Aproximativ 6.000 de persoane au aplicat la creditele BT cu discount din cadrul campaniei #SummerVibes, care a avut loc luni, 20 iulie, pe parcursul a 15 ore.
Cele mai solicitate produse au fost creditele de nevoi personale Practic BT şi împrumuturile imobiliare-ipotecare, cu 70% dintre aplicaţii, cifre care confirmă tendinţa continuării investiţiilor în planuri personale şi a creşterii investiţiilor în locuinţe – fie în cele pe care clienţii le au deja, fie în apartamente sau case noi.
În etapa de teasing a campaniei, aproape 10.000 de persoane s-au înscris pentru a primi noutăţi despre campanie, iar trei dintre acestea au câştigat prin tragere la sorţi câte un weekend în glamping, în România.
Conceptul de shopping bancar online a fost lansat pe piaţă de Banca Transilvania şi înseamnă discounturi şi beneficii la produse şi servicii. #SummerVibes a fost a doua campanie de acest gen anunţată de BT de la începutul pandemiei pentru a susţine clienţii.
Luni, 20 iulie, BT a pornit o nouă campanie de shopping bancar online. Clienţii şi viitorii clienţi ai băncii au avut acces la produse şi servicii cu reduceri şi alte beneficii pentru creditul imobiliar/ipotecar, creditul de nevoi personale, cardul de cumpărături STAR Forte şi Gold.