Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură. Laura Mihăilă: ”Vorbim despre o soluție inedită de sustenabilitate urbană”
Share
Notification Show More
Latest News
De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?
Stiri de top
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură. Laura Mihăilă: ”Vorbim despre o soluție inedită de sustenabilitate urbană”
Stiri de top

Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură. Laura Mihăilă: ”Vorbim despre o soluție inedită de sustenabilitate urbană”

Cornel Dinu
Last updated: 05/04/2024 13:57
Cornel Dinu 1 an ago
Share
SHARE

Asociația Green Revolution, primul ONG de ecologie urbană din România, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard, propun o soluție inovatoare pentru problema infrastructurii de sustenabilitate. Conceptul, lansat deja în București, are la bază Pop-up-uri de infrastructură ce integrează câteva elemente esențiale pentru viitorul sustenabil al României.

Astfel, conceptul susține mobilitatea alternativă prin parcarea securizată de biciclete BBOX, contribuie la decarbonizarea transportului logistic din orașe, prin dotarea cu serviciul FANbox, încurajează transportul sustenabil prin montarea stațiilor de încărcare pentru vehicule electrice, investește în eficiența energetică prin utilizarea panourilor solare și promovează colectarea selectivă și gestionează managementul deșeurilor prin montarea unui aparat de colectare ambalaje SGR și NON SGR.

Așadar, aceste Pop-up-uri de infrastructură vizează integrarea mai multor macro concepte într-un spațiu util, mai mic ca dimensiuni, ușor de utilizat și montat datorită soluției modulare și scalabile. O problemă mare, care părea că stă exclusiv în atribuțiile statului, a cunoscut , astfel, o soluție accesibilă și pentru mediul privat. Aceste cutii modulare pot fi amplasate în diferite locații, fiind extrem de utile pentru nevoile comunităților locale, datorită conceptelor sustenabile conjugate.

Primul Pop-up de acest gen, dezvoltat de Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, a fost deja amplasat în sectorul 3, la intersecția Bulevardului Unirii cu Nerva Traian și are ca scop rezolvarea câtorva dintre problemele majore pe care le au oamenii din comunități atunci când vine vorba despre sustenabilitate și gestionarea resurselor.

„Proiectele noastre răspund la problemele actuale ale societății. Bucureștiul are de atins obiective de decarbonizare a transportului, de colectare a deșeurilor, de reducere a poluării și de îmbunătățire a calității aerului, conform țintelor impuse de Comisia Europeană. Soluții există, singurul lucru de care este nevoie este prioritizarea omului în planificarea urbană sustenabilă. Pop-up-ul de infrastructură este un exemplu de astfel de soluție, care credem că va fi îmbrățișată de comunitatea din zonă. Obiectivul nostru este să continuăm să dezvoltăm astfel de proiecte în București până la finalul anului, urmând ca de anul viitor să mergem și în alte orașe ale țării”, declară Raluca Fișer, președinte Green Revolution.

În contextul creșterii achizițiilor de mașini electrice, folosirea bicicletei ca mijloc de transport de către tot mai mulți români, conștientizarea importanței colectării și reciclării ambalajelor și nevoia de a beneficia de servicii de tip FANbox, acest concept agil și inovator este o necesitate ce salvează timp și resurse. Proiectul are ca scop atât încurajarea cetățenilor deschiși la adoptarea viitorului sustenabil, cât și susținerea și motivarea reprezentanților din sectorul privat, ce se pot lovi, adesea, de barierele birocratice sau ale instituțiilor de stat.

„Suntem parteneri Green Revolution încă de la lansarea I’Velo, primul program de bike-sharing și una dintre cele mai prolifice inițiative de ecologie urbană din România. Ne bucurăm că am intrat într-o nouă etapă de dezvoltare a parteneriatului și că împreună putem aduce, acum, o soluție inedită de sustenabilitate urbană. În toate demersurile de implicare în comunitate, venim cu o viziune orientată spre impact pozitiv și credem că putem aduce schimbări semnificative când ne concentrăm pe tot ceea ce ne unește: grija și dorința de a aduce îmbunătățiri reale în jurul nostru, iar primul Pop-up de sustenabilitate este un bun exemplu în acest sens”, adaugă Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România.

„Până în 2050, se estimează că mai mult de două treimi din populația globală va locui în zone urbane. Odată cu accelerarea procesului de urbanizare, apar și provocări semnificative ce țin de necesitatea de a dezvolta comunități echitabile, sustenabile și inovative. Soluția la aceste provocări este transformarea digitală. În cadrul Mastercard, colaborăm activ cu parteneri publici și privați, precum și cu ONG-uri, pentru a oferi soluții pentru smart cities, de la infrastructură și mobilitate, la incluziune și dezvoltare economică. Suntem încântați să fim alături de Raiffeisen Bank și Green Revolution pentru acest proiect inovator, care, prin versatilitatea și utilitatea sa va avea un impact pozitiv în comunitățile locale”, a declarat Ioana Gorgăneanu, Vice President, Head of Marketing & Communications Southeast Europe, Mastercard.

În lunile următoare continuă amplasarea de astfel de Pop-up-uri de infrastructură și în alte cartiere bucureștene. De asemenea, în viitorul apropiat, demersul vizează lansarea de invitații către toate brandurile și companiile sustenabile, pentru a-și crea un astfel de Pop-up de infrastructură personalizat.

You Might Also Like

De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

TAGGED: Raiffeisen Bank, Laura Mihaila, Green Revolution
Cornel Dinu 05/04/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Libra Internet Bank, profit record în 2023. Cristina Mahika-Voiconi: Rămânem fideli strategiei de a inova în banking, cu scopul de a menține un grad cât mai ridicat de satisfacție pentru clienți
Next Article Împrumuturile pentru locuințe, din nou pe val. De ce bărbații iau mai multe credite și cât sunt dispuși să achite lunar

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?

4 ore ago

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?