Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cu 3 milioade de carduri în portofoliu, Banca Transilvania este liderul pietei în România
Share
Notification Show More
Latest News
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG
Stiri de top
FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci
Stiri de top
”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%
Analize Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Cu 3 milioade de carduri în portofoliu, Banca Transilvania este liderul pietei în România
Stiri de top

Cu 3 milioade de carduri în portofoliu, Banca Transilvania este liderul pietei în România

Gabriela Dinu
Last updated: 12/10/2017 15:21
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE
Banca Transilvania este cel mai mare emitent de carduri din România, cu 3 milioane de carduri în portofoliu. Cu 20% din piață, BT este, de asemenea, lider în România în ceea ce priveşte volumele tranzacționate cu cardul. Banca îşi menţine poziţia încă din 2015, aşa cum anunţa în exclusivitate BankingNews.ro

EXCLUSIV. Topul băncilor pe carduri în 2015: Banca Transilvania a devenit liderul pieței. BRD, Banca Transilvania și Raiffeisen Bank conduc la capitolul sume tranzacționate

„La BT, povestea cardurilor a început în anul 2000, când am lansat primul card, cu ajutorul unei echipe formate din 7 persoane. Au urmat lansări de carduri BT Visa şi Mastercard-cu beneficii diferite pentru clienți diferiți – şi multe proiecte şi rezultate frumoase.
Continăm povestea de succes, aşa încât pregătim noutăți BT Pay, şi anume alternative de plată care vor aduce clienților experiențe noi, mai multă mobilitate şi confort” declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Ret ail Bankin, Banca Transilvania şi Preşedinte al Comitetului Executiv Visa Romanian Member Forum.
Performanța BT în domeniul cardurilor:
* În 2013, BT avea 2 milioane de carduri emise , iar în 2007, 1 milion;
* +23% volume de tranzacții cu cardurile BT, în perioada iunie 2017/iunie 2016;
* ≈20% dintre tranzacții sunt contactless, care înseamnă o creştere de peste 450%, în iunie 2017, faţă de iunie 2016;
* Oferta BT: aproape 20 de tipuri de carduri;
* Rețeaua BT: 40.000 de POS-uri, 1.200 de bancomate şi aproape 160 de bancomate multifuncționale BT Express Plus.
Premiere pe piața mijloacelor alternative de plată la care a contribuit şi BT:
* BT Visa Platinum, cel mai elitist card la momentul lansării (2006);
* BT Mastercard Forte, card dedicat în exclusivitate medicilor (2007);
* Posibilitatea de a transfera bani prin bancomat, serviciu lansat împreună cu Western Union, în premieră mondială (2010);
* Primirea PIN-ului cardului prin SMS (2014);
* Posibilitatea de a primi bani prin bancomat de către persoanele care au carduri Mastercard şi Maestro emise in România; proiectul a fost realizat împreună cu Western Union şi Mastercard (2015);
* Brățara contactless BT (2016) și ceasul contactless BT (2017), primele alternative deplată de tip wearables din România;
* Robotul Livia, alternativă modernă de comunicare cu clienții BT prin intermediul Facebook şi Skype (2017).
bt card
Printre beneficiile clienți lor BT, în funcție de tipul de card deținut, se numără: Programul de loialitatate STAR; credit; cumpărături în rate fără dobândă; puncte de loialitate sau Mile Premiu; a sigurare de călătorie în străinătate; acces la saloanele de business din aeroporturi; personalizarea cu imaginea dorită; gestionarea cardurilor prin BT24 Internet Banking & Mobile Banking etc.
BankingNews.ro a scris in despre liderul pietei  pe carduri in 2016 si 2015:

Banca Transilvania și-a dublat profitul în nouă luni, a crescut puternic creditarea și a rămas lider pe piața cardurilor

Si a anuntat in exclusivitate liderul pietei, in cadrul Conferintei „EU platesc cu cardul” – editia 2016

Contents
EXCLUSIV. Topul băncilor pe carduri în 2015: Banca Transilvania a devenit liderul pieței. BRD, Banca Transilvania și Raiffeisen Bank conduc la capitolul sume tranzacționateBanca Transilvania și-a dublat profitul în nouă luni, a crescut puternic creditarea și a rămas lider pe piața cardurilorEXCLUSIV. Topul băncilor pe carduri în 2015: Banca Transilvania a devenit liderul pieței. BRD, Banca Transilvania și Raiffeisen Bank conduc la capitolul sume tranzacționate

EXCLUSIV. Topul băncilor pe carduri în 2015: Banca Transilvania a devenit liderul pieței. BRD, Banca Transilvania și Raiffeisen Bank conduc la capitolul sume tranzacționate

 

 

 

You Might Also Like

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%

TAGGED: bancomat, Maestro, PIN, carduri BT, bratara BT, ceasul contactless BT, Banca Transilvania, card, POS, SMS, carduri
Gabriela Dinu 12/10/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Robor creşte puternic si se îndreaptă spre pragul de 2%
Next Article Îndatorarea populației a devenit o vulnerabilitate asupra stabilității sistemului financiar românesc. Iată ce recomandări are Comitetul Național privind Supravegherea Macroprundențială

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

3 ore ago

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

3 zile ago

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

4 zile ago

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?