusiv cu dizabilități. Impactul pozitiv este triplu: social – prin crearea de oportunități de angajare, economic – prin activarea acestor persoane pe piața muncii, și de mediu – prin reutilizarea bannerelor publicitare, contribuind la reducerea deșeurilor. Într-un peisaj economic în care sustenabilitatea este din ce în ce mai importantă, achiziționarea unor produse promoționale locale care sprijină comunitatea și respectă mediul înconjurător ar trebui să fie un atribut esențial al oricărui eveniment.”, a declarat Lorita Constantinescu, Director dezvoltare Ateliere Fără Frontiere.

You Might Also Like

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD

TAGGED: Roxana Puris, remesh, pur., Ateliere fara Frontiere, Lorita Constantinescu, ING Bank, reutilizare materiale publicitare, Silvia Jalea
Cornel Dinu 19/09/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article FED taie dobânda de referiță și trece rapid de la politica „restrictivă” la cea „neutră”. Evoluția dolarului și alegerile din SUA
Next Article ”Pas cu pas, dar sistematic și repede!” este îndemnul rostit în limba română de Zdenek Romanek pentru companiile din România care vor să-și extindă afacerea în străinătate. Raiffeisen Bank a lansat MoonShotX, proiect unic prin care, așa cum spune Cristian Sporiș, ”le oferim votul nostru de încredere ca să îndrăznească să adreseze noi piețe”

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

10 ore ago

Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”

11 ore ago

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

3 zile ago

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?