Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: CORONACRIZĂ. BRD oferă serviciile de Internet și Mobile Banking, fără costuri, în contextul crizei Covid-19
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > CORONACRIZĂ. BRD oferă serviciile de Internet și Mobile Banking, fără costuri, în contextul crizei Covid-19
Stiri pe scurt

CORONACRIZĂ. BRD oferă serviciile de Internet și Mobile Banking, fără costuri, în contextul crizei Covid-19

Gabriela Dinu
Last updated: 16/03/2020 17:38
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

În contextul epidemiei de Covid-19, și pentru a sprijini măsurile de prevenție a răspândirii bolii, BRD Groupe Societe Generale a luat decizia de a oferi gratuit, timp de trei luni, serviciile de Internet și Mobile Banking.

De asemenea, banca elimină toate costurile aferente tranzacțiilor realizate prin aceste instrumente, în mod necondiționat de folosirea sau achiziția unor pachete de produse.

Potrivit BRD, aceasta este o „primă măsură de sprijin pentru clienții noștri care sunt acasă. Vom anunța în curând și alte măsuri, inclusiv unele care vizează creditele”.

Gratuitatea va dura până pe 16 iunie 2020, cu posibilitatea de a fi prelungită și ulterior acestei date. Ea se adresează clienților existenți, care folosesc deja sau aderă la serviciile de bancă la distanță în această perioadă.

Utilizatorii nu vor plăti comision lunar de administrare pentru serviciile de bancă la distanță, iar plățile interbancare în RON, precum și plățile SEPA în RON și EUR vor fi gratuite.

Subscrierea la serviciile de bancă la distanță se poate face prin intermediul contact center-ului BRD (021 302 6161 – accesibil din orice rețea, 0800 803 803 – Telverde în rețeaua Telekom sau *22622 – valabil în rețelele mobile Orange, Vodafone, Telekom și Digi Mobil).

Pentru a adopta măsuri importante pentru debitori, băncile au nevoie de schimbări de legislație venite din partea autorităților de decizie. BNR discută în aceste zile împreună cu băncile ce decizii pot fi adoptate.

You Might Also Like

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

De ce are România nevoie de o bancă de dezvoltare? Dan Sandu, CEO, explică: BID este o instituție creată cu misiunea clară de a reduce dezechilibrele acolo unde piața bancară nu reușește singură

Raiffeisen Bank lansează depozite la termen cu dobânzi peste medie și Smart Hour la curs BNR. Mihail Ion: Ne dorim să sprijinim clienții în menținerea unor obiceiuri financiare sănătoase

Peste 300.000 de antreprenori fac banking și business prin BT Go. Tiberiu Moisă: Urmărim ce este important pentru oameni și business-uri

Cum se pregătește UniCredit pentru a deveni banca pentru viitorul Europei? Italienii încheie un parteneriat cu Google Cloud pentru accelerarea transformării digitale pe cele 13 piețe principale, inclusiv România

TAGGED: mobile banking, BRD, internet banking, banca, clienti, RON, plati, comision lunar de administrare, Covid-19
Gabriela Dinu 16/03/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article CORONACRIZĂ. Clienții persoane fizice de la Banca Românească pot beneficia de amânarea temporară, de până la 2 luni, a plății ratelor datorate
Next Article CORONACRIZĂ. COVID-19 ar putea costa economia globală 1 trilion de dolari, doar în 2020. Europa se confruntă cu recesiunea

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

o zi ago

De ce are România nevoie de o bancă de dezvoltare? Dan Sandu, CEO, explică: BID este o instituție creată cu misiunea clară de a reduce dezechilibrele acolo unde piața bancară nu reușește singură

3 zile ago

Raiffeisen Bank lansează depozite la termen cu dobânzi peste medie și Smart Hour la curs BNR. Mihail Ion: Ne dorim să sprijinim clienții în menținerea unor obiceiuri financiare sănătoase

4 zile ago

Peste 300.000 de antreprenori fac banking și business prin BT Go. Tiberiu Moisă: Urmărim ce este important pentru oameni și business-uri

5 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?