Dupa ce au remarcat faptul ca Raiffeisen Bank a ramas profitabila pe tot parcursul crizei, analistii Moody trag concluzia ca banca poate sa-si extinda cota de piata si sa acopere o gama mai larga de clienti pentru a-si intari statutul de a fi unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Romania.
Ca urmare, Raiffeisen Bank s-ar putea simti incurajata sa-si asume mai mult risc pentru a atinge ritmuri de crestere superioare pietei atat in mod organic, cat si prin achizitii, asa cum a aratat preluarea portofoliului de retail al Citigroup in 2013, scrie Moody, intr-un raport, mentionand cresterea cotei de piata a bancii de la 6,5% in 2012 la 7,3% la sfarsitul lui 2013.
Raiffeisen Bank este a sasea banca dupa active si ramane una dintre putinele banci din piata interna cu apetit pentru achizitii, avand si pozitia financiara necesara pentru o noua tranzactie.