Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Bilanțul ING Bank din primele nouă luni din 2018: 1,25 milioane de clienți, soldul creditelor a ajuns la 24.6 miliarde de lei, iar profitul brut se ridică la 656 milioane de lei
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Bilanțul ING Bank din primele nouă luni din 2018: 1,25 milioane de clienți, soldul creditelor a ajuns la 24.6 miliarde de lei, iar profitul brut se ridică la 656 milioane de lei
Stiri de top

Bilanțul ING Bank din primele nouă luni din 2018: 1,25 milioane de clienți, soldul creditelor a ajuns la 24.6 miliarde de lei, iar profitul brut se ridică la 656 milioane de lei

Cornel Dinu
Last updated: 13/11/2018 12:33
Cornel Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

ING Bank România marchează rezultate financiare foarte bune în al treilea trimestru din an, raportând o creștere semnificativă a numărului de clienți și a volumelor bilanțiere, facilitată de gama variată de servicii și produse, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

Numărul clienților activi a crescut cu 155.000 în ultimele 12 luni, ajungând la 1,25 milioane. 126.000 mai mulți clienți își încasează veniturile recurente într-un cont al băncii, cu 19% mai mult față de T3 2017, un ritm mai mai alert decât ritmul de creștere al clienților activi, care a fost de 14%.

Cota de piață pe segmentul creditelor acordate a crescut cu 0,9% față de anul trecut, ajungând la 9,8%. Nivelul creditelor acordate a crescut la 24.6 miliarde în al treilea trimestru, o creștre de 17% în ultimele 12 luni. Distribuția creditării rămâne echilibrată între segmentul companiilor (43%) și cel al persoanelor fizice (57%). Soldul creditelor acordate întreprinderilor mici și mijlocii a crescut cu 23% față de anul trecut, susținut de lansarea unui nou produs de creditare, ING SRLeu, lansat in iunie. În segmentul persoanelor fizice, creditul de nevoi personale disponibil online a fost extins și cu opțiunea de refinanțare.

Rata creditelor neperformante a scăzut până la 3%, cu 0,2% mai puțin față de anul anterior, și mult sub media pieței. Cota de piață în segmentul depozitelor atrase a ajuns la 9% susținută de creșteri atât pe segmentul persoanelor fizice, cât și pentru clienții companii. Valoarea depozitelor a crescut cu 4,6 miliarde lei, cu 18% mai mult față de acum 12 luni, până la 29,6 miliarde lei.

Profitul brut cumulat pe cele trei trimestre este la nivelul de 603 milioane lei, cu 31% mai mult comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut. Creșterea organică puternică, dată de volume și tranzacții mai mari, a dus la venituri majorate cu 28%, depășind 1,35 miliarde lei în primele nouă luni ale anului.

Costurile operaționale au crescut cu 23%, la 656 milioane lei, influențate de costurile de personal, mutarea băncii în noul sediu și investiții în digitalizare. Costurile de risc au crescut cu 48%, o dată cu creșterea și diversificarea portofoliului, dar și în urma implementării IFRS9 din ianuarie 2018, ajungând la un total de 96 milioane lei. Profitul net a ajuns astfel la 529 milioane lei.

”Anul viitor, ING Bank România va sărbători 25 de ani de la înființare. În această perioadă, banca a crescut organic la mai mult de 1,25 milioane de clienți activi, clasându-se pe poziția a șasea în sectorul bancar local după criteriul volumelor de active. Nu am fi putut atinge aceste rezultate fără colegii noștri și fără încrederea și susținerea clienților, cărora le mulțumim. ING a promovat în tot acest timp modele de produse și servicii simple, accesibile și corecte, relevante pentru clienți, și a fost un partener activ în susținerea economiei românești. După ce acum aproape 15 ani am introdus conceptul de Self’Bank și platforma de internet banking ING Home’Bank, schimbăm acum perspectiva bankingului concentrându-ne pe online și mobil. Recentele lansări ING Business, ING Pay și ING SRLeu susțin strategia digitală bazată pe o experiență diferențiatoare”, a precizat Michal Szczurek, CEO ING Bank România.

Creștere digitală exponențială

Fiecare nou trimestru aduce noi recorduri în materie de trafic și volum de tranzacții în ING Home’Bank. Astfel, comparativ cu acum trei luni, numărul logărilor a crescut cu 12% și numărul tranzacțiilor cu 5%. Comparând cele 9 luni cu aceeași perioadă a anului trecut, cei doi indicatori au crescut cu 64%, respectiv cu 33%. Per ansamblu, ING Home’Bank avea la finalul lunii septembrie 680.000 clienții activi, 55% dintre aceștia folosind aplicația de mobil.

După lansarea creditului de nevoi personale online de anul trecut, ING a actualizat produsul cu opțiunea refinanțării creditelor direct din Home’Bank, ca o soluție complementară la oferta inițială.

Preferința pentru servicii instant și disponibile pe telefon este vizibilă și în rata rapidă de adopție a serviciului ING Pay. Opțiunea permite plata cu telefonul, lansată în iulie, are deja peste 1 million de tranzacții realizate.

Al treilea trimestru din 2018 a însemnat pentru ING și revenirea pe piața locală de capital, prin intermedierea unei emisiuni de obligațiuni emise de IIS la cota Bursei de Valori București, plasament gestionat împreună cu BT Capital Partners S.A. și BRD – Groupe Société Générale S.A.

Anunțată prima dată în luna februarie a acestui an, ING Business, platforma omni-channel de internet banking pentru clienții de Mid-Corporate Banking, a fost actualizată cu noi funcționalități. ING Business atinge acum obiectivul tri-dimensional, oferind nu doar componenta de tranzacționare, cât și cea de self-service și canalul direct și personalizat de comunicare. Funcționalitățile vor deveni vizible clienților gradual, pe parcursul următoarelor luni.

Clienții ING își doresc produse simple, rapide și sigure, iar noutățile lansate anul acesta și rata rapidă de adopție a acestora ne validează strategia. În această vară, ING a lansat un credit instant destinat micro-companiilor, ING SRLeu, disponibil în oricare office ING, care a devenit deja opțiunea folosită pentru 50% din creditele noi acordate instant.

Activitatea băncii a fost influențată puternic în acest trimestru și de noul model operațional implementat de la 1 noiembrie. ING Bank România a devenit prima bancă locală ce operează fără casierii și ghișee, birourile teritoriale fiind destinate produselor mai complexe, consultanței oferite de angajați, precum și derularea operațiunilor de tip self-service.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: ING Bank, profit ING Bank, bilant ING Bank, rezultate ING
Cornel Dinu 13/11/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article BRD a lansat primul agregator de conturi din România. Utilizatorii au acces la conturile de la BRD, BCR, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank și ING Bank
Next Article Raiffeisen Bank a înregistrat un profit net de 718 milioane lei în primele nouă luni ale anului 2018

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

2 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

2 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?