Compania Braiconf a primit o finanțare de 400.000 euro de la Raiffeisen Bank, garantată de EximBank, în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, dedicată companiilor mari. Fondurile vor fi folosite pentru a acoperi plățile companiei către furnizori, salarii, taxe către bugetul de stat și de asigurari sociale, potrivit unui comunicat de presă.
„Acest pachet de finanțare ne sprijină într-un moment foarte important pentru companie și va fi folosit pentru desfășurarea activității noastre în conditii optime. Cu o istorie de 70 de ani, Braiconf implementeaza acum o nouă strategie a promovarii mărcii sale pe termen lung, menită să reflecte adevărata valoare a produselor pe care le oferim pe piață.
Avem planuri ambițioase, prin care vrem să aducem marca Bariconf în secolul 21, într-un sector cum este industria textilă, în conditiile extraordinare pe care le traim. Am traversat un an plin de provocări, iar una dintre cele mai mari preocupari ale noastre a insemnat siguranța resursei umane și, totodată, implementarea noii strategii pe mai multe segmente ale business-ului, de la componenta de retail, până la linia de produse 100% românești”, a declarat Silviu Dumitrache, Președinte Braiconf.
Despre Braiconf SA
Braiconf este cea mai cunoscută marcă din industria textilă din România, cu o tradiție de 70 de ani pe piață. Recent, acționarii majoritari ai companiei au anunțat o nouă strategie care vizează investiții în modernizarea celebrei mărci românești și a tuturor componenetelor din jurul său: activitatea de baza, retail, linii proprii, resurse umane. Cu o producție anuală de peste 800.000 cămăși pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH și alții, produse în fabrica de la Brăila, cu execuţie impecabilă şi ţesături de cea mai bună calitate, Braiconf a câștigat și recunoaşterea internaţională a produselor sale si se va concentra pe creșterea productiei sub brandul propriu. Sinonim cu cămașa de elită, de numele Braiconf se leagă soluţiile vestimentare complete pentru domni, printre care și serviciile Made-to-measure si Bespoke, destinate celor ce nu doresc să se încadreze în tipare. Astfel, noua strategie Braiconf include schimbări în zona liniilor de producție și a colecțiilor.