Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cum a schimbat programul STAR al Băncii Transilvania obiceiurile clienţilor la cumpărături
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Cum a schimbat programul STAR al Băncii Transilvania obiceiurile clienţilor la cumpărături
Stiri de top

Cum a schimbat programul STAR al Băncii Transilvania obiceiurile clienţilor la cumpărături

Gabriela Dinu
Last updated: 22/07/2021 18:11
Gabriela Dinu 4 ani ago
Share
STAR este un ecosistem de care beneficiază atât posesorii de carduri, cât şi comercianţii.
SHARE
STAR este un ecosistem de care beneficiază atât posesorii de carduri, cât şi comercianţii.

STAR, programul de loialitate al Băncii Transilvania, destinat clienţilor cu carduri de cumpărături, a contribuit în decurs de 10 ani la schimbarea obiceiurilor la cumpărături: clienţii aleg plata la comercianţi, în magazine fizice şi online, cu cardul şi cu telefonul, integral sau în rate, dar şi într-o „monedă” diferită, punctele STAR, se arată într-un comunicat de presă

Contents
Cum a schimbat STAR modul clienţilor BT de a face cumpărături:Gabriela Nistor: STAR este programul-vedetă al Băncii Transilvania

STAR este un ecosistem de care beneficiază atât posesorii de carduri, cât şi comercianţii. Peste o jumătate de milion de persoane au carduri STAR, pentru care programul înseamnă puncte de loialitate la cumpărături integrale din ţară şi din străinătate sau shopping în până la 24 de rate la peste 17.000 de magazine partenere, dar şi acces la credit cu valoare de până la cinci ori venitul lunar.

 

Cum a schimbat STAR modul clienţilor BT de a face cumpărături:

? A crescut preferinţa pentru plăţile cu cardul la comercianţi, faţă de retragerea de numerar de la bancomate. 96% din tranzacţiile cu cardurile STAR sunt cumpărături, faţă de 48%, cum era în 2011, când a fost lansat programul.

? A crescut preferinţa pentru cumpărăturile cu telefonul şi accesoriile de plată, mai ales prin BT Pay, lansat acum trei ani. Prin intermediul aplicaţiei, clienţii au acces la informaţiile despre carduri – istoricul tranzacţiilor, informaţii despre linia de credit, achitarea obligaţiei lunare de plată etc. – şi pot gestiona cardurile direct din aplicaţie. Mai mult de jumătate din cadurile STAR sunt înrolate în BT Pay.
? Clienţii plătesc inclusiv într-o nouă “monedă”, punctele STAR, care înseamnă cumpărături gratuite, fiecare punct însemnând un leu. Aproape 100 de milioane de puncte STAR au fost acordate până acum clienţilor – echivalentul a tot atâţia lei.
? Banii sunt gestionaţi mai bine şi mai uşor, programul însemnând plată în rate sau acumulare de puncte de loialitate. De-a lungul anilor, clienţii au ales plata în rate mai ales pentru bunuri de valori mai mari, cum ar fi articole pentru casă – mobilă, decoraţiuni, materiale de construţii, respectiv electronice şi electrocasnice, dar şi pentru hobby-uri, vacanţe etc.

Un studiu despre carduri, realizat în acest an de Quantix pentru Banca Transilvania, arată că brandul STAR este asociat cu familiaritate, diferenţiere de programe similare de pe piaţă şi cu relevanţă. Respondeţii îl consideră foarte potrivit pentru realizarea planurilor personale şi este considerat modern, adaptat comerţului online, cu grad ridicat de acoperire în rândul comercianţilor.

Programul STAR a contribuit de-a lungul anilor la creşterea business-ului BT pe partea de carduri. La momentul lansării programului, în 2011, banca avea aproximativ 150.000 de carduri de credit emise, din aproape 1,8 milioane, beneficiind de o crestere constanta, an de an, si ajungând acum la peste 550.000 din 4,5 milioane.

Gabriela Nistor: STAR este programul-vedetă al Băncii Transilvania

“STAR este programul-vedetă al Băncii Transilvania. A ajuns să fie cel mai reprezentativ program de loialitate pentru carduri de credit din România datorită complementarităţii acţiunilor noastre, care acoperă business-ul de carduri în ansamblul său – atât zona de emitere, cât şi cea de soluţii de acceptare carduri. Pe de o parte, atragem noi clienţi posesori de carduri STAR şi comercianţi în ecosistem, iar pe de altă parte lansăm constant funcţionalităţi şi oferte pentru cardurile de cumpărături” declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking.

Iar Oana Ilaș explică care este viitorul acestui program de fidelizare: “Vrem să ducem STAR la următorul nivel, cu accent tot mai ridicat pe tranzacţii şi beneficii din zona online, într-un mediu complet digital. Efortul de a menţine efervescenţa programului este unul considerabil şi constant, cu sute de campanii derulate anual cu comercianţii parteneri”, spune Oana Ilaş, Director Executiv Retail Products Management & Development.

 

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Gabriela Nistor, carduri de credit, BT, tranzactii, card de cumparaturi, Oana Ilas, STAR, BT Pay, Banca Transilvania, plata in rate, card, puncte de loialitate, carduri
Gabriela Dinu 22/07/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Atenționări de vremuri grele! Banca Națională a întocmit lista riscurilor asupra stabilității financiare și avertizează: ”Criza COVID-19 a arătat, mai mult decât cele anterioare, nevoia unei schimbări a structurii economiilor și presupune eforturi importante de asigurare a sustenabilității datoriilor acumulate”
Next Article Ce ne așteaptă în următoarele 12 luni? Analiștii anticipează creșterea inflației și a dobânzilor, dar și locuințe mai scumpe. Adrian Codirlașu: Previzionăm cel putin o majorare a ratei de politică monetară în următoarele 12 luni

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

o zi ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?