Banca Transilvania, o institutie de credit ce a operat putine restructucturari la nivelul personalului atunci cand a inceput criza, si care acum este pe profit, face angajari in mai multe orase. Banca Transilvania scoate la concurs posturi de manageri, evaluatori, dar si consilieri IMM. Spre exemplu, institutia cauta pentru Bucuresti Relationship Manager Corporate, consilier IMM, Ofiteri Front Ofice (4 posturi) si Evaluator. De asemenea, in Brasov angajeaza Evalutor, la Suceava candidatii pot aplica pentru pozitia de Analist Credite Corporate, iar la Cluj banca recruteaza Analist Financiar, in timp ce la Galati este vizat postul de Ofiter Front-Office perioada determinata 12 luni.
Relationship Manager Corporate in Bucuresti.
Pentru aceasta pozitie, competentele cerute de Banca Transilvania sunt:
– Vanzarea produselor bancii catre clienti persoane juridice clasificate ca si corporate in conditii de profitabilitate pentru banca;
– Maximizarea veniturilor bancii atat pe acest segment de clientela cat si pe clientii IMM, Retail plus vanzarea incrucisata cu produsele subsidiarelor banci;
– Reprezinta forta de vanzari pe segmentul de clienti corporate si promoveaza imaginea bancii. Cerinte minime:
– Studii superioare, in domeniul economic; Studii postuniversitare in domeniul finantelor sau al vanzarilor constituie un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si negociere;Spirit de echipa, abilitati excelente de vanzare dinamism, flexibilitate; Experienta anterioara in vanzari IMM si Corporate, in domeniul bancar; Permis de conducere, categoria B; Cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunoasterea limbii engleze(scris, vorbit), in special limbajul de afaceri.
Ofiter Front Office – 4 posturi, in Bucuresti
Pentru acesta pozitie poti aplica daca ai: experienta profesionala de minim 3 luni in casierie intr-o banca comerciala sau centru comercial; studii medii sau superioare de preferinta economice; acuratete si atentie la detalii; cunostinte foarte bune de operare PC; fluenta in limba engleza.
Responsabilitati:
-Asigura interfata cu Clientul prin preluarea –predarea documentelor care intra in circuitul bancar si acorda asistenta in vanzarea produselor si serviciilor bancii
-Efectueaza operatiuni de incasari /plati cu numerar
-Ofera informatii si consultanta completa si complexa Clientilor referitoare la produsele si serviciile bancare oferite, inclusiv la produse de retail, cu precadere carduri si credite retail
-Efectueaza depuneri in contul Clientilor persoane fizice si juridice
-Efectueaza retrageri de numerar din contul Clientilor persoane fizice si juridice
-Incaseaza de la clientii speciali serviciile achitate de catre acestia
-Gestioneaza casetele de valori si pastreaza relatia cu Clientii care sunt beneficiari ai acestora
-Incaseaza /achita sumele transmise/primite prin Western Union
CONSILIER IMM Bucuresti
Competente necesare postului:
1.Experienta profesionala: de preferinta minim 1 an
2.Disponibilitate pentru munca de teren
3.Pregatirea necesara: studii superioare, de preferinta economice
4.Competente personale: orientarea spre rezultate, abilitati de comunicare si negociere, initiativa, dinamism, capacitate de organizare si programare, empatie, simt civic, responsabilitate crescuta.
Responsabilitatile tale vor consta in:
-Vanzarea produselor bancii catre clienti persoane juridice clasificate ca si IMM/micro-companii in conditii de profitabilitate pentru banca;
-Promovarea imaginii bancii;
-Identifica si satisface toate nevoile de servicii si de creditare ale clientului, pe parcursul tuturor etapelor de procesare a solicitarii, fiind principalul punct de contact al acestuia cu banca.
-Se deplaseaza pe teren la intalnirile cu clientii
Ofiter Front Office – perioada determinata 12 luni – Tg. Bujor
Competente necesare postului: experienta profesionala de minim 3 luni in casierie intr-o banca comerciala sau centru comercial; studii medii sau superioare de preferinta economice; acuratete si atentie la detalii; cunostinte foarte bune de operare PC; fluenta in limba engleza.
Cerinte:
-Asigura interfata cu Clientul prin preluarea –predarea documentelor care intra in circuitul bancar si acorda asistenta in vanzarea produselor si serviciilor bancii
-Efectueaza operatiuni de incasari /plati cu numerar
-Ofera informatii si consultanta completa si complexa Clientilor referitoare la produsele si serviciile bancare oferite, inclusiv la produse de retail, cu precadere carduri si credite retail
-Efectueaza depuneri in contul Clientilor persoane fizice si juridice
-Efectueaza retrageri de numerar din contul Clientilor persoane fizice si juridice
-Incaseaza de la clientii speciali serviciile achitate de catre acestia
-Gestioneaza casetele de valori si pastreaza relatia cu Clientii care sunt beneficiari ai acestora
-Incaseaza /achita sumele transmise/primite prin Western Union
Analist Credite Corporate Suceava – perioada determinata 12 luni
Sunt necesare experienta profesionala in domeniu, de preferinta minim un an jumatate; studii superioare economice, cunoasterea mediului de afaceri local si sectorial, cunostinte de contabilitate, peste medie;
Competente personale: atitudine corecta si prietenoasa fata de client, analitic, meticulos, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului
Analist financiar in Cluj
Cerinte minime pentru a ocupa acest post vacant:
1.Studii superioare economice finalizate;
2.Minim 3+ ani de experientă în activitatea financiara sau analitica;
3.Nivel mediu limba engleza (conversational, scris , citit);
4.Cunostinte temeinice de contabilitate si raportare conform IFRS, capacitatea de intelegere si aplicare a politicilor contabile , a proceselor si controalelor;
5.Cunostinte excelente de utilizare Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint etc) si abilitati de invatare rapida a utilizarii sistemelor si aplicatiilor interne ale bancii ;
6.Capacitate de analiza si sinteza, acuratete, atentie vizuala si mentala sustinuta in activitatea zilnica;
7.Atitudine pozitiva, curiozitate, dinamic, adaptabil, bun comunicator, spirit de echipa, bine organizat .
Responsabilitati:
1. Participa la intocmirea unor tablouri de bord cu principalii indicatori financiari privind evolutia patrimoniala si profitabilitatea bancii si urmareste evolutia acestora;
2. Participa la dezvoltarea unor modele financiare cantitative complexe in functie de solicitari, si monitorizeaza evolutia informatiilor financiare raportate.
3. Participa la intocmirea unor rapoarte de ananliza financiara pe baza indicatorilor de performanta (KPI), a indicatorilor de prudentialitate CAMPL si a indicatorilor de conformitate raportati catre contractorii externi de imprumuturi;
4. Participa la intocmirea unor rapoarte privind evolutia cheltuielor de capital si admistrative ale bancii si identifica factorii de moderare a acestora in raport cu extinderea bancii;
5. Participa intocmirea si monitorizarea profitabilitatii pe linii de afaceri etc.
6. Intocmeste alte rapoarte solicitate de catre seful ierarhic sau Directorul Financiar sau documente specifice activitatii compartimentului;
EVALUATOR perioada determinata 2 ani in Bucuresti Otopeni si Evaluator in Brasov.
Depune CV si scrisoare de intentie la recrutare@btrl.ro