Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: După accesarea creditelor de nevoi personale online, acum clienții ING Bank pot opta și pentru refinanțarea online
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > După accesarea creditelor de nevoi personale online, acum clienții ING Bank pot opta și pentru refinanțarea online
Stiri de top

După accesarea creditelor de nevoi personale online, acum clienții ING Bank pot opta și pentru refinanțarea online

Gabriela Dinu
Last updated: 24/08/2018 13:54
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

ING România a adoptat un model operaţional implementat deja în 33 de sucursale proprii prin care urmărește integrarea serviciilor bancare pe platformele sale digitale pe parcursul acestui an. Astfel, banca urmează să facă tranziţia către un model digital de tip self-service.

Noul produs online lansat astăzi vine să continue tranziția către o bancă complet digitală.

După lansarea creditului de nevoi personale online, în septembrie 2017, ING aduce o îmbunătățire produsului deja existent din Home’Bank, permițând clienților să refinanțeze creditele de nevoi personale sau ExtraROL-urile într-un singur împrumut, cu o rată fixă lunară pentru cinci ani, astfel încât să poată obține suma dorită.
Opțiunea de refinanțare poate fi accesată ușor intrând în procesul existent de obținere a creditului de nevoi personale din ING Home’Bank. Clienții parcurg aceleași interogări la ANAF și Biroul de Credite pentru a verifica eligibilitatea și suma pentru care se încadrează comparativ cu cea solicitată.
Opțiunea de refinanțare le apare momentan numai acelor clienți care au deja produse ca ExtraROL sau credite de nevoi personale și pentru care refinanțarea are sens în vederea obținerii sumei dorite. Produsele de creditare selectate pentru refinanțare vor fi dintre cele care favoriează clientul să obțină valoarea dorită (ținând cont de termenul acestora, valoarea, ratele lunare etc.). Fiind parte din fluxul procesului de creditare online, opțiunea nu se adresează momentan și clienților ING care își doresc doar refinanțarea datoriilor existente. Această solicitare poate fi adresată în continuare în oricare office ING.
Înainte de aprobarea refinanțării, clienții vor primi o simulare a noului împrumut, pașii care succed apoi fiind aceiași ca în cazul unui împrumut de nevoie personale online obișnuit, folosind semnătura digitală și transferând suma imediat în contul clientului. Întregul proces durează aproximativ 15 minute.

Procesele de verificare și condițiile de acordare sunt exact aceleași ca la o refinanțare într-un office ING.
Clienții vor putea verifica toate condițiile și informațiile legate de refinanțare în cadrul procesului și în documentele trimise pe adresa de e-mail pentru a lua o decizie informată atât cu privire la opțiunile de refinanțare (data aprobării, a maturității, rate lunare, costuri de refinanțare), cât și cu privire la condițiile noului împrumut (dobândă, sumă totală returnată prin DAE, comision de analiză sau oricare alte taxe) . ING Bank România va respecta în continuare politica de creditare responsabilă, care a dus la o rată a creditelor neperfomante de 2,8%, mult sub media pieței, raportată la nivelul băncii la finalul semestrului întâi din acest an.
Javier Mones Pita, directorul de Retail Banking ING Bank România:
Creditul de nevoi personale disponibil complet online a deschis ușa către o mulțime de posibilități, folosind semnătura electronică și verificările automatizate în baze de date din terțe părți, cu aprobarea clinților ING. Acesta este doar încă un pas în promisiunea unei bănci digitale pe care am făcut-o clienților noștri, oferindu-le un control mai bun al banilor lor.
Bankingul online nu ar trebui să fie numai despre tranzacții la îndemână, ci și un mod de a avea o vizibilitate mai bună a portofoliului de produse financiare, un control al propriilor fonduri, în timp ce poți aloca, din confortul propriei case, timpul necesar pentru a citi și a te informa cu privire la deciziile tale financiare.

De la anunțarea creditului de nevoi personale online, în septembrie 2017, aproape 18.000 de persoane au verificat în ce condiții ar putea obține un împrumut, având o abordare mai responsabilă și informată cu privire la condițiile preluării unui credit. Un total de 5.000 de clienți au ales să ia creditul online, unul din trei având cel puțin un astfel de produs. Mai mult decât atât, 80% dintre creditele online au fost accesate și aprobate prin mobil.

Utilizarea aplicației ING Home’Bank prin aplicația de mobil a crescut semnificativ față de nivelul de utilizare de pe desktop. La finalul lunii iunie 2018, dintre cei 646.000 utilizatori activi de Home’Bank, 453.000 au accesat aplicația de pe mobil, cu o medie de 15 logări pe lună. Frecvența pentru aplicația de desktop este la jumătate.

Analizând comportamentul clienților ING, preferința pentru soluțiile online este evidentă: doar 4% dintre interacțiunile cu banca sunt offline, prin sucursale sau call center. În plus, numărul interacțiunilor și solicitărilor venite din partea clienților pe mobil s-a dublat în ultimul an.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: ING, Javier Mones Pita, DAE, cont, Home’Bank, refinantare, sucursale, dobanda, ANAF, credit, creditare online, ING Bank, credite online, imprumut, ExtraROL, taxe, refinanțare credite de nevoi personale, comision, credite d enevoi
Gabriela Dinu 24/08/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Programul „Rabla Clasic” va fi reluat în septembrie. Administrația Fondului pentru Mediu va pune la dispoziție 30.000 de vouchere
Next Article Ministrul Ştefan-Radu Oprea: Solicitanţii de credit, priviţi în România ca potenţiali infractori. BNR: avem multe companii nebancabile

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

2 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

2 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

2 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?