Raiffeisen Bank, în colaborare cu ALTEN, una dintre cele mai importante companii de consultanță în IT și inginerie din România, lansează o platformă digitală care le permite IMM-urilor să-și facă cont de firmă exclusiv digital, în mai puțin de 15 minute. Noua platforma se adresează în primă fază companiilor mici și mijlocii cu un singur acționar, înregistrate la RECOM.
Odată cu această dezvoltare, IMM-urile beneficiază de o experiență de înrolare 100% digitală și rapidă, iar fluxurile din back-office nu mai au componentă manuală, ci devin complet automate.
Concret, accesând platforma, un antreprenor își poate deschide, în 5 pași, un cont bancar potrivit business-ului, configurându-și relația cu banca printr-o varietate de pachete personalizate de servicii și carduri bancare. La finalul acestui proces, antreprenorii primesc acces instant către aplicația de internet banking Smart Business, în care își pot gestiona fluxurile și tranzacțiile financiare aferente business-ului lor.
Alexandra Arsene: Pentru noi este prioritar ca relația antreprenorilor cu banca să fie simplă și eficientă încă de la prima interacțiune
”Pentru noi este prioritar ca relația antreprenorilor cu banca să fie simplă și eficientă încă de la prima interacțiune. Ne dorim ca efortul investit în crearea acestei platforme să reprezinte un nou punct de sprijin pentru sectorul antreprenorial. Cu fiecare produs și serviciu pe care îl adresăm IMM-urilor, consolidăm un ecosistem de soluții integrate, sigure, care aduc valoare adăugată clienților noștri antreprenori”, a declarat Alexandra Arsene, Director IMM, Raiffeisen Bank România.
Noua platformă digitală, testată deja într-un program pilot cu potențiali clienți din sectorul IMM, este acum disponibilă pentru publicul larg și urmează să deservească pe viitor și alte companii, precum cele cu mai mulți acționari sau profesiile liberale.
Bogdan Pascu: Vom continua să contribuim la dezvoltarea ecosistemului Raiffeisen, crescând gradul de adresabilitate și diversificând constant funcționalitățile
“Înțelegem cât de important este pentru un antreprenor să regăsească în bancă un partener pe care să se poată baza încă de la prima interacțiune. Suntem încântați că alături de Raiffeisen Bank România am avut ocazia să transformăm radical această experiență de inițiere, prin digitalizare și automatizare. Vom continua să contribuim la dezvoltarea ecosistemului Raiffeisen dedicat IMM-urilor, crescând gradul de adresabilitate și diversificând constant funcționalitățile din platformă”, completează Bogdan Pascu, Program Director ALTEN România.
Despre Raiffeisen Bank România
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.