Banca Transilvania este cel mai mare emitent de carduri din România, cu 3 milioane de carduri în portofoliu. Cu 20% din piață, BT este, de asemenea, lider în România în ceea ce priveşte volumele tranzacționate cu cardul. Banca îşi menţine poziţia încă din 2015, aşa cum anunţa în exclusivitate BankingNews.ro
„La BT, povestea cardurilor a început în anul 2000, când am lansat primul card, cu ajutorul unei echipe formate din 7 persoane. Au urmat lansări de carduri BT Visa şi Mastercard-cu beneficii diferite pentru clienți diferiți – şi multe proiecte şi rezultate frumoase.
Continăm povestea de succes, aşa încât pregătim noutăți BT Pay, şi anume alternative de plată care vor aduce clienților experiențe noi, mai multă mobilitate şi confort” declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Ret ail Bankin, Banca Transilvania şi Preşedinte al Comitetului Executiv Visa Romanian Member Forum.
Performanța BT în domeniul cardurilor:
* În 2013, BT avea 2 milioane de carduri emise , iar în 2007, 1 milion;
* +23% volume de tranzacții cu cardurile BT, în perioada iunie 2017/iunie 2016;
* ≈20% dintre tranzacții sunt contactless, care înseamnă o creştere de peste 450%, în iunie 2017, faţă de iunie 2016;
* Oferta BT: aproape 20 de tipuri de carduri;
* Rețeaua BT: 40.000 de POS-uri, 1.200 de bancomate şi aproape 160 de bancomate multifuncționale BT Express Plus.
Premiere pe piața mijloacelor alternative de plată la care a contribuit şi BT:
* BT Visa Platinum, cel mai elitist card la momentul lansării (2006);
* BT Mastercard Forte, card dedicat în exclusivitate medicilor (2007);
* Posibilitatea de a transfera bani prin bancomat, serviciu lansat împreună cu Western Union, în premieră mondială (2010);
* Primirea PIN-ului cardului prin SMS (2014);
* Posibilitatea de a primi bani prin bancomat de către persoanele care au carduri Mastercard şi Maestro emise in România; proiectul a fost realizat împreună cu Western Union şi Mastercard (2015);
* Brățara contactless BT (2016) și ceasul contactless BT (2017), primele alternative deplată de tip wearables din România;
* Robotul Livia, alternativă modernă de comunicare cu clienții BT prin intermediul Facebook şi Skype (2017).
Printre beneficiile clienți lor BT, în funcție de tipul de card deținut, se numără: Programul de loialitatate STAR; credit; cumpărături în rate fără dobândă; puncte de loialitate sau Mile Premiu; a sigurare de călătorie în străinătate; acces la saloanele de business din aeroporturi; personalizarea cu imaginea dorită; gestionarea cardurilor prin BT24 Internet Banking & Mobile Banking etc.
BankingNews.ro a scris in despre liderul pietei pe carduri in 2016 si 2015:
Si a anuntat in exclusivitate liderul pietei, in cadrul Conferintei „EU platesc cu cardul” – editia 2016
EXCLUSIV. Topul băncilor pe carduri în 2015: Banca Transilvania a devenit liderul pieței. BRD, Banca Transilvania și Raiffeisen Bank conduc la capitolul sume tranzacționateBanca Transilvania și-a dublat profitul în nouă luni, a crescut puternic creditarea și a rămas lider pe piața cardurilorEXCLUSIV. Topul băncilor pe carduri în 2015: Banca Transilvania a devenit liderul pieței. BRD, Banca Transilvania și Raiffeisen Bank conduc la capitolul sume tranzacționate
EXCLUSIV. Topul băncilor pe carduri în 2015: Banca Transilvania a devenit liderul pieței. BRD, Banca Transilvania și Raiffeisen Bank conduc la capitolul sume tranzacționate