Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Raiffeisen Bank a înregistrat un profit net de 718 milioane lei în primele nouă luni ale anului 2018
Share
Notification Show More
Latest News
Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători
Stiri de top
UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker
Stiri de top
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Raiffeisen Bank a înregistrat un profit net de 718 milioane lei în primele nouă luni ale anului 2018
Stiri de top

Raiffeisen Bank a înregistrat un profit net de 718 milioane lei în primele nouă luni ale anului 2018

Cornel Dinu
Last updated: 14/11/2018 11:53
Cornel Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Raiffeisen Bank a incheiat al treilea trimestru din 2018 (T3) cu un profit net de 718 milioane de lei, cu 91% mai mult fata de cel inregistrat in primele trei trimestre ale anului 2017, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

Activele totale ale Raiffeisen Bank au ajuns la 39,15 miliarde lei (crestere de 15%, an la an). In primele noua luni ale anului 2018, veniturile bancii au fost de peste1,85 miliarde lei, cu 24% mai mult decat in aceeasi perioada a anului 2017. Cheltuielile operationale ale bancii au crescut la 930 milioane de lei, fata de 887 milioane de lei, cat erau in septembrie 2017, o crestere de 5%. Cheltuielile operationale sunt in crestere usoara din cauza investitiilor in infrastructura si IT, a cresterii costului cu forta de munca, precum si a inflatiei, care devine un factor notabil.

Motorul principal al acestei evolutii puternic pozitive a continuat sa fie activitatea de creditare: 24,51 miliarde de lei este valoarea stocului de credite nete acordate clientilor, in crestere cu 19% fata de perioada similara a anului 2017. Creditele nou acordate companiilor au crescut cu 32% in primele trei trimestre din 2018, fata de aceeasi perioada a anului 2017, cele acordate IMM-urilor cu 20%, iar imprumuturile pentru populatie cu 6%.

“Ma bucur ca avem din nou rezultate foarte bune care provin, in primul rand, din cresterea organica echilibrata si puternica a bancii pe toate produsele si segmentele de clienti, cu accent pe finantarile acordate companiilor si IMM-urilor. Sustinem activitatea si investitiile clientilor nostri, ceea ce ne-a permis sa atingem o cota de piata de 10% in ceea ce priveste creditele acordate companiilor si populatiei din Romania.  In conditiile in care mediul in care activam ne provoaca permanent, cu schimbari legislative si evolutii putin predictibile, faptul ca ne mentinem performantele la acest nivel  si ne dezvoltam ne arata ca suntem o organizatie puternica si responsabila”, a spus Steven van Groningen, presedinte & CEO Raiffeisen Bank.

Rata creditelor neperformante a scazut la 4,3% la finalul lunii septembrie 2018 fata de 7,7% in T3/2017. Costul cu provizioanele a scazut fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 62 milioane lei, pe fondul comportamentului de plata disciplinat din partea clientilor nostri.

Depozitele atrase de Raiffeisen Bank de la clienti au crescut cu 16%, la final de septembrie 2018, fata de aceeasi perioada a anului trecut si au depasit valoarea de 32,31 miliarde lei.

Raiffeisen Bank va continua investitiile substantiale in procesul de digitalizare si simplificare, pentru a oferi produse si servicii bancare accesibile, rapide si usor de inteles. Numarul clientilor bancii care folosesc aplicatiile de online si mobile banking, Raiffeisen Online si Smart Mobile, se apropie de 560.000, cu aproximativ 40% mai mult fata de perioada similara a anului trecut. Numarul de login-uri in cele doua aplicatii a crescut cu aproape 70%, iar numarul de tranzactii cu 40%, an pe an.

Banca continua sa fie cel mai important jucator pe piata cardurilor de credit, cu peste 490.000 de carduri active la 30 septembrie 2018, o crestere de 10% a cardurilor nou emise, an la an. Peste 95% dintre sumele tranzactionate prin intermediul cardurilor de credit sunt utilizate la POS-uri sau pentru cumparaturi online. Volumele tranzactionate la comercianti au crescut cu aproape 20%, in primele trei trimestre ale acestui an, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Raiffeisen Bank ofera clientilor cu potential financiar ridicat servicii superioare prin bancher personal si acces la o oferta integrata adaptata nevoilor lor. Portofoliul de clienti Premium a cunoscut o consolidare puternica, crescand cu 12% in primele 9 luni ale anului, in acelasi timp cu cresterea gradului de satisfactie a utilizatorilor actuali ai serviciului.

Banca are unul dintre cele mai apreciate servicii de private banking (sub brandul Friedrich Wilhelm Raiffeisen) de pe piata romaneasca si administreaza active de peste 5 miliarde de lei pentru aproximativ 1.400 de clienti cu averi ridicate, care apeleaza la servicii de consultanta, instrumente financiare si servicii conexe.

La sfarsitul celui de-al treilea trimestru din 2018, banca avea 5.037 de angajati, 425 de agentii in toata tara si o retea de peste 930 de ATM-uri, aproximativ 19.300 de POS-uri si 210 masini multifunctionale.

Raiffeisen Bank deserveste 2 milioane de clienti persoane fizice, aproximativ 100.000 de IMM-uri si 5.700 de corporatii.

You Might Also Like

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

TAGGED: Steven van Groningen, profit Raiffeisen Bank, Raiffeisen Bank
Cornel Dinu 14/11/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Bilanțul ING Bank din primele nouă luni din 2018: 1,25 milioane de clienți, soldul creditelor a ajuns la 24.6 miliarde de lei, iar profitul brut se ridică la 656 milioane de lei
Next Article În primele nouă luni ale anului, PIB-ul a crescut cu 4,2%
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

8 ore ago

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

8 ore ago

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

o zi ago

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?