Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Share
Notification Show More
Latest News
Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie
Stiri de top
Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci
Stiri de top
BankingNews20. Forța care nu se vede, dar se simte în stabilitatea care construiește viitorul. BRD Groupe Société Générale, distinsă pentru ”STABILITATE” la Gala BankingNews
Stiri de top
România trebuie să-și schimbe modelul economic: investițiile devin noul motor de creștere. Cristian Popa, BNR, explică de ce fondurile europene pot salva economia
Opinii Stiri de top
#BankingNews20. Inima care inspiră bankingul. Trofeul ”PASIUNE”: un omagiu adus de publicația BankingNews energiei care a modelat evoluția UniCredit Bank
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

Gabriela Dinu
Last updated: 10/12/2025 18:04
Gabriela Dinu 1 minut ago
Share
SHARE

Salt Bank marchează o creștere spectaculoasă la doar 600 de zile de la lansare: peste 700.000 de clienți, aproape 2 miliarde de lei în active și un ritm unic în industrie – câte un produs sau o funcționalitate nouă lansată în fiecare lună. Banca construită de la zero cu ajutorul tehnologiei – prima neobancă 100% românească- reușește astfel să redefinească așteptările consumatorilor și să aducă în banking aceeași agilitate specifică fintech-urilor, dar cu siguranța unei instituții bancare reglementate.

Contents
10.000 de credite de nevoi personale în 6 luniO echipă în creștere și o cultură modernăGabriela Nistor: Top managementul cumulează peste un secol de experiență în banking și peste 25 de ani în tehnologie”Salt, între fintech și bancă tradiționalăFuncții în premieră internațională doar cu Salt BankSalt Business pentru antreprenorii solo Cardul Salt Bank folosit pentru cheltuielile de zi cu zi. Și multă iubireCredit ipotecar de la Salt Bank, în 2027

Un detaliu important: 1 din 3 clienți a beneficiat de cashback, unul dintre produsele-vedetă care a susținut adoptarea accelerată a platformei.

10.000 de credite de nevoi personale în 6 luni

Salt Bank raportează peste 10.000 de credite acordate până în prezent, cu o valoare medie de 35.000 de lei. În plus, banca marchează și un reper de viteză în zona creditării digitale: cel mai rapid credit a fost acordat în doar 2 minute și 21 de secunde, un interval care confirmă automatizarea proceselor și apetitul tot mai mare al clienților pentru soluții instant.

Salt Bank a venit cu promisiunea că ai „banking cum vrei tu”, și a reușit să atragă o bază extinsă de utilizatori datorită simplității aplicației și ritmului continuu de inovație.

O echipă în creștere și o cultură modernă

Salt funcționează cu o echipă de 429 de angajați, dintre care:

31% lucrează în IT,

35% în zona de business,

peste 50% sunt femei, un obiectiv important pentru bancă.

Gabriela Nistor: Top managementul cumulează peste un secol de experiență în banking și peste 25 de ani în tehnologie”

În cadrul conferintei ded presă, Gabriela Nistor, CEO Salt Bank a precizat că deși banca este una tânără, top managementul cumulează peste un secol de experiență în banking și peste 25 de ani în tehnologie.

Vârsta medie din companie este de 35 de ani, semn al unei organizații tinere, dinamice și orientate către produse simple și rapide.

Salt, între fintech și bancă tradițională

Salt s-a poziționat între fintech-uri și băncile tradiționale, îmbinând flexibilitatea digitală cu siguranța unei instituții bancare. Această abordare i-a permis un ritm rar întâlnit în industrie: banca a reușit să lanseze produse relevante sau funcționalități lunar.

În 2024, banca a lansat instrumente de gestionare financiară precum Pay Bill, Automatic Saver și Subscription Manager – care i-au ajutat pe clienți să își plătească facturile rapid, să economisească automat și să își gestioneze subscripțiile dintr-un singur loc.

În 2025, au urmat primele produse de asigurare pentru mașină, Asistență Rutieră și RCA, completate ulterior de posibilitatea de a achita RCA în rate direct din aplicație – o funcționalitate care ne face unici pe piața bancară.

Funcții în premieră internațională doar cu Salt Bank


În paralel, Salt Bank lansa creditul de nevoi personale. Ca mai apoi să vină cu două premiere. Call Monitor, funcționalitate prin care clienții pot verifica în aplicație dacă la telefon se află cu adevărat unul din operatorii din Care Center-ul Salt. Și, Help Mama, o funcționalitate în premieră internațională prin care banca schimbă rolurile în familie, iar copilul adult devine protector al părintelui senior sau al oricărei pesoane dragi vulnerabile în fața fraudei bancare.


Spre final de an, banca a extins produsul de investiții, oferind acces la acțiuni și ETF-uri internaționale, începând de la doar 1 euro. Astfel, Salt face un pas important în democratizarea investițiilor, care devin accesibile oricui, de la cei mai experimentați investitori până la cei aflați la început de drum.


Mai mult, Salt este în prezent singura bancă din România care oferă acces simultan atât la piața locală, prin fonduri mutuale românești, cât și la piețe globale, direct din aplicație. Până acum, prin Salt au fost plasate peste 30.000 de ordine de tranzacționare, cel mai mare fiind în valoare de 450.000 lei, iar valoarea medie a portofoliului a ajuns la 5.300 lei per client.

Salt Business pentru antreprenorii solo


Salt Business, lansat tot în 2025, a devenit rapid o soluție de referință pentru antreprenorii solo care vor să aibă banca la îndemână, inclusiv atunci când vine vorba de mini-businessul lor. În prezent, 80% dintre clienții business sunt activi, iar unul din patru utilizează Invoices – sistemul de facturare integrat cu SPV, disponibil direct în aplicație.


Chiar dacă, în acest moment, aplicația permite înrolarea doar a mini-businessurilor cu un singur administrator, cea mai mare încasare realizată prin Salt Business a depășit 1,15 milioane lei.

Cardul Salt Bank folosit pentru cheltuielile de zi cu zi. Și multă iubire

În plus, banca este folosită atât pentru cheltuielile de zi cu zi – cum ar fi tranzacțiile în supermarketuri, metrou sau ride sharing – cât și pentru pasiuni: de la gaming, până la călătorii exotice. Și există și o dimensiune emoțională: Salt a devenit un mod prin care clienții își exprimă iubirea. Față de 2024, Salt a înregistrat de șapte ori mai multe tranzacții care includ mesaje de „te iubesc” și „îmi e dor de tine”.


Toate aceste dezvoltări, care fac bankingul mai simplu au făcut ca Salt să se află astăzi în buzunarele românilor din toată țara, nu doar în orașele mari. Raportul de gen s-a echilibrat de la 70% bărbați și 30% femei, a ajuns la 62% bărbați și 38% femei.

Credit ipotecar de la Salt Bank, în 2027

Gabriela Nistor, CEO, a precizat in cadrul evenimentului de astăzi că banca pregătește atent lansarea creditului ipotecar. Acesta ar putea fi lansat în anul 2027.

You Might Also Like

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci

BankingNews20. Forța care nu se vede, dar se simte în stabilitatea care construiește viitorul. BRD Groupe Société Générale, distinsă pentru ”STABILITATE” la Gala BankingNews

România trebuie să-și schimbe modelul economic: investițiile devin noul motor de creștere. Cristian Popa, BNR, explică de ce fondurile europene pot salva economia

#BankingNews20. Inima care inspiră bankingul. Trofeul ”PASIUNE”: un omagiu adus de publicația BankingNews energiei care a modelat evoluția UniCredit Bank

Gabriela Dinu 10/12/2025
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

o oră ago

Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci

2 ore ago

BankingNews20. Forța care nu se vede, dar se simte în stabilitatea care construiește viitorul. BRD Groupe Société Générale, distinsă pentru ”STABILITATE” la Gala BankingNews

o zi ago

România trebuie să-și schimbe modelul economic: investițiile devin noul motor de creștere. Cristian Popa, BNR, explică de ce fondurile europene pot salva economia

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?